Hop til indhold

Recommended Posts

Kurt The Man skrev, Lige nu:

Det er vel ikke dumt at komme ud over hende... 

Nej da, jeg er bare interesseret i om hun forlangte det inden i. Udover det er farligt, håber du forstår hvad jeg mener, så gider jeg ikke slikke fisse med sæd i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er dog fantastisk hvad man kan læse herinde af seriøse indlæg, først vil jeg lige sige at jeg har besøgt Emma en del gange, super massage, og dejlig nærværende sex, med kunden i centrum, som de fleste i denne tråd også skriver, men så kommer der en kunde, utrolig lækker og så “god” at pigen skriger ,lige inden hun får hendes livs orgasme,  “ drop the cundom i want your sperm in me”,,,,,,,,,fantastisk,,,,, 

Det er jo når man læser en sådan beretning, at man tænker, hvor meget kan man stole på herinde,  der er ingen af de piger der gør det af lyst, det er for penge.

Emma er meget medlevende, og hun for en til at tro at det er godt for hende også,,,,, måske er det,,,,,,, jeg tror det ikke, men mens det står på tror jeg, og det kalder jeg kundeservice, skidegod massage , godt knald i alle tre huller hvoraf de to er med gummi,,,,fantastisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sjovleg1 skrev, for 22 timer siden:

Nogen der kender prisen hvis der også skal være med anal ? og om man må komme flere gange ?

Anal koster ikke ekstra. Mht at komme flere gange, jeg ved det ikke - når hun først har suget det sidste ud har jeg alligevel ikke kunnet flere gange :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig kan jeg tage fejl, men jeg er så naiv, at jeg oplever hendes orgasmer som ægte, det er ikke kun lyd, det forplanter sig også til kroppen på en måde jeg ikke synes er skuespil.

Til mig har der været kys fra første gang jeg besøgte hende, har ikke oplevet at det ikke var noget hun havde/har lyst til.

Det er rigtigt hun gir også en rigtig god massage - nu er det ikke så meget det jeg efterspørger!

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, den 7.10.2020 at 15:15:

Selvfølgelig kan jeg tage fejl, men jeg er så naiv, at jeg oplever hendes orgasmer som ægte, det er ikke kun lyd, det forplanter sig også til kroppen på en måde jeg ikke synes er skuespil.

Til mig har der været kys fra første gang jeg besøgte hende, har ikke oplevet at det ikke var noget hun havde/har lyst til.

Det er rigtigt hun gir også en rigtig god massage - nu er det ikke så meget det jeg efterspørger!

Man skal da have lov til at være naiv. Ellers bliver det hele da lidt for kedeligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
dinp1979 skrev, for 7 timer siden:

Man skal da have lov til at være naiv. Ellers bliver det hele da lidt for kedeligt

Ja ikke!

Kommer lige fra en dejlig "tur" med Emma - nul massage, kun sex i 1 time.

Hun forstår sku at gøre en gammel mand glad, men glemmer ikke selv at blive glad.

I dag lå hun bla a på ryggen på tværs af briksen med hovedet ud over kanten og "guffede" min pik  så den blev så strunk som for 30 år siden og nød at komme ind den varme grotte mellem benene - afslutningen var rigtig lækker, hun stod på siden af briksen bøjet forover og ja jeg stod selvfølgelig bagved, ind med pikken og lige kort i begyndelsen var det mig der arbejdede, men så tog Emma over og red mig (skubbede underlivet frem og tilbage i den foroverbøjede stilling) samtidig med, at hun med sin skede klemmer så dejligt sammen om pikken - det kan kun ende med en aflevering i regnfrakken!

Tak Emma du kan dit kram, håber jeg kan besøge dig snart igen!

En tilfredsstillet gamlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, den 18.7.2020 at 19:26:

Tror vist det skal  være helt rigtigt så var det Malissa.

Links til tråde om Emma da hun kaldte sig Malissa

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter et par skuffelser i Fredericia, faldt valget på den altid frække Emma, jeg havde efterhånden en del frustrationer som trængte til at blive lukket ud i en gummimand. Så skrev til Emma sent i går aftes, lavede en morgen aftale her til morgen, inden normal åbningstid.

blev taget godt imod i døren med et dejlig vådt kys, samtidig fiskede hun banditten ud og trak mig med op oven på, med ordene I’m horny. Vi nåede dog kun halvt op før hun satte sig på trappen og bad mig smage hendes liderlige våde fisse. Jeg bar hende op på briksen og fortsatte hvor jeg slap på trappen, og der gik ikke ret lang tid før hun oversprøjtede mig i en vild sprøjteorgasme. Vi flåede resterne af tøjet af hinanden og fortsatte med vild dyrisk sex i div stillinger, hver gang jeg var ved at komme stoppede hun, og kiggede mig dybt i øjnene og sagde” i Want more “ jeg må sige at for hver gang jeg har besøgt Emma er det kun blevet vildere og bedre. Tror ikke man kommer tættere på rigtig gf sex, bortset fra at der var gummi på. Emma er og bliver et dyrt bekendtskab, nu har jeg besøgt hende mere end 20 gange i år, men håber da på mindst 3 gange mere inden nytår. 
gad sku godt hun lå i en pakke under juletræet til jul med et til og fra kort på fra hende til mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalleDegrain skrev, den 1.2.2021 at 16:57:

Er der nogen der har et tlf nr til Emma? Send gerne i pb ;-)

Det nummer jeg har virker ikke mere. Så mon ikke der er lukket ned. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...