Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Tina da hun besøgte København. Det gør jeg bestemt gerne igen!

Tina er superfeminin og fræk. Hun klæder sig frækt og udlever sin feminitet 100%.

Vi legede 30 min, hvor vi var rundt i alle verdenshjørner, uden at kigge på uret (eller andre ting). Hendes flotte pik viste dejligt hvordan hun nød det. Hun kom imens vi legede, og det var virkeligt frækt!

Jeg er fan!

https://annoncelight.dk/showad/267090

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lystigfyr skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har besøgt Tina da hun besøgte København. Det gør jeg bestemt gerne igen!

Tina er superfeminin og fræk. Hun klæder sig frækt og udlever sin feminitet 100%.

Vi legede 30 min, hvor vi var rundt i alle verdenshjørner, uden at kigge på uret (eller andre ting). Hendes flotte pik viste dejligt hvordan hun nød det. Hun kom imens vi legede, og det var virkeligt frækt!

Jeg er fan!

https://annoncelight.dk/showad/267090

Yes , den bedste , har besøgt hende 3 gange og absolut ikke sidste gang , glæder mig til hun er tilbage på Sjælland igen.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Højt besunget, altid rost ..

Tina har små / meget små bryster.
Det opdagede jeg først da jeg engang sad og nærkiggede på hendes billeder, for da vi var sammen var det helt andre ting der fyldte min hjerne, min mund og min røv.

Wouw..hun ER suveræn!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Tina i Vejle. 
wauv en dejlig oplevelse. Let at få en aftale i stand. Gik nervøs tik døren.

Det forsvandt godt nok hurtigt da hun åbnede døren. Hun er kønnere i virkeligheden.

Startede med dybe kys. De bedste jeg nogensinde har fået, det tændte mig og fik mig til at slappe af. 
havde bestil 30 min, og de var dejlige. Hun var den aktive, hun kom 2 gange og jeg fik prøvet det af jeg havde drømt om som skulle prøves med en ts. Der blev virkelig taget hensyn til at jeg var jomfru på dette område.

Om jeg vil gentage det. Helt sikkert. Glæder mig gil næste gang 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sidste efterår.

Jeg er ikke tryg ved hende der, hun siger at jeg skal spise en ordentlig klat sæd i dag og det gør jeg bare ikke, så siger hun stille og rolig så gir det sig selv.

Hun har gummi på men det bliver lidt tørt og da hun vender mig rundt tror jeg selvfølgelig hun giver den noget smørrelse men i stedet for tror jeg hun fortsatte uden og det mærker for vildt dejligt, der plejer at være her jeg ændre mening og beder hende om at fylde mig med sæd, der er fin lyd på hende men hun tømmer sig i mig og 10sec senere stønner og hyler hun og da jeg vender rundt for at alligevel sutte hende af får jeg kun skumsprøjt og sperm i hele hovedet, jeg mærker om jeg er fedet i bagsmækken men der løber ikke noget ud så tænker jeg det var sgu alligevel godt.

Der går 6 timer så løber det og jeg for en kæmpe våd plet og sovs under bukserne. Lidt senere for jeg en melding om at sædet i bilen var fedet, så sagde jeg sgu det som det var. Der er fordi en ladyboy har spermet mig i røven. Er hvor klamt at sige lidt det og jeg var vist også åndsvag. Men hun siger at jeg må vi derere og den næste kunde får måske at vide at hun tømmer tarmen i munden på næste mand, det lyder rart. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Knepper Tina stadig uden. Syntes hun gør meget opmærksom på alt foregår med nu. Kan være hun har ændret stil ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ole988 skrev, den 16.4.2021 at 07:27:

Det er sidste efterår.

Jeg er ikke tryg ved hende der, hun siger at jeg skal spise en ordentlig klat sæd i dag og det gør jeg bare ikke, så siger hun stille og rolig så gir det sig selv.

Hun har gummi på men det bliver lidt tørt og da hun vender mig rundt tror jeg selvfølgelig hun giver den noget smørrelse men i stedet for tror jeg hun fortsatte uden og det mærker for vildt dejligt, der plejer at være her jeg ændre mening og beder hende om at fylde mig med sæd, der er fin lyd på hende men hun tømmer sig i mig og 10sec senere stønner og hyler hun og da jeg vender rundt for at alligevel sutte hende af får jeg kun skumsprøjt og sperm i hele hovedet, jeg mærker om jeg er fedet i bagsmækken men der løber ikke noget ud så tænker jeg det var sgu alligevel godt.

Der går 6 timer så løber det og jeg for en kæmpe våd plet og sovs under bukserne. Lidt senere for jeg en melding om at sædet i bilen var fedet, så sagde jeg sgu det som det var. Der er fordi en ladyboy har spermet mig i røven. Er hvor klamt at sige lidt det og jeg var vist også åndsvag. Men hun siger at jeg må vi derere og den næste kunde får måske at vide at hun tømmer tarmen i munden på næste mand, det lyder rart. 

Siger du at hun tog kondomet af og barebackede dig imod hvad I havde aftalt ? - det svarer sgu da til voldtægt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun knepper meget gerne uden :-( og er de seneste par år blevet meget useriøs med tid og tilbage meldinger, tror hun har godt af en laaaaaang pause, hun har fandeme også fået meget diller :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, den 2.8.2021 at 17:58:

Siger du at hun tog kondomet af og barebackede dig imod hvad I havde aftalt ? - det svarer sgu da til voldtægt

Det ville han ikke være den første der oplevede, hvis det var tilfældet :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ole988 skrev, den 16.4.2021 at 07:27:

Det er sidste efterår.

Jamen hold da helt op Ole, sikke en historie. Det lyder ikke som den Miss Tina jeg (heldigvis!) kender. Hvis det ikke var fordi du er troværdig, Ole, så ville jeg konkludere, at du nok ikke har mødt den ægte Miss Tina, men måske drømt din oplevelse. Der findes vist folk derude, der elsker at kaste snavs på vore vidunderlige ladyboys. Men der er vi ikke, vel Ole.

Redigeret af cyklisten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej jeg oplevede det samme anden gang jeg besøgte Tina

Efter at hun havde taget mig bagfra og jeg vendte mig om var der ingen beskyttelse og hun indrømmede selv at hun havde glemt det i farten

Jeg har ikke besøgt hende siden og det er ca 2 år siden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lystigfyr skrev, den 29.6.2020 at 14:28:

Jeg besøgte Tina forleden nat, nåede ingen aktivitet, kørte inden akten var kommet igang. 
jeg tror bestemt at der er tale om to forskellige der er afbilledet i annoncen, billed 1+4 kunne fint være samme person, og hun ser dejlig feminin ud, nøjagtig som Lystigfyr skriver, og den pige som som jeg troede jeg skulle besøge, men billede nr 3, som var den person jeg mødte, kan umuligt være den samme som på 1&4

personen jeg mødte er egentlig sød nok, ikke noget rusch med betaling osv, men da vi tændte hinanden fuldstændig af, stoppede det hele efter 3 min, og inden vi overhovedet var kommet i gang, den person som jeg mødte er MEGET maskulin, og SLET ikke på nogen måde feminin som Lystigfyr beskriver. 

men der er jo en del i denne tråd der har været ved Tina, er der nogen der kan bekræfte at der er tale om forskellige personer der er afbilledet?

Dynon

ps 

er der nogen der kan anbefale en meget feminin ladyboy/shemale til en ‘firsttimer’ på dette område?

gerne i Jylland( fra Århus og sydpå), eller på Fyn

Redigeret af Dylan
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dylan skrev, for 5 timer siden:

Jeg besøgte Tina forleden nat, nåede ingen aktivitet, kørte inden akten var kommet igang. 
jeg tror bestemt at der er tale om to forskellige der er afbilledet i annoncen, billed 1+4 kunne fint være samme person, og hun ser dejlig feminin ud, nøjagtig som Lystigfyr skriver, og den pige som som jeg troede jeg skulle besøge, men billede nr 3, som var den person jeg mødte, kan umuligt være den samme som på 1&4

personen jeg mødte er egentlig sød nok, ikke noget rusch med betaling osv, men da vi tændte hinanden fuldstændig af, stoppede det hele efter 3 min, og inden vi overhovedet var kommet i gang, den person som jeg mødte er MEGET maskulin, og SLET ikke på nogen måde feminin som Lystigfyr beskriver. 

men der er jo en del i denne tråd der har været ved Tina, er der nogen der kan bekræfte at der er tale om forskellige personer der er afbilledet?

Dynon

ps 

er der nogen der kan anbefale en meget feminin ladyboy/shemale til en ‘firsttimer’ på dette område?

gerne i Jylland( fra Århus og sydpå), eller på Fyn

Alle billederne er af samme person.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dylan skrev, for 1 time siden:

Det tror jeg simpelthen ikke, og under alle omstændigheder en anden person jeg mødte….

Jamen hende med det korte sorte hår er Tina.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dylan skrev, for 54 minutter siden:

Ja en person, forholdsvis grov af bygning, ligner jo heller ikke pigen på billede 1 & 4

Vilken annons pratar ni om? Denna https://annoncelight.dk/showad/267090?

Där är det i alla fall samma person på alla bilderna, förutom på den sista bilden där det inte går att avgöra vem det är som fått en fot i röven och vems foten är.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dylan skrev, for 4 timer siden:

Ja en person, forholdsvis grov af bygning, ligner jo heller ikke pigen på billede 1 & 4

Det er samme person på alle billederne, måske med undtagelse af det sidste hvor armen er oppe i

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...