Hop til indhold
bourg58

Nyhedsværter

Recommended Posts

Arne Jensen skrev, for 1 minut siden:

Vel bedre hvis der var noget der stivnede? ;)

touché

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Samme med Lillian Kretz. Virkelig flot klassisk kvinde. Gudesmuk! 

36E96341-E418-4605-9CB5-06494E9EB401.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er næppe mange som kommer i samme klasse som den nu 41 årige..Mélissa Theuriau, oplæser på franske nyhedskanal M6 (Em' sis) fra det vestlige Paris.

melissa_theuriau_1896.jpg

 

https//youtu.be/FoQLOCU6KBg

 

Tyske RTL har også lækkerier i  form af journalisten Anba Fleischhauer..

IMG_0503-768x1153.jpg

2019-04-07_12-41-30-1024x683.jpg

2019-04-07_14-11-42-1024x683.jpg

Et sultent blik!:wub:

cb71606d-2205-4638-9737-11df05d30289-102

"Nå, kan du holde koncentrationen og sige lidt om løbet?" 

IMG_6209.jpeg

:P

RTL har virkelig skudt sig selv i foden, da smukke Anna de sidste 2 år (!), ofte nu kun lægger stemme til indslag vedr. Formel 1, mens vi som tv seere, får optakt og nedtaktsanalyser fra 2 ældre mænd, omkring de 55-60 år, som dessikerer hvert eneste løb minutiøst med tale om små hændelser..

Så hellere det var Anja. Så smukt et ansigt og så længe hun havde været i Formel 1 verdenen, burde  hun må have noget viden. Det vil jeg hellere se på, end middelaldrende mænd med armbånd. 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det er/var altid værd at se med når Italienerne blænder op for nyhederne.  Faktisk lige meget om det er RAI ved Francesca Faldini..

Francesca-Fialdini-780x405.jpg

eller andre, men Italienske TG5' (TV Cinque) oplæser Costanza Calabrese skulle måske have fået en besked i øresneglen om hvordan man sidder, når der er kamera på?

News-presenter-suffers-wardrobe-malfunct

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 15 timer siden:

eller andre, men Italienske TG5' (TV Cinque) oplæser Costanza Calabrese skulle måske have fået en besked i øresneglen om hvordan man sidder, når der er kamera på?

News-presenter-suffers-wardrobe-malfunct

hun har da trusser på :lol::lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicolai97 skrev, den 19.7.2020 at 22:45:

Er man en gammel gris, fordi man har en ung kone?

Gammel gris testen: halvdelen af egen alder plus syv. Er hun yngre end det, er du en gammel gris. :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 2 timer siden:

Gammel gris testen: halvdelen af egen alder plus syv. Er hun yngre end det, er du en gammel gris. :biggrin:

25:2-7=19½

BULLSHIT !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicolai97 skrev, for 14 minutter siden:

25:2-7=19½

BULLSHIT !!!

Det var EB, der langserede den for en del år siden,  men dybest set er det vel rimeligt. At du ikke dater børn (under 18), og om det så lige skal være 19,5, der er det rigtige sted, kan man diskutere. Prøv i stedet at tage en mere voksen alder: (64:2)+7=39. Det er vel ikke urealistisk. Jeg har børn, der er over (og under) den alder...

Du skal i øvrigt øve dig på at opstille regnestykker - du manglede parentesen, og du skrev minus i stedet for plus. Resultatet var dog rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Mélissa Theuriau
 

A6223ADE-1E2E-4854-BC4A-D6EB6E59A7AD.jpeg

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 20 minutter siden:

Mélissa Theuriau
 

A6223ADE-1E2E-4854-BC4A-D6EB6E59A7AD.jpeg

Tænk at se så blændende smuk ud kl. 6.30 om morgenen!! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
ppd skrev, for 18 minutter siden:

Tænk at se så blændende smuk ud kl. 6.30 om morgenen!! :P

Ja, hun er tydeligvis ikke B-menneske :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 3 timer siden:

Det var EB, der langserede den for en del år siden,  men dybest set er det vel rimeligt. At du ikke dater børn (under 18), og om det så lige skal være 19,5, der er det rigtige sted, kan man diskutere. Prøv i stedet at tage en mere voksen alder: (64:2)+7=39. Det er vel ikke urealistisk. Jeg har børn, der er over (og under) den alder...

Du skal i øvrigt øve dig på at opstille regnestykker - du manglede parentesen, og du skrev minus i stedet for plus. Resultatet var dog rigtigt.

Indrømmet. Jeg skrev minus i stedet for plus. Men du har ikke ret i at jeg mangler parentes. Det er ikke nødvendigt ved division.

Da jeg var 19, mødte jeg min anden halvdel, troede jeg. Hun var 14.  Date et barn?  Ja det var der nogen der mente, men jeg fik hurtigt et godt forhold til hendes forældre som stolede på at vi var fornuftige.

Senere flyttede vi sammen, men gik fra hinanden efter tre år. Derefter et par år yderligere som on/off.   Som jeg ser på det nu, var vi begge meget unge, og vi udviklede os i hver vores retning. Aldersforskellen var et problem, men der var også andre problemer som det vel er normalt. 

Men..... den med gammel gris kan jeg ikke gå med til, og EB's tommelfingerregel er noget fis.    Det handler om de konkrete omstændigheder, og som den ældste har man en særlig forpligtelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nicolai97 

Hvad to voksne, afklarede  og ligeværdige mennesker finder på, er op til dem, og som du skriver: som den ældste har man en særlig forpligtelse.

Så det med at kalde andre for gamle grise skal man nok være lidt varsom med.

Men når en mand skriver, at en aldersforskel på 50 år er i orden så længe pigen er over 15, og  hvis han mener at en 65årig frit kan tage sig for af de meget unge piger, så bliver jeg sgu harm Så nærmer det sig skabs pædofili, og det kan jeg ikke lide.

Men om en 40-årig involverer sig med en 75-årig , er egentlig os andre uvedkommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, 1 time siden:

 

Men om en 40-årig involverer sig med en 75-årig , er egentlig os andre uvedkommende.

Der er nok også lidt golddigger med i beregningen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 7 timer siden:

@Nicolai97 

Hvad to voksne, afklarede  og ligeværdige mennesker finder på, er op til dem, og som du skriver: som den ældste har man en særlig forpligtelse.

Så det med at kalde andre for gamle grise skal man nok være lidt varsom med.

Men når en mand skriver, at en aldersforskel på 50 år er i orden så længe pigen er over 15, og  hvis han mener at en 65årig frit kan tage sig for af de meget unge piger, så bliver jeg sgu harm Så nærmer det sig skabs pædofili, og det kan jeg ikke lide.

Men om en 40-årig involverer sig med en 75-årig , er egentlig os andre uvedkommende.

Jeg kendte ikke udtrykket ”skabspædofili”, men jeg går ud fra at du mener en person med pædofile tilbøjeligheder som lader dem få udløb på den næstbedste, men lovlige måde???

Det gør ikke mig harm at en mand har pædofile tanker. Det mener jeg, er hans egen sag. Der er også mænd der er vilde med 20-årige piger der er små af vækst og har meget små bryster. Dem om det.

Noget andet er at vi mænd skal passe på at vores seksuelle adfærd ikke skader vores partner.  Det gælder såvel faste som løse forhold, engangsknald og sexkøb.   Man må altid tænke på, hvordan den anden har det med det der foregår, også selvom hun er over den seksuelle lavalder – eller myndig når det gælder sexkøb.

I dit eksempel med en 65-årig og en meget ung pige.  Hvis hun har seksuel erfaring i forvejen, og det kun sker én gang, ser jeg ikke det store problem.  Hun vil muligvis fortryde handlingen efterfølgende, men det sker vel for os alle sammen at vi fortryder det vi gør engang i mellem.


Hvis der er tale om en længerevarende forhold, må man tænke på, hvorfor parterne indgår i det forhold. Hvis det er sådan at manden gør det for at få ungt kød, mens hun ser ham som en reservefar som hun holder af og er bange for at miste, hvis hun siger nej til sex, så er forholdet ikke i balance, og det bør den mand tænke på.


Men hvis de begge er klar over, hvad der foregår, og det er fuldstændig frivilligt, så kan det ikke bringe mine kropsvæsker i kog.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicolai97 skrev, for 4 timer siden:

Jeg kendte ikke udtrykket ”skabspædofili”, men jeg går ud fra at du mener en person med pædofile tilbøjeligheder som lader dem få udløb på den næstbedste, men lovlige måde???

Det gør ikke mig harm at en mand har pædofile tanker. Det mener jeg, er hans egen sag. Der er også mænd der er vilde med 20-årige piger der er små af vækst og har meget små bryster. Dem om det.

Noget andet er at vi mænd skal passe på at vores seksuelle adfærd ikke skader vores partner.  Det gælder såvel faste som løse forhold, engangsknald og sexkøb.   Man må altid tænke på, hvordan den anden har det med det der foregår, også selvom hun er over den seksuelle lavalder – eller myndig når det gælder sexkøb.

I dit eksempel med en 65-årig og en meget ung pige.  Hvis hun har seksuel erfaring i forvejen, og det kun sker én gang, ser jeg ikke det store problem.  Hun vil muligvis fortryde handlingen efterfølgende, men det sker vel for os alle sammen at vi fortryder det vi gør engang i mellem.


Hvis der er tale om en længerevarende forhold, må man tænke på, hvorfor parterne indgår i det forhold. Hvis det er sådan at manden gør det for at få ungt kød, mens hun ser ham som en reservefar som hun holder af og er bange for at miste, hvis hun siger nej til sex, så er forholdet ikke i balance, og det bør den mand tænke på.


Men hvis de begge er klar over, hvad der foregår, og det er fuldstændig frivilligt, så kan det ikke bringe mine kropsvæsker i kog.
 

Jeg refererede ikke  specifikt til dig da jeg skrev om 65-årige mænd og 15-årige piger (eller drenge for den skyld), men blot en generel betragtning og observation: 

Nogle mennesker er draget af ekstremt unge og det udleves desværre både her i DK og i udlandet.

Er det lovligt er det ok, men der er jeg ikke enig: det kam aldrig være sundt for en 15-årig at fortryde sex, og især ikke med lædre.

Noget andet er, at der er en paragraf i straffeloven om at udnytte sin overlegenhed, fysisk og mentalt overfor eksempelvis udviklingshæmmede og meget unge.

Ellers er jeg enig i meget af det du skriver: at man skal altid tænke på den anden part og især hvis forholdet ikke er 'ligeværdigt'.

Er partneren en voksen og selvstændig person, har vedkommende naturligvis ansvaret for sine handlinger, men sårbare mennesker (og især meget unge), ja dem skal vi værne om.

Indtil for et par år siden havde jeg en frivillig fritids tjans, hvor jeg omgikkes meget unge drenge og piger , og har desværre hørt triste historier om ting, som især pigerne har fortrudt, mest nude pics de fortrød men også forsøg på  grooming og stalkiong af betydeligt ældre mænd :-(

Er det lovligt er det ikke altid tilrådeligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, 1 time siden:

Jeg refererede ikke  specifikt til dig da jeg skrev om 65-årige mænd og 15-årige piger (eller drenge for den skyld), men blot en generel betragtning og observation: 

Nogle mennesker er draget af ekstremt unge og det udleves desværre både her i DK og i udlandet.

Er det lovligt er det ok, men der er jeg ikke enig: det kam aldrig være sundt for en 15-årig at fortryde sex, og især ikke med lædre.

Noget andet er, at der er en paragraf i straffeloven om at udnytte sin overlegenhed, fysisk og mentalt overfor eksempelvis udviklingshæmmede og meget unge.

Ellers er jeg enig i meget af det du skriver: at man skal altid tænke på den anden part og især hvis forholdet ikke er 'ligeværdigt'.

Er partneren en voksen og selvstændig person, har vedkommende naturligvis ansvaret for sine handlinger, men sårbare mennesker (og især meget unge), ja dem skal vi værne om.

Indtil for et par år siden havde jeg en frivillig fritids tjans, hvor jeg omgikkes meget unge drenge og piger , og har desværre hørt triste historier om ting, som især pigerne har fortrudt, mest nude pics de fortrød men også forsøg på  grooming og stalkiong af betydeligt ældre mænd :-(

Er det lovligt er det ikke altid tilrådeligt

Jeg følte mig bestemt ikke truffet.  

Det, jeg skrev, om at fortryde.  Jeg tror bare at man skal være realistisk.  Det er svært, nærmest umuligt, at få seksuel erfaring uden at gøre noget man senere vil fortryde. Jeg har også gjort ting jeg siden har fortrudt.  I nogle tilfælde fordi jeg fik en dårlig oplevelse som jeg ikke havde regnet med.  I andre tilfælde fordi jeg bagefter kunne se at jeg var kommet til at såre en anden.  Jeg har ikke andet at sige til det end: That's life!

Paragraffen i Straffeloven som du henviser til,  § 223, stk. 2,

"Med samme straf anses den, som under groft misbrug af en på alder og erfaring beroende overlegenhed forfører en person under 18 år til samleje."

Paragraffen anvendes tilsyneladende ikke meget. Når man læser den kommenterede straffelov, kan man se at der er tale om grove tilfælde, hvor den ældre har vidst at han gik over stregen. Paragraffen skriver "forfører" og kan ikke anvendes, hvis den unge selv tager initiativet, og det forekommer.  Tro det eller lad være!

Jeg forsvarer på ingen måde at nogen udnytter sin erfaring i forbindelse med en meget ung person, og de konkrete ting som du beskriver med nøgenbilleder m.m., går jeg ikke ind for.

Men jeg synes ikke man kan lave regler om maksimal aldersforskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tyske ARD's finansreporter (Börsen reporterin) Anja Kohl syntes jeg også ser spændende ud.

Om dagen:

maxresdefault.jpg

Fredag aften ? 

anja-kohl1.jpg

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 22 minutter siden:

Fake.

Hun er åbenbart et meget populært offer:

http://m.cfake.com/picture/Anja_Kohl/4822

Damn it! 

Forstår man egentlig godt. Med sådan et lidt anderledes smukt og voksent ansigt ( nogen vil måske sige MILF?) og eksponering til omkring 80 millioner mennesker som også syntes hun er seværdig, så bliver der lavet nogle billeder..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...