Hop til indhold
Guest Nemtøs

Erfaringer med mænd der søger via AL

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Vil  høre  om  der  er  nogen  som  har  erfaringer  med  de  mænd  som  aktivt  søger  sex/blowjob  gennem  fx. AL?

Slipper  man  for  useriøse  mænd ved  at  kontakte  disse  mænd?

Jeg  er  selvfølgelig  klar  over  at  jeg  kun  skal  kontakte  de  mænd  hvor  jeg  matcher  den  profil  de  søger  efter. 

Håber  på  respons  med  jeres  erfaringer. 

Hører også  gerne  fra  mænd  herinde  som  har haft  annonce,  hvad  var  det  der  gjorde  at  du  brugte  en  annonce  og  fik  du  respons  på  den?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske den samme... eller lidt mindre seriøsitet som du ville finde på sugardaters.

Det er jo gratis at oprette en annonce på annoncelight - så tror desværre ikke det er en garanti, for seriøsitet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Nemtøshvis du kontakter mænd der søger sex, åbner det ikke for en masse forhandlinger om pris osv?

Syntes ofte disse annoncer er meget lidt specifik om hvad de vil betale osv. 

Havde egentlig det indtryk at det var mænd der bare gerne ville skrive frækt med kvinder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Nemtøs lidt underligt at du vil gå den vej. Tænker du kommer til at spilde din tid endnu mere. Vi andre der prøver at skrive til dig herigennem og som du ikke her set før vil du ikke mødes med fordi vi er useriøse. Men nu overvejer du ovenstående vej. Den kan jeg ikke forstå :) Skriv nu - er seriøs og klar til at fylde din mund 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har annonce derinde. 
Grunden til jeg har en annonce der, er at jeg søger noget meget specifikt, og gerne vil have en kvinde der selv lidt har “opsøgt” det, fremfor en kvinde der “bare går med til det”, hvis det giver mening?;-)

Og jo, jeg har haft held med det fra tid til anden, men der har også været rigtig mange “falske” henvendelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 6 timer siden:

@Nemtøshvis du kontakter mænd der søger sex, åbner det ikke for en masse forhandlinger om pris osv?

Syntes ofte disse annoncer er meget lidt specifik om hvad de vil betale osv. 

Havde egentlig det indtryk at det var mænd der bare gerne ville skrive frækt med kvinder. 

Havde  tænkt  mig  at  reagere  på  de  annoncer  hvor  manden  har  skrevet  hvad  han  søger, hvor  han  beskriver  sig  selv  og  han  er  afklaret  med  den  økonomiske  del.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sugarmandis skrev, for 5 timer siden:

@Nemtøs lidt underligt at du vil gå den vej. Tænker du kommer til at spilde din tid endnu mere. Vi andre der prøver at skrive til dig herigennem og som du ikke her set før vil du ikke mødes med fordi vi er useriøse. Men nu overvejer du ovenstående vej. Den kan jeg ikke forstå :) Skriv nu - er seriøs og klar til at fylde din mund 

Jeg  er  i gang  med  at undersøge  om  det  er  en  vej  til  gå,  for  at  finde  en/to  seriøse  mænd  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Fic skrev, for 5 timer siden:

Jeg har annonce derinde. 
Grunden til jeg har en annonce der, er at jeg søger noget meget specifikt, og gerne vil have en kvinde der selv lidt har “opsøgt” det, fremfor en kvinde der “bare går med til det”, hvis det giver mening?;-)

Og jo, jeg har haft held med det fra tid til anden, men der har også været rigtig mange “falske” henvendelser. 

Dejligt  at  du  har  haft  held  med  din  annonce, så  der  er mænd  der  mener  deres  annonce  seriøst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg bor i et område, hvor udvalget ikke er så stort, har jeg en del gange haft annonce på al.

starter gerne annoncen med " gavmild pæn mand søger " har søgt efter massage, varm kvinde, klipning iført lingeri, domina.

har desværre ingen svar modtaget. om det skyldes? hun skal have stedet ?    modtager kun mailsvar ?  ingen billeder på annonce ?

eller noget helt andet ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Dejligt  at  du  har  haft  held  med  din  annonce, så  der  er mænd  der  mener  deres  annonce  seriøst. 

Ja selvfølgelig er der det, minimum 1 ihvertfald;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har søgt derinde et par gange og været heldig, men der er langt imellem. Der har også været et par useriøse, men færre end en del af de kvinder der annoncere derinde.

Jeg har aldrig skrevet præcist omkring det økonomiske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Jeg  er  i gang  med  at undersøge  om  det  er  en  vej  til  gå,  for  at  finde  en/to  seriøse  mænd  

hej nemtøs blot et forslag du kan overveje hvad med at tage kontakt til en domina med sted og drøfte om du kan få nogle timer eller dage når det passer dig enten som blid slavetøs eller bolledukke så vil du være under opsyn få betaling sikkert nogle nye frække oplevelser samt slippe for bøvl med useriøse mænd knus jan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
jan j skrev, for 5 minutter siden:

hej nemtøs blot et forslag du kan overveje hvad med at tage kontakt til en domina med sted og drøfte om du kan få nogle timer eller dage når det passer dig enten som blid slavetøs eller bolledukke så vil du være under opsyn få betaling sikkert nogle nye frække oplevelser samt slippe for bøvl med useriøse mænd knus jan

Jeg  har  ingen  interesse  i  at  blive  styret  af  en  anden  kvinde eller have flere aftaler på en dag,  men  tak  for  dit  forslag. 

Vil  bare  have  at  de  aftaler  jeg  laver  bliver  holdt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  har  ingen  interesse  i  at  blive  styret  af  en  anden  kvinde eller have flere aftaler på en dag,  men  tak  for  dit  forslag. 

Vil  bare  have  at  de  aftaler  jeg  laver  bliver  holdt 

ok jeg skal nok holde min

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har af og til kontaktet mænd med annonce på AL, dels nogle med helt specifikke fantasier, andre med ønske om HJ. Nogle har være useriøse, det er nok svært at undgå, andre har været super fine. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liv skrev, for 1 time siden:

Jeg har af og til kontaktet mænd med annonce på AL, dels nogle med helt specifikke fantasier, andre med ønske om HJ. Nogle har være useriøse, det er nok svært at undgå, andre har været super fine. 

Tak  for deling  af  din  erfaring,  det  lyder  som  om, at  jeg  heller  ikke  kan  forvente  at  en aftale  er  en  aftale  med  den  gruppe  af  mænd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 57 minutter siden:

Tak  for deling  af  din  erfaring,  det  lyder  som  om, at  jeg  heller  ikke  kan  forvente  at  en aftale  er  en  aftale  med  den  gruppe  af  mænd. 

De mænd jeg har lavet aftaler med, har holdt dem. Der vil aldrig komme aftaler ud af alle henvendelser, mænd researcher inden en aftale, ligesom vi gør inden vi køber et eller andet. Uden sammenligning iøvrigt kan jeg sagtens gå i tre butikker og kigge på kjoler, inden jeg bestemmer mig for at købe en ;) Med useriøs tænker jeg mere på, at nogle bare ville skrive eller ikke havde overvejet hvad de ønskede og til hvilken pris. Jeg tror hverken de er mere eller mindre useriøse end på andre sider. Egentlig ville jeg gå ud fra, at det er herinde du kan lave de bedste aftaler? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Liv skrev, for 9 minutter siden:

De mænd jeg har lavet aftaler med, har holdt dem. Der vil aldrig komme aftaler ud af alle henvendelser, mænd researcher inden en aftale, ligesom vi gør inden vi køber et eller andet. Uden sammenligning iøvrigt kan jeg sagtens gå i tre butikker og kigge på kjoler, inden jeg bestemmer mig for at købe en ;) Med useriøs tænker jeg mere på, at nogle bare ville skrive eller ikke havde overvejet hvad de ønskede og til hvilken pris. Jeg tror hverken de er mere eller mindre useriøse end på andre sider. Egentlig ville jeg gå ud fra, at det er herinde du kan lave de bedste aftaler? 

Jeg  er  med  på  den  at  undersøge  markedet,  og  finde  det  der  passer bedst. 

Herinde  er  de  værste  useriøse  mænd,  der  bare  vil  være  venner, kom  og  drik  en  kop  kaffe,  aftale laves  om  et  besøg adressen  får  jeg  bare  ikke, profiler  slettes  efter en  aftale, pik  billeder  ect. 

Selvfølgelig  har  jeg  mødt  dejlige  seriøse  mænd  herindefra,  men  flere  og  flere  er  useriøse og  ikke  til  at  stole på 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Herinde  er  de  værste  useriøse  mænd,  der  bare  vil  være  venner, kom  og  drik  en  kop  kaffe,  aftale laves  om  et  besøg adressen  får  jeg  bare  ikke, profiler  slettes  efter en  aftale, pik  billeder  ect. 

Okay, det havde jeg ikke lige regnet med. Prøv AL, det skader næppe :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg  er  med  på  den  at  undersøge  markedet,  og  finde  det  der  passer bedst. 

Selvfølgelig  har  jeg  mødt  dejlige  seriøse  mænd  herindefra,  men  flere  og  flere  er  useriøse og  ikke  til  at  stole på 

hvad med at lave en annonce selv på al og stille de krav og betingelser du selv syntes er rimmelige så kan du få det som du vil 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jan j skrev, for 37 minutter siden:

hvad med at lave en annonce selv på al og stille de krav og betingelser du selv syntes er rimmelige så kan du få det som du vil 

Det tror jeg også du vil få bedst udbytte af. Vær præcis og konkret. Sæt nogle billeder på, som klart viser hvem du er (typemæssigt) og hvor man tydeligt ser, at du ikke er en sylfide. 
Bed om de kontakter dig med søgebart telefonnummer enten på SMS, så kan du tjekke dem inden du svarer tilbage. 
Slet alle useriøse henvendelser ubesvaret, evt med en blokering. Mon ikke du så hurtigt finder de 2-3 faste du efterlyser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 3 minutter siden:

Det tror jeg også du vil få bedst udbytte af. Vær præcis og konkret. Sæt nogle billeder på, som klart viser hvem du er (typemæssigt) og hvor man tydeligt ser, at du ikke er en sylfide. 
Bed om de kontakter dig med søgebart telefonnummer enten på SMS, så kan du tjekke dem inden du svarer tilbage. 
Slet alle useriøse henvendelser ubesvaret, evt med en blokering. Mon ikke du så hurtigt finder de 2-3 faste du efterlyser. 

det er jeg sikker på du er jo en dejlig kvinde og fræk knus 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Æ´Synderjyde skrev, for 51 minutter siden:

Den  metode  har  jeg  forsøgt  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Den  metode  har  jeg  forsøgt  

hvad med at prøve igen det ku jo være

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
jan j skrev, den 5.7.2020 at 19:15:

hvad med at prøve igen det ku jo være

Jeg  har  forsøgt  seriøs  søgning  via  AL. Jeg  vil  ikke  udsætte  mig  selv  for  alle  de  useriøse mænd  der  skriver. 

Har  fået  lange  patter  af  aftaler  der  ikke  bliver  holdt.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...