Hop til indhold
Lady Laura

Anmeldelse af en kunde fra Sjælland

Recommended Posts

".. Bjarne har lige set deres hejemmeside og syntes det kunne være spændende at tag dem ud og shoppe.."

- Hvornår?

".. Det  ved jeg ikke har prøvet det en gang før. Sidst var jeg i London og det blev rimeligt dyrt

Men har lige aolgt mit hus for et par måneder siden med en super god profit og har en ok løn.

 

Hvordan læser andre den her besked?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit bud. Manden er ordblind.

Præsenterer sig som Bjarne og spørger om du har tid hvornår?

Det med London er som han skriver.

For ikke at du skal tro at han er et blålys, fortæller han om hussalget.

Men som sagt et bud fra mig.

 

 

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
Lady Laura skrev, for 18 minutter siden:

".. Bjarne har lige set deres hejemmeside og syntes det kunne være spændende at tag dem ud og shoppe.."

- Hvornår?

".. Det  ved jeg ikke har prøvet det en gang før. Sidst var jeg i London og det blev rimeligt dyrt

Men har lige aolgt mit hus for et par måneder siden med en super god profit og har en ok løn.

 

Hvordan læser andre den her besked?

Deres staves med stort D, og syntes er datid, hedder synes når nutid. 
Ellers rimelig sjovt at I er dis...

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, for 7 minutter siden:

Mit bud. Manden er ordblind.

Præsenterer sig som Bjarne og spørger om du har tid hvornår?

Det med London er som han skriver.

For ikke at du skal tro at han er et blålys, fortæller han om hussalget.

Men som sagt et bud fra mig.

Åh Ok, godt set. Jeg må indrømme at jeg ikke fattede en meter - Jeg troede at der var nogen der snakkede om Bjarne,  som ville tage sine børn med ud og shoppe... Pænt mærkeligt indlæg, tænkte jeg. Nu giver det mening :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Lady Laura skrev, 1 time siden:

BULLSHIT - Manden har solgt sit hus 37 gange.

jeg tilbyder undervisning i det her ting, så kontakt mig hvis du vil læres op i det.

Han kan sagtens være seriøs. Er selv til den slags. Har været i både Reading og London, og lagt for fødderne af Miss Foxx, med efterfølgende shoppetur for Gudinden, samt et større kontantbeløb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spør du mig ligner det noget Google translate er selv lidt ordblind dette er dog helt sort. Bare min tanke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniger skrev, for 5 minutter siden:

Spør du mig ligner det noget Google translate er selv lidt ordblind dette er dog helt sort. Bare min tanke 

Jeg tror nu mere at det er tegsætningen i indlægget, som gør dig forvirret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 11 minutter siden:

Jeg tror nu mere at det er tegsætningen i indlægget, som gør dig forvirret :)

Næ det forvirrende er at man ikke aner hvad er skrives om, refereres til. Det er sort som en neger røv ved midnat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Næ det forvirrende er at man ikke aner hvad er skrives om, refereres til. Det er sort som en neger røv ved midnat

Bjarne: "Jeg har lige set Deres hjemmeside og syntes det kunne være spændende at tage Dem ud og shoppe." 

Mig: "Hvornår?"

Osv...

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 38 minutter siden:

Bjarne: "Jeg har lige set Deres hjemmeside og syntes det kunne være spændende at tage Dem ud og shoppe." 

Mig: "Hvornår?"

Osv...

Ja, så langt er jeg også nået. 
Men Deres? - Laura er én. 
Hvem skriver han til? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Men Deres?

Nu kender jeg ikke din alder, men "Deres" med stort "D" var meget brugt tidligere i stedet for "din", hvis man ønskede at vise respekt for den man talte til. 

Det bruges stadig.

Nu er @Lady Laura ligeledes domina, så Jeg tænker at det er korrekt tiltaleform ved henvendelse? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 23 minutter siden:

De, Dem og Deres

Ja, der var et ret sjovt eksempel for nogle år siden, hvor en journalist kom til at tiltale dronningen med "du" i stedet for "De" - Jeg kan ikke helt huske hvem det var... Men han blev irettesat!

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Final Cut
MickeyM skrev, for 9 timer siden:

Ja, der var et ret sjovt eksempel for nogle år siden, hvor en journalist kom til at tiltale dronningen med "du" i stedet for "De" - Jeg kan ikke helt huske hvem det var... Men han blev irettesat!

Ja man skal bruge de rette tiltale former når man taler med de kongelige, det hedder Deres Majestæt, eller Deres Kongelige højhed. Jeg husker også en der var ved at komme galt af sted da han talte med Prins Joacim, han var lige ved at sige Deres Kongelige Højrøv men nåede lige at rette det til deres Kongelige Højhed

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 10 timer siden:

Nu kender jeg ikke din alder, men "Deres" med stort "D" var meget brugt tidligere i stedet for "din", hvis man ønskede at vise respekt for den man talte til. 

Det bruges stadig.

Nu er @Lady Laura ligeledes domina, så Jeg tænker at det er korrekt tiltaleform ved henvendelse? :)

 

Det var mere, hvem er Deres? Ikke om det er med stort eller lille.

PS: Jeg er så gammel at jeg lærte at stave med D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden:

Jeg læser dit første indlæg som nr 2. Fatter ikke en fed ged af det ævl. 
Er 2. indlæg dit svar eller hvad? 

I første indlæg gengives en dialog mellem Bjarne og en der svarer.

Hvilken relevans indlægget har blæser i vinden, det er rent volapyk. Lady Laura tilbyder man kan "læse op i det" - men hvorfor skulle nogen ønske at læse op det? Måske vil hun sælge kurser, siden hun siger hun tilbyder undervisning?

Opslaget er på niveau med den henvendelse fra Bjarne, som det omtaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Et mærkeligt opslag. En anmeldelse kan det aldrig være. 

Hvis nu fx personen Er seriøs, så tror jeg da nok han vil betakke sig for at blive udstillet her. Det kan jo være et medlem. 

Hvis alle gper herinde skulle lave opslag om deres (daglige) henvendelser fra mandspersoner der vil/lover det ene og andet, vil det dælme blive et træls EG, hvis der kræves svar på, hvorfor dit og hvorfor dat 

Hold lige debatten over børnehavestadiet

 

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så en amerikansk udsendelse omkring moderne fetishes. Een af de mere forunderlige forekom blandt rige mænd - jeg husker ikke hvad den kaldtes, men den gik ud på, at disse meget indflydelsesrige mænd tændte på at blive ydmyget ved at en pige købte vildt ind på deres vegne og iøvrigt behandlede dem som skidt. Typisk drejede det sig om ferier, hvor pigen så boede i en luksussuite på et 5-stjernet hotel og man boede i eet eller andet usselt hummer. Han servicerede hende så påenhver tænkelig måde (blot ikke sexuelt), mens hun voldtog hans kreditkort. Der var intet sexuelt i forholdet.

Jeg synes ellers, jeg er ret empatisk overfor de fleste fetishes, men denne her fatter jeg ikke (det er jo nærmest ligesom at være gift :)).

Anyway, det kunne være, at Bjarne har set samme udsendelse og er blevet jnspireret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke rige kvinder der søger en mand til det samme så mælder jeg mig $$$ nok ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...