Hop til indhold

ERFARINGER MED BELLA <3

Featured Replies

Skrevet

B E L L A <3

Er der nogen som vil dele deres erfaringer med denne skønhed?

jeg har ingen erfaring med hende endnu 

på forhånd tak

Ps:  det er en anden end den tidligere efterspurgt 

Skrevet

Virker utrolig sød, men tager penge for kemimøde, hvilket jeg ikke vil være med til.

Skrevet

Har skrevet en del med hende og aftalt hvad vi skal lave og sugar, men nu svare hun så ikke.....

Skrevet

Har os skrivet en del med hende, hun virker til at være utrolig sød og penge for kemimøde er vel os okay. Tror hennes profil hed noget andet på et tidspunkt??

Er der nogle der har mødt hende og har erfaring med hvad hun kan lige?? ;-)

Skrevet
Nert skrev, for 3 timer siden:

Har os skrivet en del med hende, hun virker til at være utrolig sød og penge for kemimøde er vel os okay. 

Jeg vil aldrig betale for at drikke en kop kaffe, udover for kaffen self. Kan ikke huske jeg har læst om nogen hvor det har ført til noget som helst. Penge ud af vinduet synes jeg. Har dig selv mødt en der gerne ville at vi så hinanden an inden, eller skulle hun lige se mig an..,SMILER. Vi mødtes så på gaden ikke så langt fra hvor hun boede og gik en lille tur og endte oppe hos hende, Også oplevet en der ikke villle love noget med gerne starte med en kop kaffe og se hvad der skete. Det var dog hos hende selv og unden betaling for kaffen...

Skrevet
FORTE skrev, den 13.7.2020 at 09:47:

B E L L A <3

på forhånd tak

Har du fået kontakt til hende??

Skrevet
Svpe1970 skrev, for 9 timer siden:

Jeg vil aldrig betale for at drikke en kop kaffe, udover for kaffen self. Kan ikke huske jeg har læst om nogen hvor det har ført til noget som helst. Penge ud af vinduet synes jeg. Har dig selv mødt en der gerne ville at vi så hinanden an inden, eller skulle hun lige se mig an..,SMILER. Vi mødtes så på gaden ikke så langt fra hvor hun boede og gik en lille tur og endte oppe hos hende, Også oplevet en der ikke villle love noget med gerne starte med en kop kaffe og se hvad der skete. Det var dog hos hende selv og unden betaling for kaffen...

Nå så det bliv aldrig til noget mere så end kaffe :-)

Skrevet
Nert skrev, for 12 minutter siden:

Nå så det bliv aldrig til noget mere så end kaffe :-)

Det blev også til sex med den sidste jeg omtaler. Fik nok ikke skrevet det tydeligt nok - smiler

Skrevet
  • Author
Nert skrev, for 5 timer siden:

Har du fået kontakt til hende??

Ikke endnu 

jeg oplever fake profiler nogle gange derfor efterspørgslen 

skal nok skrive hvis det er :)

Skrevet

Har også skrevet med hende , og pludselig svarer hun ikke mere, tror der er ugler i mosen , vil ikke bruge mere tid på hende .

Skrevet
Svpe1970 skrev, for 16 timer siden:

Det blev også til sex med den sidste jeg omtaler. Fik nok ikke skrevet det tydeligt nok - smiler

Super! så bliv det da til noget ;-)

Skrevet
Fotografen56 skrev, for 11 timer siden:

Tror det er en fake profil , desværre !

Ja! men svpe1970 har åbenbart mødtes med hende.. så måske ik hel fake alligevel :-)

Skrevet
Nert skrev, den 15/7/2020 at 09:05:

Ja! men svpe1970 har åbenbart mødtes med hende.. så måske ik hel fake alligevel :-)

@Nert tror du skal læse mit indlæg en gang mere - smiler. Beskrev lidt omkring kemimøder......

Skrevet
Svpe1970 skrev, for 10 timer siden:

@Nert tror du skal læse mit indlæg en gang mere - smiler. Beskrev lidt omkring kemimøder......

Haha.. ja :-)) har heller ik oplevet et kemimøde der bliv til mere end kaffe.. der er mange useriøs typer der inde. 

Skrevet
Nert skrev, for 4 timer siden:

Haha.. ja :-)) har heller ik oplevet et kemimøde der bliv til mere end kaffe.. der er mange useriøs typer der inde. 

Som jeg skrev blev det til god sex “selvom” hun lige ville se mig an og gå en tur inden.... Så det kan lade sig gøre, også med en der uden problemer kunne være min datter. I dag vil det være skræmmende for mig at være sammen med en på min datters alder, men dengang - intet problem.

Skrevet

Det er fair nok med kemimøde uden betaling. Det kan være alt fra en gåtur rundt om blokken til en kop kaffe på en cafe. Forståeligt piger der invitere fremmede mænd hjem en sjælden gang er forsigtige, også nemmere for en selv at sige fra hvis hun ikke er så lækker som antaget. Det har i 3 ud af 4 tilfælde ført til sex for mig. 

Piger der upfront forventer penge for et kemimøde har derimod ingen intention om sex. Så hold jer fra dem det er penge lige ud ad vinduet! 

Skrevet
TorbenMadsen skrev, for 5 timer siden:

Det er fair nok med kemimøde uden betaling. Det kan være alt fra en gåtur rundt om blokken til en kop kaffe på en cafe. Forståeligt piger der invitere fremmede mænd hjem en sjælden gang er forsigtige, også nemmere for en selv at sige fra hvis hun ikke er så lækker som antaget. Det har i 3 ud af 4 tilfælde ført til sex for mig. 

Piger der upfront forventer penge for et kemimøde har derimod ingen intention om sex. Så hold jer fra dem det er penge lige ud ad vinduet! 

Præcis. @TorbenMadsen Har samme holdning. Har dog også været til kemimøde hos pigen...... Ret underlig oplevelse men jeg tror nu hun ville have sex (og penge) uanset hvad. Mæske hun synes det lød ‘bedre’/‘pænere’ med en kop kaffe inden......

Skrevet
Svpe1970 skrev, for 1 time siden:

Præcis. @TorbenMadsen Har samme holdning. Har dog også været til kemimøde hos pigen...... Ret underlig oplevelse men jeg tror nu hun ville have sex (og penge) uanset hvad. Mæske hun synes det lød ‘bedre’/‘pænere’ med en kop kaffe inden......

Det samme her! så Svpe1970 så var du sammen med hende ;-)) Hun lyder til at være god nok så??:-) håber bare ikke hun er for dyr :-)

Skrevet
Nert skrev, for 1 time siden:

Det samme her! så Svpe1970 så var du sammen med hende ;-)) Hun lyder til at være god nok så??:-) håber bare ikke hun er for dyr :-)

Fik et vidunderligt knald, bestemt en sød pige og meget liderlig. Ville flere gange:-) men desværre mistede jeg hendes nummer og er ikke på SD mere. Og vil ikke lægge en seddel i postkassen eller lign. da jeg sætter diskretion meget meget højt.

Skrevet
Svpe1970 skrev, for 58 minutter siden:

Fik et vidunderligt knald, bestemt en sød pige og meget liderlig. Ville flere gange:-) men desværre mistede jeg hendes nummer og er ikke på SD mere. Og vil ikke lægge en seddel i postkassen eller lign. da jeg sætter diskretion meget meget højt.

DEJLIGT!! det forstår jeg godt :-)) Er det lang tid siden i mødes?? ;-)) kunne jo være hendes behov er ændret :-))

Skrevet
FORTE skrev, den 13/7/2020 at 09:47:

B E L L A <3

på forhånd tak

Jeg var sammen med hende for et par måneder siden , en rigtig dejlig oplevelse , hun er meget nærværende , men også dyr ...

Skrevet
Nert skrev, for 2 timer siden:

DEJLIGT!! det forstår jeg godt :-)) Er det lang tid siden i mødes?? ;-)) kunne jo være hendes behov er ændret :-))

Har ingen grund til at tro hendes behov er anderledes end dengang. Men man skal være heldig da hun kun ville se 2 dengang:-)

Skrevet
Svpe1970 skrev, for 13 timer siden:

Har ingen grund til at tro hendes behov er anderledes end dengang. Men man skal være heldig da hun kun ville se 2 dengang:-)

Jeg er kontakt med hende nu med henblik på at mødes først i august. Hvad koster det af sugar at mødes med hende fra de af jer, der har været så heldige at få oplevelsen. 

bh.

oldtimer 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.