Hop til indhold

Erfaringer med mænd der søger via AL

Featured Replies

Skrevet
Nemtøs skrev, for 20 timer siden:

Jeg  har  forsøgt  seriøs  søgning  via  AL. Jeg  vil  ikke  udsætte  mig  selv  for  alle  de  useriøse mænd  der  skriver. 

Har  fået  lange  patter  af  aftaler  der  ikke  bliver  holdt.  

ok øv at de  er sådan

Skrevet
Nemtøs skrev, for 21 timer siden:

Jeg  har  forsøgt  seriøs  søgning  via  AL. Jeg  vil  ikke  udsætte  mig  selv  for  alle  de  useriøse mænd  der  skriver. 

Har  fået  lange  patter  af  aftaler  der  ikke  bliver  holdt.  

ikke for at blive ved med har du prøvet andre sider end al at annoncere knus jan

Skrevet
jan j skrev, for 1 minut siden:

ikke for at blive ved med har du prøvet andre sider end al at annoncere knus jan

Jeg  har  haft  profil  på sugardaters inden jeg  oprettede  profil  her, og  en  profil  et  andet  sted  hvor  det  ikke  var  betalingsservice.. så  ja  forskelligt  er  afprøvet 

Skrevet
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Jeg  har  haft  profil  på sugardaters inden jeg  oprettede  profil  her, og  en  profil  et  andet  sted  hvor  det  ikke  var  betalingsservice.. så  ja  forskelligt  er  afprøvet 

hvad med eskort 5 dk ved ikke om det er med betaling men en del annoncere der knus jan

Skrevet
jan j skrev, for 7 minutter siden:

hvad med eskort 5 dk ved ikke om det er med betaling men en del annoncere der knus jan

Det  er  pænt af  dig  at  komme  med  forslag, men  jeg  har  ikke  lyst til  at  flere  nytteløse  søgninger. 

Skrevet
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Det  er  pænt af  dig  at  komme  med  forslag, men  jeg  har  ikke  lyst til  at  flere  nytteløse  søgninger. 

ok blot for at vise at jeg er seriøes  knus jan

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.