Hop til indhold

Recommended Posts

Emma, Vejle 

https://www.annoncelight.dk/showad/271901

 

Har besøgt Emma i Vejle. Hun er en dejlig pige med former de rigtige steder. Havde booket 1 time med FP. 

Vel ankommet bliver jeg vist ind i massagerummet og jeg forklarer, at det ikke er massagedelen jeg kommer for og vi aftaler max 15 min massage. Jeg lægger mig på maven, har ikke ansigtet ned i “hullet”, men jeg ligger så jeg ser mod højre. Emma starter på massagen og står ved det hjørne af massagebriksen som jeg har ansigtet vendt imod. Hun har kun massageret i ganske kort tid, da jeg lader min højre mærke på hendes balder oppe under den meget korte kjole og giver hende et kys uden på kjolen der hvor skødet er lige indenfor. Hun trækker kjolen så langt op, så hendes skød bliver blottet og jeg flytter ansigtet over mod hendes fristende revne. Min tungespids finder ind i revnen, Emma står nu helt tæt på briksen med indersiden af det venstre lån og sætter den højre fod op briksen, så jeg rigtig kan lade min tunge slikke hendes fisse. Hun bliver hørbart liderlig efter få minutter, jeg får hende op og ligge på ryggen på briksen og min tunge fortsætter hvor den slap. Hendes første orgasme trækker lidt ud, men pludselig kommer Emma, hvilket både kan høres og mærkes. 

Kan fornemme hun gerne vil have jeg fortsætter, først slikker jeg blidt og hun stønner start igen, jeg suger hendes klit ind mellem mine læber, samtidig med jeg bruger tungespidsen på klitten, ind i mellem suger jeg både klitten og noget af skamlæberne ind i munden og igen bruger jeg tungespidsen flittigt på det der “fylder” min mund og Emma’s krop viser igen tydeligt, at hun igen havde nået klimaks. 

Jeg kravler op så jeg kan kysse hende og samtidig med jeg bruger mine fingre i hendes sjaskvåde fisse og Emma med den ene hånd “bearbejder” min pik, tungekysser vi intenst og heftigt. Emma mærker at min pik nyder håndmassagen og sammen med tungekyssene gør mig liderlig og klar til, at hun kan få den ind i hendes stadig meget våde og varme grotte. 

Hun foreslår, at hun lægger sig på tværs af briksen med måsen helt ud til kanten og jeg trænger ind i hende stående på gulvet. Hun nyder tydeligt min pik køre frem og tilbage i hendes fisse og især når jeg med lidt ekstra kraft banker ham i bund, hører jeg hendes liderlige åndedræt og pludselig efter jeg har kørt i bund 5-10 gange oven i hinanden, hører jeg igen tilfredsstillelsens støn fra hende. 

Meget imod hvad jeg plejer at kunne, så er jeg stadig kampdygtig, jeg starter igen med at kneppe Emma og tar fat i hendes ben, får anbragt dem op ad mig (et på hver side af hovedet), holder om benene sådan, at lårene er tæt samlet, om det er denne sammen presning, der gir hende større nydelse af min piks massage af hendes skøde og skede skal jeg lade være usagt, men det lykkes mig og hende ved fælles hjælp, at få hende givet udløsning for sexlysten i hendes dejlige kvindekrop. 

Jeg kommer op og ligge på briksen, får blowjob og vi forsøger på forskellig måde, at jeg trænger ind analt, det lykkes ikke for mig selv at trænge ind, men med mig liggende på ryggen og først lidt stivgørende blowjob, får Emma siddende ovenpå stjernen til, at gå ned over min pik, hun bevæger sig op og ned over min pik, men synes jeg kan se på hendes ansigt, at det ikke er helt rart, så jeg siger hun skal hoppe af, vi min ven fri for udstyr og rengør ham, inden Emma skiftevis (mens hun står ved siden af briksen) gir blowjob og handjob og afslutningen ordner min egne hænder, mens Emma på min opfordring tungekysser med mig, som om vi var kærester. 

Emma har min bedste anbefaling, synes hun er 100 % tilstede og opsat på, at gøre det bedste for en. 

For mig personligt er det vigtigt, at den anden part så vidt muligt får noget (læs tilfredsstillelse/orgasme) ud af det og særlig nyder jeg, når jeg som hos Emma, kan både mærke og høre, at jeg gamle mand endnu en gang, kunne “hygge om og sammen med” en dejlig pige, der ovenikøbet i 1 times tid, kunne lade mig være i troen på, at vi var kærester 

gamlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prikken skrev, for 4 minutter siden:

Tak for en lækker beskrivelse :-) Er det på en klinik inde i Vejle?

Tak for tilbagemeldingen.

Hvis jeg nu siger det er i en gade hvor der også ligger bokseklub, så vidt jeg ved med alle landsholdsbokserne, så tror jeg du kan gætte hvor det er, ikk

gamlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 2 timer siden:

Tak for tilbagemeldingen.

Hvis jeg nu siger det er i en gade hvor der også ligger bokseklub, så vidt jeg ved med alle landsholdsbokserne, så tror jeg du kan gætte hvor det er, ikk

gamlingen

Med tanke på hvor Politiet holdt deres raids for 5-6 uger siden, så forstår jeg ikke, at du synes, at det er smart, at oplyse om aktivitet dette sted. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, for 2 minutter siden:

Med tanke på hvor Politiet holdt deres raids for 5-6 uger siden, så forstår jeg ikke, at du synes, at det er smart, at oplyse om aktivitet dette sted. 
 

Beklager jeg burde måske ha sat mig ind i hvilke klinikker der der var omfattet dengang, men det har jeg så ikke og det er der jo ikke noget at gøre ved nu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Emma i dag, og kan kun tilslutte mig Gamlingens beretning. 
Emma er ikke en nips som Lisa, S eller Cherry, men hun er til gengæld opsat på at ikke kun os, men sandeligt også hende får noget ud af sexen...

Der blev suttet, slikket OG brugt vibrator for give hende de par orgasmer det blev til. Sku en 1. klasses oplevelse, og man går derfra med selvtilliden i top.

Prisen er forøvrigt den samme for 30 min som tidligere.

Hun ville forøvrigt prøve at få en pige mere, men ikke nogen konkret endnu.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 56 minutter siden:

Tror vist det skal  være helt rigtigt så var det Malissa.

Jep det er vist rigtigt. Meget vigtig detalje hvis man vil søge på anmeldelser...:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Emma i går - og det kan næsten kun blive en gentagelse af hvad der allerede er skrevet om hende, men hun er så fantastisk at jeg næsten bobler :-)

Hun er sød, hun er flot, hun er nærværende, og hun har hele tiden fokus på hvad der er godt for dig, og der er ingen begrænsninger i hvilke kropsåbninger du ønsker at benytte.

Oplevelsen er så fuldendt når hun efterfølgende går med i badet og sørger for afvaskningen :-) 

Besøgte hende også tidligere på den gamle adresse, men synes hun er mere på nu end dengang - kan absolut anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnisse skrev, den 7/28/2020 at 9:19 AM:

Visited Emma yesterday - and it can almost only be a repetition of what has already been written about her, but she is so amazing that I almost bubble :-)

She is cute, she is beautiful, she is present, and she constantly focuses on what is good for you, and there are no restrictions on which body openings you want to use.

The experience is so complete when she subsequently joins the bath and takes care of the washing :-) 

Also visited her earlier at the old address, but think she is more on now than then - can definitely recommend her.

Looks like she has a similar style with Satang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hr.
Gammelnisse skrev, den 28.7.2020 at 09:19:

Besøgte Emma i går - og det kan næsten kun blive en gentagelse af hvad der allerede er skrevet om hende, men hun er så fantastisk at jeg næsten bobler :-)

Hun er sød, hun er flot, hun er nærværende, og hun har hele tiden fokus på hvad der er godt for dig, og der er ingen begrænsninger i hvilke kropsåbninger du ønsker at benytte.

Oplevelsen er så fuldendt når hun efterfølgende går med i badet og sørger for afvaskningen :-) 

Besøgte hende også tidligere på den gamle adresse, men synes hun er mere på nu end dengang - kan absolut anbefale hende.

Der står i hendes annonce, at det er et privat sted. Vil det sige, at det er diskret og  ikke er en thai klinik? 

Redigeret af Hr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. skrev, for 19 timer siden:

Der står i hendes annonce, at det er et privat sted. Vil det sige, at det er diskret og  ikke er en thai klinik? 

Skal vi ikke bare kalde det en privat klinik :-) 

Absolut ikke ukendt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jok7r skrev, for 23 timer siden:

Looks like she has a similar style with Satang.

I have been with Satang a couple of times, but never had anal with her - don't know if she offered it?

Emma does.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnisse skrev, for 2 timer siden:

I have been with Satang a couple of times, but never had anal with her - do not know if she offered it?

Emma does.

No, Satang doesn't provide anal. And she is no more in Vejle after they cleaned up thai ladies without permit.

If Emma provides anal, now I am more interested :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en tur forbi Emma i lørdags og kan klart bakke op om anmeldelsen. Dog må jeg sige at massagen også var ganske fortræffelig. Og altid dejligt at kunne lege lidt med hende mens hun masserer. Hun er sød og venlig, god massage og en dejlig fræk kvinde, når det kommer til sexen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mega11

Emma er et godt valg .....

kom til at knalde hende uden kondom ved et uheld - det gik lidt for stærkt den dag :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hr.
Mega11 skrev, for 3 timer siden:

kom til at knalde hende uden kondom ved et uheld - det gik lidt for stærkt den dag :)  

Det er super. Tak for advarslen og fordi du passer på pigerne og os andre. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 2 timer siden:

hvordan er hendes BJ og må man tage og slikke hendes bryster og kysser hun

Hun giver et fantastisk BJ (og så er hun vild med at man afslutter i munden på hende efter at have brugt de øvrige kropsåbninger :-) )

Man må røre, pille mm hele hendes krop (vejleder endda i hvordan hun godt kan lide man bruger fingrene forneden mens hun give BJ), dog har jeg ikke kysset med hende - hun lægger ikke op til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emma er en dejlig pige, men er desværre også blevet lidt lemfældig med det med kondomet. Sidste gang jeg var forbi bad hun om at jeg tog det af til sidst. Det er frækt i nu'et, men klart dumt. Så jeg ved det. Behøver ikke at få det at vide af andre. Kommer der ikke mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kurt The Man skrev, for 10 minutter siden:

Emma er en dejlig pige, men er desværre også blevet lidt lemfældig med det med kondomet. Sidste gang jeg var forbi bad hun om at jeg tog det af til sidst. Det er frækt i nu'et, men klart dumt. Så jeg ved det. Behøver ikke at få det at vide af andre. Kommer der ikke mere.

Som i at du skulle komme "inde i hendes fisse"  eller ud over hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...