Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Barbie - Kødbyen

Recommended Posts

Guest Rust in Peace

Ja, hun er blevet anmeldt før den kære Barbie - både godt og mindre godt. Her kommer så det nyeste input. 

Hendes lokation på Skelbækgade passede mig perfekt, så tog chancen med 1/2 time.
 

Det første indtryk jeg fik var at hendes billeder enten er meget gamle og/eller Photoshoppede. Hendes figur ser noget anderledes ud end på billederne - så er man til kvinder med lidt flere former, så er hun et godt valg. Er man til det slanke teenage-look, så går man forgæves.
Jeg er normalt slet ikke til silicone i brysterne, men de her er faktisk rigtigt smukt lavet - så der er masser til både gården og gaden.
 

Selvom hun fortalte at hun har været her i 5 år, så virkede hun ret nervøs - eller måske er usikker/genert det mere rigtige ord at bruge. Jeg ville i hvert fald aldrig komme til at opleve hed elskov eller GFE med hende - dertil var hun for introvert og stille. Dog stadig sød, venlig, imødekommende og med fint engelsk.

Jeg kommer ikke at besøge Barbie igen. Jeg kan dog sagtens sætte mig ind i at andre kan få mere ud af hende, end jeg gjorde. 

På vej ud stødte jeg ind i hendes veninde Isabel. Hun er blevet skældt godt ud på denne side - både mht engagement og udseende. Jeg må bare sige, at hun så hamrende godt ud, da hun stod der i køkkenet. Fuldt påklædt naturligvis - men hende kunne jeg godt finde på at besøge. Tror på at jeg måske vil kunne tackle hendes indianer-blod, naturligvis med kalkuleret risiko for at det blev en mega fiasko. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Rust in Peace skrev, for 2 timer siden:

Ja, hun er blevet anmeldt før den kære Barbie - både godt og mindre godt. Her kommer så det nyeste input. 

Hendes lokation på Skelbækgade passede mig perfekt, så tog chancen med 1/2 time.
 

Det første indtryk jeg fik var at hendes billeder enten er meget gamle og/eller Photoshoppede. Hendes figur ser noget anderledes ud end på billederne - så er man til kvinder med lidt flere former, så er hun et godt valg. Er man til det slanke teenage-look, så går man forgæves.
Jeg er normalt slet ikke til silicone i brysterne, men de her er faktisk rigtigt smukt lavet - så der er masser til både gården og gaden.
 

Selvom hun fortalte at hun har været her i 5 år, så virkede hun ret nervøs - eller måske er usikker/genert det mere rigtige ord at bruge. Jeg ville i hvert fald aldrig komme til at opleve hed elskov eller GFE med hende - dertil var hun for introvert og stille. Dog stadig sød, venlig, imødekommende og med fint engelsk.

Jeg kommer ikke at besøge Barbie igen. Jeg kan dog sagtens sætte mig ind i at andre kan få mere ud af hende, end jeg gjorde. 

På vej ud stødte jeg ind i hendes veninde Isabel. Hun er blevet skældt godt ud på denne side - både mht engagement og udseende. Jeg må bare sige, at hun så hamrende godt ud, da hun stod der i køkkenet. Fuldt påklædt naturligvis - men hende kunne jeg godt finde på at besøge. Tror på at jeg måske vil kunne tackle hendes indianer-blod, naturligvis med kalkuleret risiko for at det blev en mega fiasko. 

Har besøgt dem begge, Barbie mange gange og Isabel en enkelt gang . Isabel ligger i top 3 over det dårligste sex jeg nogen har fået ever ! Hun virker bestemt ikke som om hun ka lide det hun laver selvom hun er kønnere en barbie .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 3 timer siden:

hendes indianer-blod

Det minder mig om, at Eiffeltårnet åbner igen i overmorgen efter coronanedlukningen, og jeg tænkte på at spørge dig, om ikke du er interesseret i at købe en andel i tårnet - eller det hele, for så kan jeg give dig en god pris?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Rust in Peace skrev, for 5 timer siden:

På vej ud stødte jeg ind i hendes veninde Isabel. Hun er blevet skældt godt ud på denne side - både mht engagement og udseende

Jeg tror ikke jeg kan komme i tanker om nogen der har anfægtet hendes udseende. Hun ser hamrende godt ud. Til gengæld leverer hun det dårligste sex man kan opdrive - tror ikke jeg har prøvet noget der var værre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Bonobo skrev, for 32 minutter siden:

Jeg tror ikke jeg kan komme i tanker om nogen der har anfægtet hendes udseende. Hun ser hamrende godt ud. Til gengæld leverer hun det dårligste sex man kan opdrive - tror ikke jeg har prøvet noget der var værre

Har nu set skrevet at hendes billeder er stærkt manipuleret - og at hun skulle være noget tungere i virkeligheden. Jeg synes nu at hun så ud til at stå ret skarpt, selvom jeg nu kun så hende med tøj på.

Tænker man så må besøge hende og betragte det lidt som et pænt “Glory Hole” ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Bonobo skrev, for 47 minutter siden:

Jeg tror ikke jeg kan komme i tanker om nogen der har anfægtet hendes udseende. Hun ser hamrende godt ud. Til gengæld leverer hun det dårligste sex man kan opdrive - tror ikke jeg har prøvet noget der var værre

Så prøv hende her Daria

Hun slår med garanti Isabel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har helt ret i Isabel har virkelig noget med engagement og hendes attitude. 
Det gør det oplevelsen forfærdelig så man ikke kommer igen. 
 

Måske har du en bedre oplevelse. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 10 minutter siden:

Så prøv hende her Daria

Hun slår med garanti Isabel.

Hvordan mener du ? 
i kvalitet eller udseende, forstår ikke lige din kommentar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dkm skrev, for 1 minut siden:

Hvordan mener du ? 
i kvalitet eller udseende, forstår ikke lige din kommentar. 

Han mener hun er værre at have sex med. Han svarer på en der siger Isabel er hans værste oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 10 timer siden:

Så prøv hende her Daria

Hun slår med garanti Isabel.

Forstår ikke helt, hvordan du kan garantere, at denne Daria slår Isabel (i forståelsen "er værre end Isabel")

Af din anmeldelse af Barbie, som starter denne tråd, fremgår det jo ellers, at du ikke har besøgt Isabel (endnu) ?

Redigeret af Pinkman
manglende ord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Isabel er den værste sex om man kan kalde det sex. 

Den her typiske jeg hader dette job attityde, og den her Not Come, Not Come? efter 5 min. Nej synd for pigen hjem til ungarn med hende for hende eget bedste

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tit og ofte hænger pris og kvalitet sammen. Og det er nok tilfældet med både Barbie og Isabel.

Mit indtryk er, at de har en helt specifik målgruppe, og eftersom de er her år efter år, giver denne målgruppe nok penge til de formentligt kan leve som rige madammer i deres hjemland, når de engang trækker sig tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Pinkman skrev, for 3 timer siden:

Forstår ikke helt, hvordan du kan garantere, at denne Daria slår Isabel (i forståelsen "er værre end Isabel")

Af din anmeldelse af Barbie, som starter denne tråd, fremgår det jo ellers, at du ikke har besøgt Isabel (endnu) ?

Ganske simpelt fordi jeg ikke kan forestille mig noget ringere end Daria.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt dem begge flere gange, Isabel dog kun to. Første gang var nok 5 år siden, hvor jeg sjovt nok havde en god oplevelse. 2. gang nogle måneder senere var det den velkendte katastrofe. Og så for at komme tilbage på sporet; Isabels bryster er lige så usle, som Barbies er fantastiske. Hun (B) har til gengæld taget en del kilo på, og hendes billeder er decideret misvisende nu. Men hun er sød og imødekommende, og sammen med de skønne bryster, en god fisse (pardon my french) og de lave priser er det ikke noget dårligt tilbud. Man skal bare være klar over, at hun er ret stille/introvert, som beskrevet ovenfor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, den 23.6.2020 at 17:10:

Det første indtryk jeg fik var at hendes billeder enten er meget gamle og/eller Photoshoppede. Hendes figur ser noget anderledes ud end på billederne - så er man til kvinder med lidt flere former, så er hun et godt valg. Er man til det slanke teenage-look, så går man forgæves.
Jeg er normalt slet ikke til silicone i brysterne, men de her er faktisk rigtigt smukt lavet - så der er masser til både gården og gaden.

Først tak for anmeldelsen 'Rust in Peace'.
Må tilstå at jeg ofte selv har kigget på Barbie's annonce, og altid har været lidt fristet.
Men jeg må lige høre fra dem der har set Barbie live, sidder de ekstra kilo på bagdel og bryst eller sidder det mere på maven(top-/hængemave)?

Er nødt til at spørge, da jeg ikke er til store maver, har endda gjort meget for at slippe af med min egen ;-) 

Tak for svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
½angel skrev, for 9 timer siden:

Først tak for anmeldelsen 'Rust in Peace'.
Må tilstå at jeg ofte selv har kigget på Barbie's annonce, og altid har været lidt fristet.
Men jeg må lige høre fra dem der har set Barbie live, sidder de ekstra kilo på bagdel og bryst eller sidder det mere på maven(top-/hængemave)?

Er nødt til at spørge, da jeg ikke er til store maver, har endda gjort meget for at slippe af med min egen ;-)

Tak for svar. 

De ekstra kilo sidder over det hele - også på maven. Det er dog ikke en hængemave
- bare fyldig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, den 24.6.2020 at 11:20:

Tit og ofte hænger pris og kvalitet sammen. Og det er nok tilfældet med både Barbie og Isabel.

Mit indtryk er, at de har en helt specifik målgruppe, og eftersom de er her år efter år, giver denne målgruppe nok penge til de formentligt kan leve som rige madammer i deres hjemland, når de engang trækker sig tilbage.

Hvad er det for en "helt specifik målgruppe" Barbie har?  
Altså underforstået at der er andre piger som ikke har specifikke målgrupper. Ellers giver din karakteristik ikke rigtig mening. 

Hvordan "hænger pris og kvalitet sammen" med Barbie.
Eftersom Barbie's priser er i den lave ende, du det du siger er vel, at kvaliteten af besøg hos Barbie også er i den lave ende. Har du besøgt hende og kan stå inde for det udsagn ?
Og hvis du har, hvordan har du personligt oplevet, at kvaliteten af besøg hos Barbie er i den lave ende?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 4 timer siden:

Hvad er det for en "helt specifik målgruppe" Barbie har?  
Altså underforstået at der er andre piger som ikke har specifikke målgrupper. Ellers giver din karakteristik ikke rigtig mening. 

Hvordan "hænger pris og kvalitet sammen" med Barbie.
Eftersom Barbie's priser er i den lave ende, du det du siger er vel, at kvaliteten af besøg hos Barbie også er i den lave ende. Har du besøgt hende og kan stå inde for det udsagn ?
Og hvis du har, hvordan har du personligt oplevet, at kvaliteten af besøg hos Barbie er i den lave ende?  

Den målgruppe der vil betale 500 ekstra for ubeskyttet sex.

Du svarer egentligt på dit egen spørgsmål. Og ja, har besøgt Barbie og kan bekræfte hun har en stram fisse.

Men sexen var kedelig og uinspireret. Altså lige præcis den type sex man får, hvis man betaler 300 kr for 15 minutter.

Så ja, absolut dårlig kvalitet dog knap så dårlig hvis man sætter det i relation til prisen, som jo er billig - Ja, formentlig det billigste du kan finde i København og omegn.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Barbie er meget sød. har været besøg med hende mange gang da hun var på Nørrebro. Hun er taget lidt på vægt på men hun har god rov, undskyld hende hun er stille men hun er lidt genert

isabel vil jeg ikle besøg e, da jeg har læst mange dårlige anmeldelser om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dansken1 skrev, den 24.6.2020 at 10:50:

Isabel er den værste sex om man kan kalde det sex. 

Den her typiske jeg hader dette job attityde, og den her Not Come, Not Come? efter 5 min. Nej synd for pigen hjem til ungarn med hende for hende eget bedste

 

Tak holder mig væk !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, den 29.6.2020 at 17:32:

Den målgruppe der vil betale 500 ekstra for ubeskyttet sex.

Du svarer egentligt på dit egen spørgsmål. Og ja, har besøgt Barbie og kan bekræfte hun har en stram fisse.

Men sexen var kedelig og uinspireret. Altså lige præcis den type sex man får, hvis man betaler 300 kr for 15 minutter.

Så ja, absolut dårlig kvalitet dog knap så dårlig hvis man sætter det i relation til prisen, som jo er billig - Ja, formentlig det billigste du kan finde i København og omegn.

 

Hvilken gang pis at fyre af.

Jeg har haft adskillige møder med Barbie, hos hende rundt om i byen såvel som hos mig selv. 
Jeg kunne aldrig drømme om at dyrke ubeskyttet sex med en GP - hvad enten hun, som Barbie, faktisk oplyser om det i sine annoncer eller hos andre som ikke gør, men hvor tilbuddene ikke mangler, heller ikke uopfordret. 

Men jeg vil kæmpe for hendes ret til at tilbyde det til enhver tid. Oplyste forhold er langt at foretrække over gråt marked. Det er mit ansvar at beskytte mig, og det gør jeg, som personligt valg. 

Jeg har beskrevet i flere anmeldelser hvorfor jeg holder meget af sex med Barbie. Lige som mange andre giver udtryk for, at de også gør.
Men jeg er ikke selvbestaltet overdommer som siger: Hermed bør alle holde af sex med Barbie. 

Nu udråber du jo over for forummet, at Barbie er dårlig kvalitet. Rimeligt fordømmende! Jeg spurgte dig hvordan. Og du kommer tilbage med rent subjektiv, personlig smag.

Ikke at: Hun overholder ikke aftaler, hun leverer ikke de aftalte ydelser, hun smider kunden ud tidligere end man har aftalt eller andre forhold der har at gøre med kvalitet. 
Men at: "sexen var kedelig og uinspireret". 

Har du overvejet at hun bare ikke er din smag? At det har lige så meget med dig at gøre som hende? Nej, du korrelerer på forhånd lav pris = lav kvalitet - hvilket du bekræfter selv når du siger "præcis den sex man får når man betaler en lav pris". 

Når det er den forventning du stiller dig selv når du møder hende, er det også den oplevelse du får. 

Jo mere jeg forstår hvad du rent faktisk siger, jo mindre bryder jeg mig om dit menneskesyn, og din trang til at dømme et andet menneske uden andet grundlag end din egen utilstrækkelighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, den 24/6/2020 at 22:08:

god fisse

Det er jeg helt enig i. Måske den dejligste fisse jeg har været oppe i. Overvejer at prøve den uden, men det tiltaler mig bare ikke så meget at hun har leveret den type service i mange år med alt hvad det så bringer :unsure:

Mit indtryk af Barbie er at hun er lidt tilbageholdende. Bestemt ikke GFE. Men hun er en prof der leverer det hun er god til. Så i min bog er hun rigtig fin til prisen hvis man vil prøve hendes missekat :D

Har både set hende hvor hun faktisk ligner sine billeder. Måske var det i 2018. Mødte hende også i 2019, hvor hun var noget slankere, faktisk radmager! Det kan da godt være hun har taget på igen...

Subjektivt gør hun mig ret ophidset. Hun er en rigtig nipsting ;)

Redigeret af Helt Reel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...