Hop til indhold
Lady Laura

Anmeldelse af en kunde fra Sjælland

Recommended Posts

Guest går ned på knæ
lidenskabogvarme skrev, den 29.6.2020 at 17:12:

Jeg så en amerikansk udsendelse omkring moderne fetishes. Een af de mere forunderlige forekom blandt rige mænd - jeg husker ikke hvad den kaldtes, men den gik ud på, at disse meget indflydelsesrige mænd tændte på at blive ydmyget ved at en pige købte vildt ind på deres vegne og iøvrigt behandlede dem som skidt. Typisk drejede det sig om ferier, hvor pigen så boede i en luksussuite på et 5-stjernet hotel og man boede i eet eller andet usselt hummer. Han servicerede hende så påenhver tænkelig måde (blot ikke sexuelt), mens hun voldtog hans kreditkort. Der var intet sexuelt i forholdet.

Jeg synes ellers, jeg er ret empatisk overfor de fleste fetishes, men denne her fatter jeg ikke (det er jo nærmest ligesom at være gift :)).

Anyway, det kunne være, at Bjarne har set samme udsendelse og er blevet jnspireret.

Det kaldes financial domination eller forkortet findom. Og Herskerinden eller Gudinden er Findom.

Er opstået mest på camgirlsites såsom cams.com osv.

På disse sider kan du gratis oprette dig, og også komme ind i campigens chatrum, når hun er i free chat (ikke betalt chat, hvor alle i rummet kan chatte/skrive. Du kan så tilføje dit kreditkort på siden, og købe tokens. Med disse tokens kan du tage pigerne med i private chat med mulighed for cam to cam. Disse piger eller de fleste af dem er eksperter i financial domination, og hvis en eller anden bruger opretter et navn der antyder at vedkommende er submissiv og slave, så bliver du ledt ind til at først gå private og derefeter sende virtual gifts på siden, som du ikke får andet for end, kicket ved at se pigen le, blive glad, tilfreds. de får et kick ved at høre good little slave or good little boy. De udveksler derefter mange gange privat email, og her begynder hun så, at få ham til at sende penge enten via bank til bank (udenlands overførsel, eller paypal. Mange slaver nyder at give Gudinden alle deres personlige oplysninger om dem selv og familie. Dette gør dem afhængige af Gudinden, der nu altid både i teori og praksis kan straffe slaven med blackmail, hvis han ikke makker ret.

En erfaren Gudinde kræver også at se din bankkonto og måske via teamviewer og netbank at overføre pengene selv, til hendes egen konto. Dermed kan hun også holde øje med at slaven betaler sine regninger, og dermed nemmere kan beholde hjem og sit arbejde.

Bjarne kan være afhængig af dette. alternativt er han afhængig af det, men endnu ikke parat til faktisk at tage det endelige skridt, og gøre alvor af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...