Hop til indhold
Wolf

Bangkok Thai Massage Hillerød

Recommended Posts

:D Jeg der er ny på thai området, kun 10 - 15 besøg bag mig, skulle jeg lige prøve Bangkok Hillerød.

Blev modtaget af en sød og smilende kvinde ca. 30 år navn fik jeg ikke, blev overrasket over den meget pos., stemning i de meget flotte lokaler, indretning 10, modtagelse 10, renlighed 10, service 10,

De andre jeg har været på kan godt lære meget af dette sted.

Blev vist op til 1 times oliemassage, kvinden udførte massage til 8 og da der manglede 15 min tilbud om bom bom som jeg takkede ja til ialt 1100,-

Helt sikkert et sted jeg vil besøge igen, man var virkelig i gode hænder med den stemning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

:D Jeg der er ny på thai området, kun 10 - 15 besøg bag mig, skulle jeg lige prøve Bangkok Hillerød.

Blev modtaget af en sød og smilende kvinde ca. 30 år navn fik jeg ikke, blev overrasket over den meget pos., stemning i de meget flotte lokaler, indretning 10, modtagelse 10, renlighed 10, service 10,

De andre jeg har været på kan godt lære meget af dette sted.

Blev vist op til 1 times oliemassage, kvinden udførte massage til 8 og da der manglede 15 min tilbud om bom bom som jeg takkede ja til ialt 1100,-

Helt sikkert et sted jeg vil besøge igen, man var virkelig i gode hænder med den stemning.

Jeg er stærkt uenig i ovennævnte og selv kun efter et enkelt besøg, er dette også det sidste. Min oplevelse ligger nogle uger tilbage. Havde ringet og booket tid i forvejen og havde planlagt som altid på et nyt sted, at prøve stedets olie massage. Blev mødt af en høj slank 'person' og anvist et rum. Jeg havde også i forvejen bestilt tid til et bad, da jeg under ingen omstændigheder vil præsentere en snavset krop. Efter badet gik jeg tilbage og blev spurgt efter ønsket behandling. Jeg bad om en olie behandling, og efter den reaktion skulle jeg bare være gået. Men med bar røv & dolk var en direkte retræte ikke mulig.

Blev gjort opmærksom på at ville være en MEGET blød massage, og ja tak - den opfyldte INGEN af de på hjemmesiden beskrevne ting. Efter 50 min blev jeg så forladt såkaldt færdig.

Håber meget for andre at jeg blot var uheldig, men tester ikke selv dette sted igen. Kan istedet varmt anbefale Frederiksværksgade 13 hvor en olie massage er rigtig god.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du harværet uheldig men når du bedrekan lide en gamel grim kragepå Fr.værkgade 13,så er det dit valg og ikke en smuk værtinde, der byder velkommen og efterfølgende en super massage m.v.,så siger det mere om dig og ikkesom talrige gode anmeldelser af Bangkok massage, men vi jo hver vores smag, så mange gode anmeldser kan ikke tage fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan da være uheldig alle steder.

Mange enkeltelementer skal i virkeligheden være til stede, før et besøg bliver en succes.

Vigtigst er nok pigens aktuelle dagsform. Er hun skidt tilpas eller i dårligt humør, kan nok så flotte omgivelser ikke redde tingene.

Jeg kom selv en del på Bangkok for et års tid siden, og jeg er aldrig gået skuffet derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været hos Bangkok thai flere gange igennem det sidste halve år. Og kan kun sige at standarden er faldet gevaldigt på det sidste. De sidste to gange jeg var der har helt sikkert gjort udslaget til, at jeg ikke kommer der mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Det er da rart at 3600 har samme mening som jeg, det er nemlig et supert sted, men som X skriver kan man jo ramme alle steder en forkert dag og tidspunkt, alene indretningen og velkomsten af ejeren er en klasse for sig, så jeg kan kun anbefale stedet som 3600. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom også hos Bangkok tidligere ... specielt var Linda en stjerne. Men hun er stoppet. Har været der nogle gange siden for at teste niveauet, men er blevet skuffet. Har prøvet bryster så hårde som tennisbolde og noget som nok var en trans, selvom de aldrig indrømmede det. Jeg håber, at Bangkok kan komme tilbage på det gamle niveau. En stribe 10-taller ... den holder ingen steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom også hos Bangkok tidligere ... specielt var Linda en stjerne. Men hun er stoppet. Har været der nogle gange siden for at teste niveauet, men er blevet skuffet. Har prøvet bryster så hårde som tennisbolde og noget som nok var en trans, selvom de aldrig indrømmede det. Jeg håber, at Bangkok kan komme tilbage på det gamle niveau. En stribe 10-taller ... den holder ingen steder.

Hej Uni,

Linda er startet op i Hørsholm. Hun er lige så skør og dejlig som altid ;-)

http://www.thaiwellnessmassage.dk/da-DK ... ikken.aspx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg endelig fået prøvet thai-massage. Besøkte Bangkok Thai Massage Hillerød i går aftes og har kun positivt at sige. Havde ikke bestilt time da det hele skedde på impuls efter at lest her om stedet her inne på forum, men blev allikevel lukket inn og umiddelbart ført op på værelset av Sindy. Deilig av natur og med en smukk slank kropp og en eggende bakdel. Betalte 500 for olje/thai massage og så blev der gitt gass. Den neste timen var ren nydelse hvor hun tok for seg kropsdel for kropsdel, samtidig som hun tilfeldigvis kom til å stryke blidt litt lenger nede. Hele tiden førte vi en dempet og hyggelig samtale. Da jeg omsider skulle vende meg og hun startet å massere lår/mave parti med olje og igen kom til at berøre junior, så var ikke vejen lang før vi avtalte HJ/BJ til 500. Det gjorde hun også riktig godt og bakefter ble jeg både vasket og tørket. Ergelig at jeg aldrig har forsøkt det før for dette må gjentaes. Thumbs up !! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kørte en tur forbi Bangkok thai massage i dag, hvor jeg blev modtaget af en cindy (jeg så ikke andre piger, men der stod optaget på en dør, så de har sikkert bare været optaget).

Cindy er vel ca midt i 30'erne og egentlig ikke specielt køn - dog slank og frækt klædt. Jeg blev vist ind på et værelse med meget dæmpet belysning, hvorefter pigen spurgte til hvad jeg kunne tænke mig. Bestilte en time tantra massage til 500 kr - blev dog tilbudt nogle væsentligt frækkeste muligheder allerede her, men da jeg ikke fandt cindy specielt attraktiv nøjes jeg med massagen... Den var til gengæld også noget af det mest pirrende jeg endnu har prøvet. Efter ca. 10 min rygmassage, som egentlig også var ok, begyndte løjerne. Og de næste ca 20 min var der næsten kun fokus på de ædlere dele og hun var ret god til at pirre. Herefter om på ryggen hvor festen fortsatte 20 min mere. Desværre blev hun også meget fokuseret på at sælge ekstraydelser, hvilket var lidt ærgerligt da det tog fokus væk fra hendes kyndige pirrende massage.

Alt i alt den bedste tantra massage jeg har fået endnu, hvor man virkelig fik noget tantra for pengene - synes ikke der er den store forskel på alm oliemassage og tantra massage hos de fleste thai-steder. Minus er dog at hun blev ved med at ville sælge ekstra ydelser, og massagen varede reelt også kun godt 50 min.

Kommer jeg igen... Ja, for jeg elsker den form for pirrende massage som cindy viste sig så kyndig i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det hende med krøllerne der snakkede udemærket dansk?

Hej byggemandbob,

Hun havde helt glat mellemlangt hår og talte vist ikke et ord dansk... Bad mig i hvertfald tale engelsk, som så dog var ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle.

Ja jeg har kommet der som fast kunde igennem 3 år og det har været det bedste sted men desværre er de begundt at falde af på service og kvaliteten og det var ikke mere massagen de var så koncentreret om med interesseret i sex og lave nogle hurtige penge og chefen hun prøvede at tage røven mig sidst så jeg er færdig med at komme der og anbefaler det ikke til nogen jeg kender mere.

Håber i andre får en god oplevelse der men pas på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der 2 gange inden for de sidste par måneder (Juli og august). Jeg kan godt forstå at der kan være en dårlig dag alle steder, men jeg har endnu ikke oplevet det her. Ejeren er altid sød og rar over for mig, de holder deres tid og hvad de lover. Man skal huske at behandle dem som man selv vil behandles. Det eneste negative er at de måske er i den lidt dyre ende og vil have mere for noget man kan få billigere andre steder. Typisk 2-300 over prisen.

Ellers er det bare et super sted, rene håndklæder, mulighed for bad og rigtig søde og dejlige piger. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kørte en tur forbi Bangkok thai massage i dag, hvor jeg blev modtaget af en cindy (jeg så ikke andre piger, men der stod optaget på en dør, så de har sikkert bare været optaget).

Cindy er vel ca midt i 30'erne og egentlig ikke specielt køn - dog slank og frækt klædt. Jeg blev vist ind på et værelse med meget dæmpet belysning, hvorefter pigen spurgte til hvad jeg kunne tænke mig. Bestilte en time tantra massage til 500 kr - blev dog tilbudt nogle væsentligt frækkeste muligheder allerede her, men da jeg ikke fandt cindy specielt attraktiv nøjes jeg med massagen... Den var til gengæld også noget af det mest pirrende jeg endnu har prøvet. Efter ca. 10 min rygmassage, som egentlig også var ok, begyndte løjerne. Og de næste ca 20 min var der næsten kun fokus på de ædlere dele og hun var ret god til at pirre. Herefter om på ryggen hvor festen fortsatte 20 min mere. Desværre blev hun også meget fokuseret på at sælge ekstraydelser, hvilket var lidt ærgerligt da det tog fokus væk fra hendes kyndige pirrende massage.

Alt i alt den bedste tantra massage jeg har fået endnu, hvor man virkelig fik noget tantra for pengene - synes ikke der er den store forskel på alm oliemassage og tantra massage hos de fleste thai-steder. Minus er dog at hun blev ved med at ville sælge ekstra ydelser, og massagen varede reelt også kun godt 50 min.

Kommer jeg igen... Ja, for jeg elsker den form for pirrende massage som cindy viste sig så kyndig i.

Måtte lige forbi Bangkok i Hillerød igen mandag aften og prøve deres tantra - denne gang var det så massage af en ældre kvinde med krøller. Takkede nej til diverse tilbud på forhånd (hun var ikke lige mig). Hvor cindy var rigtig god til at pirre manglede der lidt hos hende her - faktisk var det som om hun bevist prøvede at undgå berøringer af banditten - måske fordi jeg på forhånd havde takket nej til ekstra.

Måske forventningerne var for store denne gang og derfor det ikke fik mig op at ringe, men skal jeg forbi en anden gang vil jeg nok bede om Cindy igen. Øv de ikke har nogle unge kønne tøser...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en "ældre" thai er hende midt i trediverne, og med krøller, har hun den smukkeste lille lysserøde mis du kan forestille dig. Under et blowjob hvor jeg ikke var kommet efter 10 min, smed hun pludseligt undertøjet, og lagde sig an i en 69'er hen over mig, og hun var våd. Jeg måtte ikke slikke (Ville aldrig slikke en prostitueret), men måtte pille alt det jeg ville. Dejligt.

Hun snakker godt dansk, tynd, små bryster, skulder langt krøllet hår der var farvet lysebrunt på daværende tidspunkt. Jeg vil ikke definere hende som smuk, nærmere almindelig. En thais alder er svær at gennemskue, men jeg vil skyde hende til at være mellem 35 og 40.

Har faktisk set hende en enkelt gang nede i Føtex, hvilket var ret underligt.

Jeg har ikke været ved Bangkok i et halvt års tid efterhånden. Har kigget længe efter dejlige Jip, men har ikke fået taget mig sammen til at besøge hende? Nogen med nye erfaringer fra den biks hun er ved i Køge pt? Jeg ringede faktisk og spurgte hvad dage Jip var der "Og jeg fik bare sådan et halv fjantet svar, "Everyday", så spurgte jeg om hun tilbød Body to Body, så blev røret promte lagt på :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej alle

    har høre meget om thaimassage i Hillerød ....var forbi Bangkok thaimassage  i går

møde  pimy hun var fantastisk. slank ung god massage

dejligt klinik rent pænt top service

hmmmm....super oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej

   

De har snakke meget om hende ejer Bangkok  i Hillerød  jeg meget interessant vil massage hos hende

jeg prøve ringe spøge hvem arbejde i dag?  hun sige....Susi Nancy Jenny pimty

hvad med din chef  jeg har store pung med sige jeg.... men hun arbjde ikke tror jeg

men en dag vil sammen hende .....dejligt piger dejligt oplevelse

jeg komme tilbage snart igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...