Hop til indhold

Kæmpe Bedrageri. Molly/Leona/Elsa

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg set fotos - hun er jo kvalmefremkaldende fed. 

Skrevet
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

Den lyder alvorlig - den fobi du har. Synes det bliver værre og værre med dig. Fobier kan godt tage til i styrke og intensitet så den ramte tilsidst bliver helt invalideret. Fedmefobi er mindst ligeså alvorligt som alle andre fobier og det ville da næsten være synd hvis du tilsidst af frygt for at se eller møde en fed person - ikke turde forlade dit hjem. Men isolerer dig og dirrende af angst gemmer dig under dynen. End ikke tv'et vil du kunne tænde - for tænk hvis der  skulle dukke en stor tyk person op?  Jeg vil opfordre dig til at søge behandling for din lidelse, for en fobi kan faktisk godt kureres. Der findes gode terapeuter rundt omkring - og jeg er sikker på at en hel del af dem er slanke. Du skulle jo nødig gå hen og få PTSD ved at være blevet behandlet af en overvægtig :ph34r:  så derfor er det nok bedst at du - når du booker en tid - lige spørger om deres vægt og højde.  Jeg er sikker på du kan få hjælp. Bare tro på det - og hold ud. ;)

Redigeret af Lady C

Skrevet
Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden:

Sorry to Say. Du er jo syg mand. Hvad fornøjelse har du af den kommentar?

Sku et sørgeligt menneskesyn du har

Skrevet
Misjo1 skrev, for 14 timer siden:

Sorry to Say. Du er jo syg mand. Hvad fornøjelse har du af den kommentar?

Sku et sørgeligt menneskesyn du har

Don't feed the Troll.

Den fornøjelse han får ud af det, er den opmærksomhed som han får, når det lykkes ham at provokere med sine usympatiske holdninger og indlæg. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.