Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Lady C
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

Nu har jeg set fotos - hun er jo kvalmefremkaldende fed. 

Den lyder alvorlig - den fobi du har. Synes det bliver værre og værre med dig. Fobier kan godt tage til i styrke og intensitet så den ramte tilsidst bliver helt invalideret. Fedmefobi er mindst ligeså alvorligt som alle andre fobier og det ville da næsten være synd hvis du tilsidst af frygt for at se eller møde en fed person - ikke turde forlade dit hjem. Men isolerer dig og dirrende af angst gemmer dig under dynen. End ikke tv'et vil du kunne tænde - for tænk hvis der  skulle dukke en stor tyk person op?  Jeg vil opfordre dig til at søge behandling for din lidelse, for en fobi kan faktisk godt kureres. Der findes gode terapeuter rundt omkring - og jeg er sikker på at en hel del af dem er slanke. Du skulle jo nødig gå hen og få PTSD ved at være blevet behandlet af en overvægtig :ph34r:  så derfor er det nok bedst at du - når du booker en tid - lige spørger om deres vægt og højde.  Jeg er sikker på du kan få hjælp. Bare tro på det - og hold ud. ;)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden:

Nu har jeg set fotos - hun er jo kvalmefremkaldende fed. 

Sorry to Say. Du er jo syg mand. Hvad fornøjelse har du af den kommentar?

Sku et sørgeligt menneskesyn du har

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 14 timer siden:

Sorry to Say. Du er jo syg mand. Hvad fornøjelse har du af den kommentar?

Sku et sørgeligt menneskesyn du har

Don't feed the Troll.

Den fornøjelse han får ud af det, er den opmærksomhed som han får, når det lykkes ham at provokere med sine usympatiske holdninger og indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...