Hop til indhold

ERFARINGER MED BELLA <3

Featured Replies

Skrevet
FORTE skrev, den 13/7/2020 at 09:47:

B E L L A <3

Er der nogen som vil dele deres erfaringer med denne skønhed?

jeg har ingen erfaring med hende endnu 

på forhånd tak

Ps:  det er en anden end den tidligere efterspurgt 

Kan se på denne tråd, at man spørger ind til Bellas priser , men prisen vil jeg ikke udtale mig om, men hun ligger i den høje ende.

Det jeg kan udtale mig om er, hun er en fantasisk kvinde på det ydre som det indre , og seksuelt skal man lede længe efter :)

jeg vil gerne mødes med hende igen, men ved også hun ikke mødes med alle. 

Skrevet
Oldtimer56 skrev, for 22 timer siden:

Jeg er kontakt med hende nu med henblik på at mødes først i august. Hvad koster det af sugar at mødes med hende fra de af jer, der har været så heldige at få oplevelsen. 

bh.

oldtimer 

Jeg har hørt at det sagtens kan koste alt fra 2-4k ved kemimøde :-) og meget mere for det andet! ;-))

Skrevet
Nert skrev, den 24.7.2020 at 10:03:

Jeg har hørt at det sagtens kan koste alt fra 2-4k ved kemimøde :-) og meget mere for det andet! ;-))

Blev tilbudt en hyggestund i et par timer for 6000 kr. det har jeg takket pænt nej tak til, da det er noget over mit limit for et møde. Jeg kommer aldrig til at betale for et kemimøde. 

bh.

Oldtimer

Skrevet
Oldtimer56 skrev, for 2 timer siden:

Blev tilbudt en hyggestund i et par timer for 6000 kr. det har jeg takket pænt nej tak til, da det er noget over mit limit for et møde. Jeg kommer aldrig til at betale for et kemimøde. 

bh.

Oldtimer

Fuldstændigt ude af proportion...Betaling for et kemi møde, nej tak. Udover kaffen self:-)

• 2 weeks later...
Skrevet
Oldtimer56 skrev, den 25.7.2020 at 12:27:

bh.

Oldtimer

Og Wupti! væk var hennes’s  profil så os (Griner!)

• 3 weeks later...
Skrevet

Er der nogen der ved hvor hende her forsvandt hen? Kan ikke finde hende på den nye platform mere. 

Redigeret af Mayer28

Skrevet
Mayer28 skrev, for 17 minutter siden:

Er der nogen der ved hvor hende her forsvandt hen? Kan ikke finde hende på den nye platform mere. 

Synes der er mange profiler (af ægte karakter) som er forsvundet på den nye platform... I wonder why?

Dressmann

• 3 months later...
Skrevet
FORTE skrev, den 13.7.2020 at 09:47:

B E L L A <3

Er der nogen som vil dele deres erfaringer med denne skønhed?

jeg har ingen erfaring med hende endnu 

på forhånd tak

Ps:  det er en anden end den tidligere efterspurgt 

Så hun på igen! Hvis dette skulle ha nogle intresse?B)

Skrevet
Denfrække80 skrev, for 4 timer siden:

Så hun på igen! Hvis dette skulle ha nogle intresse?B)

Link?

Skrevet
SnowmanDK skrev, den 9.12.2020 at 23:26:

Link?

Pas på hende hun er kun! Til kemidates og har os slette sig igen åbenbart! Væk er profilen i hvert faldB)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.