Hop til indhold
Wolf

Bangkok Thai Massage Hillerød

Recommended Posts

Hej, jeg er ikke den store skribent, men vil alligevel bidrage, idet jeg igennem lang tid har fulgt debatten på siderne. Jeg er igennem de sidste par år jævnligt kommet bl.andet hos Bangkok thai i Hillerød og har naturligvis også mødt ejeren der ser skide godt ud. Jeg har også spurgt de kvinder jeg er blevet betjent af om ejeren ikke også giver massage? Dem jeg har spurgt har alle fortalt, at ejeren giver kun massage til kvinder og par og kun hvis der er få på job giver hun massage til mænd og kun massage hvis der bliver spurgt om ekstra kalder hun på en anden til at ordne det. De fortæller samtidig, at hun har en rigtig god ven/kæreste, der af og til kommer. 14-dage før jul ville jeg være lidt god ved mig selv og havde bestilt 1-time med det hele. Jeg kom til aftalt tidspunkt og blev lukket ind af kvinden, der skulle klare massagen. På vej op ad trappen spurgte hun om jeg ville låne toilettet, hvilket jeg syntes var en god 'ide. På 1-salen kom ejeren ud fra et kontor og bød mig velkommen, hun havde imidlertidigt ikke fået lukket døren for inde på værelset/kontoret sad en mand ældre end ejeren, men en flot fyr. Jeg fik derefter klaret mit nødtørft og på vej fra toilettet smal tork med kvinden, der skulle massager mig. Da jeg kom til værelset/kontoret var døren på klem, men nu sad ejeren overskrevs på manden med hænderne om halsen på ham og hvor han holdt hende om livet, det var tydeligt de godt kunne li hinanden - sådan noget kan man fornemme - jeg tænkte heldige skid. Jeg fik derefter massage, under massagen tænkte jeg, hvor fanden er det jeg har set ham?? Så slog det mig pludseligt, at 5-10 min før jeg havde bestilt tid så jeg ham komme kørende i ejerens Audi. Så det tyder på at det er ham de andre piger har talt om og så får hun sikkert hvad hun skal have. Jeg syntes selv iagttagelsen var interessant omkring ejeren.godt nytår fra den ny

Del dette indlæg


Link til indlæg

ny i forum....du misforstår  du kende hende ikke!!!!!! Ejeren er Single...jeg har høre mange snakke om  det..

men Ejeren er altid dejligt og  Sød...Den ældre mand du har set  kørende i ejerens Audi .. jeg var hos i Bangkok ....

det var han fra værksted  kbh....fordi jeg kende ham godt...

    jeg fik massage fra susi... hun meget  dygtigt for give massaage rigtigt god sevice/altid ren pænt sted...

fra jeg kende Bangkok i Hillerød  jeg var 9 gang nu... har møde Pimty ,Jenny, YaYa og sidete var susi

men  jeg aldrig stop tænke på om Ejeren   en dag og en dag vil prøve hende massage....

 dejligt sted..god oplevelse...vigtigt alle piger give rigigt god massage.....Tak for Baangkok Thaimssage i Hillerød

Jeg Elsker jere......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der flere gange. Ejeren vil helst ikke "arbejde" der, men foretrækker at  promoverer hendes piger. Hvis der er spidsbelastning så kan du være heldig.

 

Hun er enorm sød og dygtig, men forvent ikke at få noget fordi du har store penge, hvis det er din først gang.

 

Det er et af mine favorit steder pt. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Min favorit er møde hendes Pigerne .hver gang jeg komme til Hillerød jeg fik god massage .dejligt sted pænt og pige er altid sød og rar ..jeg tænker ikke så meget om hende ejeren.my dog50 du skal være heldig og ik fordi du har store penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til pp60 og MuDog50 jeg kunne jo kun fortælle, hvad jeg så og hvis det er en mekaniker vil jeg være mekaniker i mit næste liv, nu vil jeg ikke betegne ham som en ældre mand, jeg vil tro han er sidst i 40'erne eller start 50 om de er kærester venner må de jo selv om da han var en flot fyr er det da ok hun har en ven. Det var mest en forklaring på, hvorfor ejeren ikke giver massage normalt og det passer jo også med det i har hørt derfor er stedet stadig et supert sted med søde piger og god betjening, men igen det jeg så mellem ejeren og mekanikeren kan jo ikke ændres hilsen ny i forum

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til ny i forumb.jo selvfølgelig ejeren give normalt massage! men jeg tænke kun kvinde eller kone+mand 1par familie hun vil give massage .jeg ved fordi min kone fik massage fra hende mange gange og hun give rigtig god massage.:)...jeg se de har 4-5 piger der arbejde hverdag!!!!!.jeg kan godt forstå hvorfor hun give ikke massage til dig eller ikke til noget andet og det handler ikke om hvor meget penge du har. Kun hvis du er heldig. Sted er store med 2sal og jeg er også ældre mand kan godt lide thai massage:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Byggemanbob....var sidte ikke fik masaage fra ejeren...hun var optage med ansigtbehandling til kunde..

jeg møde Jenny min vener møde pimty susi  ...Jenny hun var rigtigt søde pige dejligt krop ump.

god massage  rigitgt  natur pige...

   men jeg aldrig stop tænke massage fra ejeren fordi jeg har råd til komme massage ...og jeg elske

thaimassage

 

alle piger jeg møde i Bangkok thaimassage ....altid søde,flotte ung dejligt.....god behandling top sevice

jeg komme igen snart....

 

    

Del dette indlæg


Link til indlæg

ny i forum .... Ejeren ikke giver massage normalt....selvfølgelig ejeren give normalt massage  pp60  rigigt.

er ejeren dygtigt til massage derfor vil meget interesseret prøve...piger at var møde Bangkok thaimassage alle dygtigt også..

     en ting har høre  meget om ejeren ...hvis der noget møde hende i klinik  at hun sige  hej og velkommen...ejeren  altid har kjole på

og kan se flotte b-r-y-s-t-e-t  gump gump...

 jeg elske ....flotte BST...hvis har stoe peng med... kan man fik alt...eller har råd til det...

Bangkok thaimassage  altid  god massage til mig dejligt  oplevelse... 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er vældig fornøjelig læsning pp60 og My Dog50. :mrgreen:

Ikke at man bliver klogere af jeres forklaringer. Man skal nok møde op på klinikken og snakke med jer. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha , jeps tænkte det samme,har været kæreste med et par thaier og det ligner sgu thai/dansk men hvad ved jeg :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vældig fornøjelig læsning pp60 og My Dog50. :mrgreen:

Ikke at man bliver klogere af jeres forklaringer. Man skal nok møde op på klinikken og snakke med jer. :-P

 

Ja, det må være en af pigerne, der skriver. Både sproget og oplysningerne tyder på det.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kommer fra udlandet jeg selv er ikke dansk! jeg kan godt lide smukke thai piger .jeg har ikke være i Thailand men maget vil gerne rejser til Thailand :D. Pimty hun give strække rigtig gode massage i min ben og skulder der den gang jeg har rigtig ondt hun har hjælpe mig . jeg synes hun er dygtig jeg kan godt lide hende sød smile .hun er rigtig smukke jeg har aldrig set thai pige lige som hende wow wow!! så idag jeg har prøve tee-rak thai massage den er ikke så dygtig lige som Bangkok thai massage.sted er i kld.og de ser så sur ud da jeg har sige nej -tak til extra behandling. Jeg komme snart igen til Bangkok: P

Del dette indlæg


Link til indlæg

I denne kolde vintertid havde jeg fået en god ven med til at få en god gang massage hos Bangkok Thai Massage Hillerød.

Vi havde bestilt tid, 1-time og blev som sædvanlig modtaget af ejeren der glædestrålende fortalte, at man havde lavet et nyt koncept med en fornyelse af lokalerne i en meget hyggelig og stemningsfyldt klima.

Vi blev derefter vist rundt af ejeren og jeg må sige i forhold til mine tidligere besøg er det utroligt flot lavet. Ejeren forklarede videre, at hun havde fået nye piger i sin "stald".

Vi fik tildelt Nancy og Pimty og efter 1 time og 10 min., var vi færdige, derefter et bad, hvor den ene af os fik cola til det blev den næstes tur.

Vi havde begge problemer med ryggen og opløsning af div., muskler og jeg må sige, at Pimty som hjalp mig gjorde det til et 10 tal.

Jeg har efterfølgende ikke haft ondt i ryggen, min gode ven havde haft samme oplevelse med Nancy og det var hans første besøg på et Thai masage sted og han var hlet vild og bestilte straks en ny tid.

En sådan fornyelse skaber en god stemning og gør at man vil komme igen.

Det skulle de andre steder,  hvoraf nogle er meget nedslidte tænke lidt over, der skal ikke så meget til forandring fryder jo.

prisen 500 pr pr person. Et sted man kun varmt kan anbefale :-P  :-P  :-P     :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er liderlig dreng på 17 der overvejer om jeg skulle få mit første HJ/BJ hos bankok thaimassage i hillerød.
synes i det er en god ide??
jeg synes også det ville være lidt surt at betale 500kr for et blowjob hvis jeg kom allerede efter 5 min :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er liderlig dreng på 17 der overvejer om jeg skulle få mit første HJ/BJ hos bankok thaimassage i hillerød.

synes i det er en god ide??

jeg synes også det ville være lidt surt at betale 500kr for et blowjob hvis jeg kom allerede efter 5 min :(

 

Det er da en udmærket ide. Et sted skal man jo begynde.

 

Du skal selvfølgelig, have massagen først, både på ryg og mave, inden det sjove begynder, og sådan plejer det også at være.

Hop du bare ud i det. Men et blæsejob plus en times massage - hvis du går efter det - får du ikke til 500.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er liderlig dreng på 17 der overvejer om jeg skulle få mit første HJ/BJ hos bankok thaimassage i hillerød.

synes i det er en god ide??

jeg synes også det ville være lidt surt at betale 500kr for et blowjob hvis jeg kom allerede efter 5 min :(

 

Gå efter hvad du har mest lyst til. Jeg ville anbefale en dansk kvinde, en lidt oppe i alderen, de har mere erfaring, og er ret "professionelle". og møder dig på et mere jordnært og varmt plan.

Forvent IKKE meget af en thaikvinde, de fleste er slet ikke gode nok til BJ og HJ. Der er nogle få der er virkelig dygtige, men de har så også lagt meget tid og kræfter i det, og er blevet dygtige på det felt. Men de er sjældne.

Måske har jeg misforstået :oops: , måske spørger du ikke om dit første blow og hand i det hele taget, men første specifikt hos en thai? I så fald hop bare ud hos den første den bedste, hvis du bare skal have det overstået, ellers så søg efter anbefalinger i forummet.

 

Pengene skal du se som "spildte" du kan normalt ikke få dem tilbage hvis du ikke er tilfreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ved jeg ikke.

 

Men det er et pragtfuldt sted. Det er ret diskret, og de gange, jeg har været der, har der været nogle kønne piger.

Her mødte jeg Lin(da), som jeg kan forstå er blevet selvstændig i Buddinge.

 

Hun er en moden og fræk pige, der ikke er bange for at tage "temperaturen" ved at kramme lidt uden på underbukserne, når man er alene med hende.

 

Nå, men det drejer sig jo om Hillerød, og her har jeg ikke de nyeste erfaringer, men mon ikke man kan få den fulde pakke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...