Hop til indhold
Movellos

Et besøg hos en Polsk pige i Aalborg Kate

Recommended Posts

Pablolo skrev, for 12 minutter siden:

U know a Name like pablolo ? Cause i dont.  you can be sure that Is me, when you come I’ll prove it to you. Stupid talking i dont know who u are also hahaha

No I do not, it just reminds a lot of the name Pablo so I assumed it was a boys name .. :)

I myself would have chosen to use my "artist" name.

I have no doubt that the pictures are real, you have a nice video that proves the authenticity ;)

Thats correct, i guess there is only one way, get to know each other :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pablolo skrev, for 1 minut siden:

No, i dont :wink:

All right, then I'll come to Aalborg :)
For how long time will you be in DK?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 1 minut siden:

All right, then I'll come to Aalborg :)
For how long time will you be in DK?

Until 21.07, maybe i will come back after a month 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pablolo skrev, for 3 timer siden:

You know what ... Im very sorry because Im have a big empathy, and I always try to treat someone as I would like to be treated.  I don't agree what you write, I've never been drunk and is creme that i drink something when i was With u 45minutes ? Is normal that then u feel alkohol.  I really like sex and my work.  I use as much as possible because I dont want to stay long.  And I like sounds, I like how power is because my experience is also better then, is it bad?   I like it so much, its turn me on..: I don't know if you have bad experience of watching movies ...  I dont suit everyone, but today everything is very suprise me in here .... Im sorry but sometimes the client confuses me because Is just me, myself and someone looks at me without expression then i feel like a stupid. Goodbye the best lover in the world :*

At du trækker den længere og længere ud må du jo selv om .

Du kan jo få din “fætter” til at oversætte dette ..

1 . Jeg har aldrig sagt at jeg har besøg dig i 45 min , jeg var der i 30 min
 

2. Jeg har hverken skrevet eller sagt at du drak mens jeg var der Hos dig .

3. Men du stank lang væk a alkolhol , hvilken er rimeligt nasty Synes jeg 

4. Og du var sur det holder jeg også fast i .. Eller om du bare havde en dårlig dag skal være mig usagt, men kan se de andre tråde herinde fra at der har været en lille snært af det samme tidligere.

Synes din opførelse her på siden og ved mit besøg skader de andre søde GP rund omkring .. Men jeg er heldigvis ligeglad det er ikke min hovedpine ..

Ha en skøn dag 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, for 2 timer siden:

No not at all :)

I just wonderet why you use the name Pablolo? Insted of Kate? After all Pablolo is a mans name ;)

And after all, I can't really know any thing about you, since i have not meet you yet. 

Måske er Pablolo udlejeren?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Movellos skrev, 1 time siden:

At du trækker den længere og længere ud må du jo selv om .

Du kan jo få din “fætter” til at oversætte dette ..

1 . Jeg har aldrig sagt at jeg har besøg dig i 45 min , jeg var der i 30 min
 

2. Jeg har hverken skrevet eller sagt at du drak mens jeg var der Hos dig .

3. Men du stank lang væk a alkolhol , hvilken er rimeligt nasty Synes jeg 

4. Og du var sur det holder jeg også fast i .. Eller om du bare havde en dårlig dag skal være mig usagt, men kan se de andre tråde herinde fra at der har været en lille snært af det samme tidligere.

Synes din opførelse her på siden og ved mit besøg skader de andre søde GP rund omkring .. Men jeg er heldigvis ligeglad det er ikke min hovedpine ..

Ha en skøn dag 

 

I know that ironic „the best lover” hard u :D mr abstainers

Del dette indlæg


Link til indlæg

As everyone can see, this is my first post in here. I followed this side for more than 2 years.

I've visited her on Tuesday and she was one of the hottest girls I've had ever.

She was nice, clean, welcomed and very hot. She is not skinny but everything is on the right place and her big natural boobs are very hot.

I had no sex but the best blow job ever.

I don't understand the discussion about her but of course if there is no harmony it can be a bad experience for both sides. But I am sure she is trying to treat everyone same.

Bare til jeres forståelse, jeg taler og skriver dansk men jeg kommer fra Tyskland/Schweiz.

Mange hilsner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 11 timer siden:

Måske er Pablolo udlejeren?

Så nu bor hun også til leje hos hendes fætter :-o 

Nå jeg gider ikke gisne om det ene eller det andet. Personens måde, at skrive og agere på herinde afholder mig fra at besøge hende og det tænker jeg hun er ret ligeglad med. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Than you for the lessons my love, I already know that on Saturday I can't drink alcohol because alcohol smells like alcohol and I know that I can't be myself and dance because then you think I'm drunk. And Thank u, cause now everybody want to visit me, and they calling cause they want check if it's true ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, for 2 timer siden:

Så nu bor hun også til leje hos hendes fætter :-o 

Nå jeg gider ikke gisne om det ene eller det andet. Personens måde, at skrive og agere på herinde afholder mig fra at besøge hende og det tænker jeg hun er ret ligeglad med. :)

U can always draw ur conclusions and suggest that someone is lying, Because for sure im lie cause im prostitute.  But Yes, I have a cousin, and no, this is not Alex from Tuesday from Switzerland, but I think it is very good that you’ll not come, cause Im very sorry, And for people like you... i don't feel good And i dont want stay in here anymore. Good luck

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Overvejer at besøge hende, bare for at se hvad der er op og ned på det her :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

There are many girls but every girl is different.  Everyone has the right to decide what they like.  Before anyone starts criticizing or writing stupid things, I suggest standing in front of the mirror and looking at yourself.  I think none of you is perfect, also your life.  If you have a wife, girlfriend or you are alone and If you use the services of other women you are not perfect, you have complexes or a genetic error.  So please respect yourself.  Before you write something stupid, think about yourself and your life before you criticize someone wrong.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stone81 skrev, 1 time siden:

There are many girls but every girl is different.  Everyone has the right to decide what they like.  Before anyone starts criticizing or writing stupid things, I suggest standing in front of the mirror and looking at yourself.  I think none of you is perfect, also your life.  If you have a wife, girlfriend or you are alone and If you use the services of other women you are not perfect, you have complexes or a genetic error.  So please respect yourself.  Before you write something stupid, think about yourself and your life before you criticize someone wrong.

Nå .... nu ER det da vist rent chat hva :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg havde i hvert fald en god oplevelse, men håber faktisk at Kate ikke er her så længe, men istedet finder en anden branche med en masse danske dollars i lommen. Det fortjener hun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sir Vanir skrev, den 14.7.2020 at 19:16:

 

Efter alle de gode anmeldelser har jeg selv været ret hooked på Kate....Men da jeg bruger diss lækre damer som belønning i mit vægttab er jeg ikke nået i mål endnu ig har derfor ikke fået lavet en aftale med Kate endnu...   MEN det kommer så heller aldrig til at ske.....For forleden gik jeg fordi det pågældende sted af ren nysherrighed. Det var fredag eftermiddag... og inde bagved på noget som mindede om en terrasse stod en ung dame jeg så ikke hendes ansigt men resten lignede FULDSTÆNDIG Kate.... hun stod og dansede lidt for sig selv til noget musik mens hun indtog alkohol. Jeg ville gerne se hendes ansigt så gik frem og tilbage en 5-6 gange og de sidste par gange virkede hun i sit kropssprog beruset....

Om jeg har ret ved jeg ikke.Men jeg tager ikke chancen...Så kan det være nok så billigt....

 

 

yes, sorry but I didn't understand what u wrote earlier, i have to read this few times. yes, I was on the terrace that Friday (for the first time) with a closed bottle and didnt drink anything, I recorded a video for tik tok (fun portal) and danced, I have a video from that day on my tik tok portal.  But... Is it weird that you were near the house, and u saw that Im drunk?  after watching me dance ?  I was dancing in front of the phone.  Anyway in my free time I Can do what I want :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pablolo skrev, for 5 timer siden:

yes, sorry but I didn't understand what u wrote earlier, i have to read this few times. yes, I was on the terrace that Friday (for the first time) with a closed bottle and didnt drink anything, I recorded a video for tik tok (fun portal) and danced, I have a video from that day on my tik tok portal.  But... Is it weird that you were near the house, and u saw that Im drunk?  after watching me dance ?  I was dancing in front of the phone.  Anyway in my free time I Can do what I want :)

Can you share your TikTok? maybe in a private message. I just wanna see more of your perfect body <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...