Hop til indhold
Movellos

Et besøg hos en Polsk pige i Aalborg Kate

Recommended Posts

Hej EG,er

Jeg er ny her på denne platform.  Jeg besøger Nordens Paris denne uge sammen med kæresten og hendes veninder ..  Lørdag ville tøserne besøge café miljøet i Aalborg , så jeg fik chancen til at lave lidt ulykker ind på annoncelight fandt jeg meget udvalg Men pga anmeldelse både positiv og negative samt den korte afstand fra Hotellet valgte jeg at sætte vejen forbi denne pige 

https://annoncelight.dk/showad/288405

Jeg havde lidt forventninger til pigen da billerne så rigtige fine ud , Bestilte tid til et fast tidspunkt og fik besked at jeg skulle skrive 15 min før .. Kæmpede lidt med at finde en p plads, da huset ligger ud til en vej med meget trafik . Jeg fandt et sted at smide bilen, da jeg parkerede lang væk derfra skrev jeg som aftalt til nummeret 15 min så er jeg der .. Der gik lidt tid hvorefter der kom svar , at der optaget jeg skulle komme om 45 min . Dette gjorde jeg så , nå ja vi alle kan vel blive forsinket .

Endelig kom besked , bare kom jeg er klar .. Lidt i tidspres da jeg godt vidste at damerne snart ville komme tilbage til hotellet .

Døren blev åben, og jeg kom ind . Jeg havde bestilt 30 min med kys og mega fransk , fik betalt og blev henvist til badeværelset .. 
 

Og så starter hvad jeg kalder en mindre Turn off for mit vedkommende .. 

Pigen Kate virker rigtig meget irriteret, ser træt Og sur ud som hun ikke rigtig gad det hun lavede . Lige der kunne jeg godt mærke at jeg måske hellere skulle have vendt om i døren , men der var betalt og hvad er chancen for at man får pengene retur ..

Om på ryggen og hun fik da gang i banditten, der var intet GFE over det , som 3 hurtige rykken i bandit og så you fuck me .. Ja flot dame , i fuck you yes yes . Tilkøb var kys, som skulle gøre det hele lidt sjovere , ork nej 3-4 hurtige tante kys og godt for det for hun stank da lang væk af alkohol .. Dette kunne jeg ikke have med at gøre så tænkte bare på min kærestes frække lille søster Og fik det overstået :-)

Her er min konklusion : Pigen ja hende på billerne , men virker meget træt og slidt Og stank af     alkohol , hvilket måske beviser at hun ikke kan lide det hun laver og drikker sig gennem dagen 

Hun er ikke særlig høj, og på grænsen til at blive lidt klapset .. Der snyder billerne meget , da hun står i nogen meget høje sko .. Dette opdager jeg ikke da jeg bestiller ..
 

Ja prisen er ikke særlig høj , men til de penge har jeg fået MEGET MEGET bedre sex hos en GP.

Jeg ved i hvert fald hvis jeg skal besøge en pige igen bliver det ikke hende , eller en anden der lugter væk af alkohol . Men hun er rigtig god til falske lyde det skal hun have..
 

Huset er ganske fint , og rent 

Jeg har iøvrigt lavet en efterlysning på en dansk pige i Aalborg , hvis nogen ved noget Hit Me 

 

 


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så skørt.. For jeg oplevede det direkte modsatte af dig... For mig er hun det bedste jeg nogensinde har oplevet.. Ingen alkohol stank, sød og smilende, for mig var det som at være sammen med en kæreste der kendte mig rigtig godt og det var intens og passioneret sex...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

Sjovt nok der er 2 anmeldelser på den samme pige i 2 tråde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Liderbukken skrev, for 13 minutter siden:

Ja, det er sjovt. :rolleyes:

Generelt lidt spøjst at der er fire anmeldser af hende på side 1 og at de svinger så meget. Oven i det er der rigtig mange helt nye brugere der byder ind :rolleyes:

Men det er jo et menneske med både gode og dårlige dage vi har med at gøre. Oven i det har vi vidt forskellige præferencer for hvad der er attraktivt. Nu ved jeg intet om Kate, udover hvad jeg har læst herinde, og har egentlig ingen interesse i at besøge hende, så jeg burde nok blande mig udenom. 

Men det er i hvert fald ikke specielt professionelt at være beruset...

Redigeret af Martin1234

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Liderbukken skrev, for 12 minutter siden:

Ja, det er sjovt. :rolleyes:

Ja meget....... og nye brugere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg besøgte hende, nærmest tiggede hun om en god anmeldelse herinde, så jeg tænker, at hun også har gjort det ved andre. Man kan fristes til at tro, at når der kommer mange anmeldelser op af den samme GP, så er der nogle kunder som har adlydt pænt ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ..
 

Jeg ved godt at jeg er ny bruger , men første gang skal være den første .. At andre har haft gode eller mindre gode oplevelser kan jeg ikke snakke med på ..  Jeg har læst i retningslinierne at man skal komme med en saglig anmeldelse . Og det er det jeg har gjort, hverken mere eller mindre . Og jeg står ved det jeg har skrevet .. 
 

@Hold me tight Den del med at få kunder til at skrive god anmeldelse , den giver jeg dig fuldstændig ret i . For det forsøgte hun også ved mig ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft dem unge dame lidt i kikkerten. Men med de meget forskellige anmeldelser af hende, så ved jeg snart ikke om jeg tør vove forsøget. 

Men hun ser jo sød ud, så tja.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

You know what ... Im very sorry because Im have a big empathy, and I always try to treat someone as I would like to be treated.  I don't agree what you write, I've never been drunk and is creme that i drink something when i was With u 45minutes ? Is normal that then u feel alkohol.  I really like sex and my work.  I use as much as possible because I dont want to stay long.  And I like sounds, I like how power is because my experience is also better then, is it bad?   I like it so much, its turn me on..: I don't know if you have bad experience of watching movies ...  I dont suit everyone, but today everything is very suprise me in here .... Im sorry but sometimes the client confuses me because Is just me, myself and someone looks at me without expression then i feel like a stupid. Goodbye the best lover in the world :*

Del dette indlæg


Link til indlæg

I begged?  hmmm. Intresting, if you showed satisfaction and lot of worlds I suggested that you Can leave review if you are so satisfied hahaha i dont understund where is problem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Movellos skrev, for 3 timer siden:

Hej EG,er

Jeg er ny her på denne platform.  Jeg besøger Nordens Paris denne uge sammen med kæresten og hendes veninder ..  Lørdag ville tøserne besøge café miljøet i Aalborg , så jeg fik chancen til at lave lidt ulykker ind på annoncelight fandt jeg meget udvalg Men pga anmeldelse både positiv og negative samt den korte afstand fra Hotellet valgte jeg at sætte vejen forbi denne pige 

https://annoncelight.dk/showad/288405

Jeg havde lidt forventninger til pigen da billerne så rigtige fine ud , Bestilte tid til et fast tidspunkt og fik besked at jeg skulle skrive 15 min før .. Kæmpede lidt med at finde en p plads, da huset ligger ud til en vej med meget trafik . Jeg fandt et sted at smide bilen, da jeg parkerede lang væk derfra skrev jeg som aftalt til nummeret 15 min så er jeg der .. Der gik lidt tid hvorefter der kom svar , at der optaget jeg skulle komme om 45 min . Dette gjorde jeg så , nå ja vi alle kan vel blive forsinket .

Endelig kom besked , bare kom jeg er klar .. Lidt i tidspres da jeg godt vidste at damerne snart ville komme tilbage til hotellet .

Døren blev åben, og jeg kom ind . Jeg havde bestilt 30 min med kys og mega fransk , fik betalt og blev henvist til badeværelset .. 
 

Og så starter hvad jeg kalder en mindre Turn off for mit vedkommende .. 

Pigen Kate virker rigtig meget irriteret, ser træt Og sur ud som hun ikke rigtig gad det hun lavede . Lige der kunne jeg godt mærke at jeg måske hellere skulle have vendt om i døren , men der var betalt og hvad er chancen for at man får pengene retur ..

Om på ryggen og hun fik da gang i banditten, der var intet GFE over det , som 3 hurtige rykken i bandit og så you fuck me .. Ja flot dame , i fuck you yes yes . Tilkøb var kys, som skulle gøre det hele lidt sjovere , ork nej 3-4 hurtige tante kys og godt for det for hun stank da lang væk af alkohol .. Dette kunne jeg ikke have med at gøre så tænkte bare på min kærestes frække lille søster Og fik det overstået :-)

Her er min konklusion : Pigen ja hende på billerne , men virker meget træt og slidt Og stank af     alkohol , hvilket måske beviser at hun ikke kan lide det hun laver og drikker sig gennem dagen 

Hun er ikke særlig høj, og på grænsen til at blive lidt klapset .. Der snyder billerne meget , da hun står i nogen meget høje sko .. Dette opdager jeg ikke da jeg bestiller ..
 

Ja prisen er ikke særlig høj , men til de penge har jeg fået MEGET MEGET bedre sex hos en GP.

Jeg ved i hvert fald hvis jeg skal besøge en pige igen bliver det ikke hende , eller en anden der lugter væk af alkohol . Men hun er rigtig god til falske lyde det skal hun have..
 

Huset er ganske fint , og rent 

Jeg har iøvrigt lavet en efterlysning på en dansk pige i Aalborg , hvis nogen ved noget Hit Me 

 

 


 

 

Hvorfor forlod du ikke stedet før betaling? Din skrivelse er squ´ noget forvirrende ….. go´ aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pablolo skrev, for 17 minutter siden:

I begged?  hmmm. Intresting, if you showed satisfaction and lot of worlds I suggested that you Can leave review if you are so satisfied hahaha i dont understund where is problem 

Okay; Kate - I do believe you are a very solid and honest girl - wish you a lovely evening!

Redigeret af Høvdingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 3 minutter siden:

Okay; Kate - I do believe you are a very solide and honest girl - wish you a lovely evening!

For u too ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hør her min lille ven , jeg vil ikke være til grin fordi du har haft en dårlig dag med kæresten .. Jeg opfører mig altid ordentlig , og hvis jeg ikke var i din smag kunne du have bedt om pengenes retur og gået din vej. Good luck ;D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pablolo skrev, for 2 minutter siden:

Hør her min lille ven , jeg vil ikke være til grin fordi du har haft en dårlig dag med kæresten .. Jeg opfører mig altid ordentlig , og hvis jeg ikke var i din smag kunne du have bedt om pengenes retur og gået din vej. Good luck ;D 

Og så blev det pludselig skrevet på perfekt dansk :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Movellos skrev, for 4 timer siden:

Hej EG,er

Jeg er ny her på denne platform.  Jeg besøger Nordens Paris denne uge sammen med kæresten og hendes veninder ..  Lørdag ville tøserne besøge café miljøet i Aalborg , så jeg fik chancen til at lave lidt ulykker ind på annoncelight fandt jeg meget udvalg Men pga anmeldelse både positiv og negative samt den korte afstand fra Hotellet valgte jeg at sætte vejen forbi denne pige 

https://annoncelight.dk/showad/288405

Jeg havde lidt forventninger til pigen da billerne så rigtige fine ud , Bestilte tid til et fast tidspunkt og fik besked at jeg skulle skrive 15 min før .. Kæmpede lidt med at finde en p plads, da huset ligger ud til en vej med meget trafik . Jeg fandt et sted at smide bilen, da jeg parkerede lang væk derfra skrev jeg som aftalt til nummeret 15 min så er jeg der .. Der gik lidt tid hvorefter der kom svar , at der optaget jeg skulle komme om 45 min . Dette gjorde jeg så , nå ja vi alle kan vel blive forsinket .

Endelig kom besked , bare kom jeg er klar .. Lidt i tidspres da jeg godt vidste at damerne snart ville komme tilbage til hotellet .

Døren blev åben, og jeg kom ind . Jeg havde bestilt 30 min med kys og mega fransk , fik betalt og blev henvist til badeværelset .. 
 

Og så starter hvad jeg kalder en mindre Turn off for mit vedkommende .. 

Pigen Kate virker rigtig meget irriteret, ser træt Og sur ud som hun ikke rigtig gad det hun lavede . Lige der kunne jeg godt mærke at jeg måske hellere skulle have vendt om i døren , men der var betalt og hvad er chancen for at man får pengene retur ..

Om på ryggen og hun fik da gang i banditten, der var intet GFE over det , som 3 hurtige rykken i bandit og så you fuck me .. Ja flot dame , i fuck you yes yes . Tilkøb var kys, som skulle gøre det hele lidt sjovere , ork nej 3-4 hurtige tante kys og godt for det for hun stank da lang væk af alkohol .. Dette kunne jeg ikke have med at gøre så tænkte bare på min kærestes frække lille søster Og fik det overstået :-)

Her er min konklusion : Pigen ja hende på billerne , men virker meget træt og slidt Og stank af     alkohol , hvilket måske beviser at hun ikke kan lide det hun laver og drikker sig gennem dagen 

Hun er ikke særlig høj, og på grænsen til at blive lidt klapset .. Der snyder billerne meget , da hun står i nogen meget høje sko .. Dette opdager jeg ikke da jeg bestiller ..
 

Ja prisen er ikke særlig høj , men til de penge har jeg fået MEGET MEGET bedre sex hos en GP.

Jeg ved i hvert fald hvis jeg skal besøge en pige igen bliver det ikke hende , eller en anden der lugter væk af alkohol . Men hun er rigtig god til falske lyde det skal hun have..
 

Huset er ganske fint , og rent 

Jeg har iøvrigt lavet en efterlysning på en dansk pige i Aalborg , hvis nogen ved noget Hit Me 

 

Movellos skrev, for 4 timer siden:

 

Bliver simpelthen nød til at bekræfte denne historie...

Efter alle de gode anmeldelser har jeg selv været ret hooked på Kate....Men da jeg bruger diss lækre damer som belønning i mit vægttab er jeg ikke nået i mål endnu ig har derfor ikke fået lavet en aftale med Kate endnu...   MEN det kommer så heller aldrig til at ske.....For forleden gik jeg fordi det pågældende sted af ren nysherrighed. Det var fredag eftermiddag... og inde bagved på noget som mindede om en terrasse stod en ung dame jeg så ikke hendes ansigt men resten lignede FULDSTÆNDIG Kate.... hun stod og dansede lidt for sig selv til noget musik mens hun indtog alkohol. Jeg ville gerne se hendes ansigt så gik frem og tilbage en 5-6 gange og de sidste par gange virkede hun i sit kropssprog beruset....

Om jeg har ret ved jeg ikke.Men jeg tager ikke chancen...Så kan det være nok så billigt....

 

Movellos skrev, for 4 timer siden:


 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Og så blev det pludselig skrevet på perfekt dansk :ph34r:

Jeg er i gang med at lærer at skrive dansk ... Det har jeg gjort i 6 måneder nu , da jeg har en fætter i København 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pablolo skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er i gang med at lærer at skrive dansk ... Det har jeg gjort i 6 måneder nu , da jeg har en fætter i København 

Nu skal man jo ikke straks, kaste med sten, være mistænksom eller på anden måde, save de nye brugere herinde. Men når det så er sagt, er det mon så din fætter der skriver for dig? Eller er Pablolo blot et andet ord for Kate eller måske et kælenavn? 

I øvrigt, super flot så meget dansk du har lært på 6 måneder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sir Vanir skrev, for 7 minutter siden:

 

Efter alle de gode anmeldelser har jeg selv været ret hooked på Kate....Men da jeg bruger diss lækre damer som belønning i mit vægttab er jeg ikke nået i mål endnu ig har derfor ikke fået lavet en aftale med Kate endnu...   MEN det kommer så heller aldrig til at ske.....For forleden gik jeg fordi det pågældende sted af ren nysherrighed. Det var fredag eftermiddag... og inde bagved på noget som mindede om en terrasse stod en ung dame jeg så ikke hendes ansigt men resten lignede FULDSTÆNDIG Kate.... hun stod og dansede lidt for sig selv til noget musik mens hun indtog alkohol. Jeg ville gerne se hendes ansigt så gik frem og tilbage en 5-6 gange og de sidste par gange virkede hun i sit kropssprog beruset....

Om jeg har ret ved jeg ikke.Men jeg tager ikke chancen...Så kan det være nok så billigt....

 

 

I never sat outside on the terrace, so I don't know if you mistook me for someone else.  have you been 5-6 times?  hymmm if at home?  if it was bad then why did you come back?  and in front of the house it is impossible and i dont understand these opinions today, is so intresting. I been just one time in taras when i make a tik tok hahaha 2-3 days ago 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, for 4 minutter siden:

Nu skal man jo ikke straks, kaste med sten, være mistænksom eller på anden måde, save de nye brugere herinde. Men når det så er sagt, er det mon så din fætter der skriver for dig? Eller er Pablolo blot et andet ord for Kate eller måske et kælenavn? 

I øvrigt, super flot så meget dansk du har lært på 6 måneder :)

Is it bad that my cousin helps me write correctly?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pablolo skrev, for 1 minut siden:

Is it bad that my cousin helps me write correctly?

No not at all :)

I just wonderet why you use the name Pablolo? Insted of Kate? After all Pablolo is a mans name ;)

And after all, I can't really know any thing about you, since i have not meet you yet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, for 6 minutter siden:

No not at all :)

I just wonderet why you use the name Pablolo? Insted of Kate? After all Pablolo is a mans name ;)

And after all, I can't really know any thing about you, since i have not meet you yet. 

U know a Name like pablolo ? Cause i dont.  you can be sure that Is me, when you come I’ll prove it to you. Stupid talking i dont know who u are also hahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...