Hop til indhold
JenniferRomantica

Sugarbabes hvorfor.?

Recommended Posts

anon skrev, for 27 minutter siden:

Nu startede du med 

"Når jeg ser priser som 1000 kr og 1500 kr så tænker jeg at det da må være fordi man håber på at få tingene billigt.. 

Men jeg er med så langt at der nok er flere der vil fortælle om hvor billigt de fik det, end hvor dyrt. 

Men, som jeg også kan se andre skrive, så er det ikke kun billig sex der driver forretningen. Der er mere til det end det. Som i mange andre forhold, så hænger pris og kvalitet sammen. Og jeg bruger sd for at få en anden oplevelse, som jeg betragter som bedre. Det betaler jeg gerne for. 

Og i en senere kommentar gør jeg det også tydeligt at jeg ikke prøvede at få det til at lyde som om sugarbabepigerne er billige.. Jeg så bare på hvad folk generelt åbenbart byder af sugar og så gik jeg udfra det havde givet held ved flere tilfælde siden man byder det igen.. Og så gik jeg som sagt i den kommentar også udfra at det var flere timers selskab man fik for det relativt lave beløb.. Jeg var bare nysgerrig for hvad der drev de mænd der søger en sugarbabes selskab men samtidig beklager sig endeløst over bøvlet når der er et nemt tilgængeligt alternativ hvis det bare var sexen man søgte som flere også påpeger er en vigtig del af det siden de kan beklage sig over at ikke få det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og som sagt så kan jeg da dybt i mit jyske hjerte sagtens relaterer til at man sku da ikke betaler mere for den samme ydelse (eller måske også en mere privat oplevelse/ydelse) hvis man kan undgår det.. Så hvis det er derfor så det yderst forståeligt herfra.. Også selvom det er så er mere bøvlet.. 

Det var en undring over en mandlig adfærd jeg ikke helt kunne greje.. Nothing more and Nothing less.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Og det forstår jeg da så udemærket godt dybt i mit jyske hjerte:P.. 

Godt at vide dit hoved ikke kun er til en sommerhat! :)

Redigeret af Runaldo

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Men jeg tænker stadig det er lidt noget andet med ens kæreste.. Det måske lidt sværere når hele ens familie opdager man har gjort en købepige gravid:ph34r:.. Men jeg ved det selvfølgelig ikke:).. 

Ja. Men sandsynligheden for en SB vil have et barn med en eller anden random sex-kunde er altså ret lille. Så jeg tror at de gøre sig umage med at tage piller. Jeg har faktisk aldrig hørt om en SB der blev gravid. Det ved jeg fordi, at jeg selv har kneppet med mange SB'er uden kondom og blev en smule nervøs om de brugte piller. Jeg snakkede med mange herinde omkring emnet og mange sagde, at de aldrig har hørt om sådan et tilfælde, da sandsynligheden for at en SB vil have et barn med en eller anden random sex-kunde er ret lille. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 48 minutter siden:

Ja. Men sandsynligheden for en SB vil have et barn med en eller anden random sex-kunde er altså ret lille. Så jeg tror at de gøre sig umage med at tage piller. Jeg har faktisk aldrig hørt om en SB der blev gravid. Det ved jeg fordi, at jeg selv har kneppet med mange SB'er uden kondom og blev en smule nervøs om de brugte piller. Jeg snakkede med mange herinde omkring emnet og mange sagde, at de aldrig har hørt om sådan et tilfælde, da sandsynligheden for at en SB vil have et barn med en eller anden random sex-kunde er ret lille. 

Altså det skulle man da også tro med kvinder der har one nighter og bliver gravid med en random dude i byen.. Gad vide hvor mange SB uheld der egentlig er dækket over med en "one night stand" historie:ph34r:.. 

Der findes jo også flere eksempler på mænd der føler sig snydt til at gøre en kvinde gravid.. At sugardate ville da være en nem måde at opnår det samme på.. 

Måske jeg bare er for påpasselig og tænker at det er 18 år af ens liv:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970

Har for en del  år siden været på SD i håbet om at finde en fast pige at forkæle og blive forkælet af. Uden en alen lang list over ekstra og en list over no-go og uden et stopur tikkende på ‘nat’bordet. Og ikke være afhængig af en vagtplan der siger 8-16

Og det er bestemt muligt. Mødte en, for mig, sød pige og vi endte med at ses 1-2 gange om ugen til sex, hyggesnak osv. Betaling var ikke altid i klingende mønt da vi engang imellem kom ind på ting hun ønskede sig/sparede op til. Kunne så finde på at komme med et sådant ønske til hende, også selvom det kostede mere end hvad vi havde aftalt hun skulle have. Havde jeg ikke så mange kontakter en dag fik hun mindre. Hun tændte også på det med at lade døren stå ulåst og jeg bare gik ind til hende i sengen, og her snakker vi om hun stod op og slog låsen fra og gik i seng igen. Altså jeg kom kl 6 om morgenen og vækkede hende med en dejlig gang sex. Den første jeg mødte derinde endte jeg med at tage på 2 ferier sammen med uden anden betalingen jeg gav ferien. Har haft flere gode oplevelser hvor det ikke kun er sex men meget meget mere. Man lærer hinanden at kende, ved en ‘masse’ om den andens baggrund, familie med mere.

Ser en anden fast for tiden og det er når det passer os begge, og skal se hende om ikke så længe.

Dermed ikke sagt at jeg ikke besøger nogle af de skønne DANSKE piger, men aldrig på klinik. Vil ikke stå uden på gaden foran en låst dør hvor alle der går forbi ved hvad man skal selvom jeg ikke i den forstand skal passe på. Synes bare ikke om det, så jeg foretrækker P/D hvor det i værste fald er foran en opgang og med aftalt mødetidspunkter åbnes der altid med det samme så det ikke bliver akavet.

Manglende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Casten skrev, for 12 timer siden:

På SD er der et relativt stort segment af modne kvinder, som supplerer deres normale indkomst ved at have 1-2 dates om ugen.

Her er en date en date, ikke et tikkende stopur, og hvis kemien er til det, bliver forholdet ofte mere et gavmildt BV end betalt SB/SD.

Det er årsagen til, at jeg finder mine bekendtskaber på SD. Men jeg ved godt, at jeg ikke er en typisk SD.  

@Casten præcis som jeg har det med min nuværende. Ses fast og ikke stopur og fast pris. Eller eksteaydelser.... Har haft en del modne kvinder, og et par yngre, hvor det er mit indtryk at jeg var den eneste eller meget få. Også oplevet at profilen blev slettet da vi begyndte at ses tit, men selvfølgelig kun min fornemmelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970

@JenniferRomantica jeg synes jeg kan læse af dine indlæg at du har noget imod SB. Er det fordi du mener de tilbyder noget der er billigere eller noget mange mænd hellere vil betale for end det der tilbydes på klinikker med lange prislister med tidsangivelse samt en oversigt over no-go eller?

Synes tråden skiftede karakter efterhånden som de bitre udgydelser om bla uden kondom med mere kom ind... Men såmænd bare mit indtryk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i trænger til noget sjov, så hop i SD forum og spørg om SD ikke bare er et andet ord for prostitution... så skal i bare se løjer.
For SD er jo slet ikke prostitution... host host....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 2 timer siden:

@JenniferRomantica jeg synes jeg kan læse af dine indlæg at du har noget imod SB. Er det fordi du mener de tilbyder noget der er billigere eller noget mange mænd hellere vil betale for end det der tilbydes på klinikker med lange prislister med tidsangivelse samt en oversigt over no-go eller?

Synes tråden skiftede karakter efterhånden som de bitre udgydelser om bla uden kondom med mere kom ind... Men såmænd bare mit indtryk.

Synes du putter noget i mine kommentarer der slet ikke er at sporer.. Jeg har nu flere gange påpeget at jeg ikke kalder pigerne for billige.. 

Der er intet bitterhed.. Jeg stiller nogle spørgsmål fordi jeg undre mig.. Hvis der var den mindste smule irritation så det nok mere mænd der beklager sig over at skulle arbejde for det ved en sugarbabe når der er et nemmere alternativ.. Piger der skal kaldes utroværdige eller andet fordi de ikke knalder på første møde osv osv osv.. 

Hvis du læser min første kommentar på det med sex uden så vil du også se der er mere bekymring end noget som helst andet.. Jeg troede de forholdsvis unge piger var bedre til at passe på sig selv.. Og ja så forstår jeg virkelig ikke at man som mand tør.. Men fred være med det.. Som også skrevet i en tidligere kommentar.. 

Det er alt sammen forklaret maaange gange nu..... Hvis man gider læse kommentarerne når man deltager i en tråd så det meget nemmere.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden:

Synes du putter noget i mine kommentarer der slet ikke er at sporer.. Jeg har nu flere gange påpeget at jeg ikke kalder pigerne for billige.. 

Der er intet bitterhed.. Jeg stiller nogle spørgsmål fordi jeg undre mig.. Hvis der var den mindste smule irritation så det nok mere mænd der beklager sig over at skulle arbejde for det ved en sugarbabe når der er et nemmere alternativ.. Piger der skal kaldes utroværdige eller andet fordi de ikke knalder på første møde osv osv osv.. 

Hvis du læser min første kommentar på det med sex uden så vil du også se der er mere bekymring end noget som helst andet.. Jeg troede de forholdsvis unge piger var bedre til at passe på sig selv.. Og ja så forstår jeg virkelig ikke at man som mand tør.. Men fred være med det.. Som også skrevet i en tidligere kommentar.. 

Det er alt sammen forklaret maaange gange nu..... Hvis man gider læse kommentarerne når man deltager i en tråd så det meget nemmere.. 

@JenniferRomantica. Godt ord igen, havde læst alle tråde inden men det var bare min opfattelse/forståelse af dine indlæg hvilket jeg straks skal beklage såfremt jeg ikke har forstået meningen. Og med hensyn til unge piger, passe på osv har jeg meget meget lidt erfaring. Er ikke til unge piger, og slet ikke i den alder der er mange af på SD. Kvinder der hviler i sig selv, ved hvad de laver/går ind til er mere mig. Måske også noget med min alder - har passeret de 50. Kan ikke se mig være sammen med en pige seksuelt der næsten kunne være mit barnebarn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden:

Der sku da en grund til at jeg har slået mig ned i det sønderjyske:lol:.. Det ikke den vilde natur.. 

Reservejyde ? 

Tsktsk tsk...

SKu ha stoppet på Fyn, den er fin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 22 timer siden:

Så de mænd i 40, 50, 60 års alderen gifte eller ej, sikkert flest gifte, der går efter unge sugardaters, må kun være for at ha sex med dem. 

Jeg havde ellers lovet mig selv at jeg skal være sød i 2020. Men et "tror du virkelig?" trænger sig helt vildt på....   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
underdog40 skrev, for 49 minutter siden:

Jeg havde ellers lovet mig selv at jeg skal være sød i 2020. Men et "tror du virkelig?" trænger sig helt vildt på....   

Så må jeg hellere kommentere på dit (usaglige) indlæg i en ellers fin debat. 

Det er der jo i debatten delte meninger om det. Ville du vide, hvis du havde læst alle indlæg :)

Man kunne også sige "No shit Sherlock" 

Nogle skriver at de ved sd får mere nærvær og gode samtaler, det synes pigen også og sex ikke er det vigtigste :)

Ved ikke om jeg har overset et indlæg fra dig i debatten? 

Hvis du har begået et, så sorry, hvis ikke, hvorfor afsporer du så debatten? 

Så sød eller ej, (kan man for resten sige det om sig selv som mand) , synes det lyder lidt gay

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 51 minutter siden:

Så sød eller ej, (kan man for resten sige det om sig selv som mand) , synes det lyder lidt gay

Må jeg heller ikke sige "sød" nu? Jeg synes altså du lyder lidt sur. 

ps! Jeg har faktisk skrevet et indlæg tidligere i tråden. Ævbævbussemand :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 3 timer siden:

 

Nogle skriver at de ved sd får mere nærvær og gode samtaler, det synes pigen også og sex ikke er det vigtigste :)

 

 

Ligesom man går i byen for danse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Må jeg heller ikke sige "sød" nu? Jeg synes altså du lyder lidt sur. 

ps! Jeg har faktisk skrevet et indlæg tidligere i tråden. Ævbævbussemand :) 

Dygtig hund, selv om din kommentarer til mit tidligere indlæg, begrænser sig til en nedladende og bedrevidende kommentar

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
TheVoice skrev, for 12 minutter siden:

Ligesom man går i byen for danse ;)

Danse er kun for de som ikke har råd til at stå i baren og ved ikke med dig, men jeg betaler ikke 2-3 tusind for dans med en tøs der kan være min datter, for lissom at blive i emnet om sd, selv om du afsporer. 

Hvis dit forsøg på at slæbe en krage med hjem lykkes, trods dine has been moves, så har hun kun kostet dig de drinks du har fyldt på hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 23 timer siden:

Er ikke til unge piger, og slet ikke i den alder der er mange af på SD.

Jeg havde en regel der hed Max 10 år yngre.

Dvs at de var minimum 20-25 år, da jeg var på siden. Skrev dog sjældent til nogen under 23 år (trail and error gjorde jeg kom frem til det tal)

Jeg vil være grov her og sige at hvis en voksen mand, skal bruge en 18 årig pige, for at opnå stimulerende dialog, så er der noget der er gået galt i hans mentale udvikling :)

Hvis han derimod siger at det er fordi han bare gerne vil knalde en der kunne være hans datter, så er det fair nok... gustent, men fair. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror der er ligeså mange grunde, som der er mennesker. 

Da jeg prøvede det første gang, var det fordi det tiltalte mig, at det ikke handlede om sex alene, at man kunne gøre noget for hende andet end kun give hende penge (jeg har hjulpet en af mine SB med at flytte og lave hendes skat eksempelvis).  Det tiltalte mig også at hvis jeg gravede nok i blandt kvinder der byder sig til, når jeg signalerer min tilgængelighed, så finder jeg ofte også en pige der egentligt er interesseret i "forholdet", og ikke bare smider timepriser ud, som jeg har oplevet det på diverse sites. Hvis det kun skal være sex for penge, så vælger jeg til hver en tid en GP istedet. Og derfor har jeg normalt fundet mine sukkerpiger "dynamisk". Og som oftest som en erstatning for det forhold jeg måske ikke lige kan overskue eller finde tid til på det tidspunkt i mit liv. I modsætning til en kæreste, så oplever jeg også at det er nemmere at få lov til at være galant, overfor en sukkerpige. Hun forventer det ofte, og jeg kan godt lide at påtage mig en mere... traditionel/gammeldags kønsrolle. 

Så for mig, personligt, har sukkerforholdet altid været mere som en ven med fordele, hvor der nogle gange var en shoppingtur, en ferie, oplevelser eller i sjældne tilfælde nogle penge involveret. Misforstå mig ikke, det har ALDRIG været billigere for mig at få sex på denne måde, end en tur til en GP. Men det er nok også de færreste GP'ere der vil med til koncert, på restaurant, på ferie, eller bruge en hel dag på at prøve tøj mens jeg ser på. Jeg kan måske overtale en GP til at overnatte, men det plejer også at være så langt som en GP følelsesmæssigt vil strække sig, hvis jeg beder om andet end sex. 

Så for mig, personligt, handler det om at en SB byder ind med noget andet end en GP, der KUN har fokus på sex... Det kan selvfølgelig også være at jeg ikke er stødt ind i den rigtige GP endnu, for der har da været en enkelt undtagelse jeg husker godt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har enkelte gange givet mere end 1000 kr for et besøg ved en sd, men jeg har oftere givet 500 eller derunder. 

Sidst jeg var aktiv derinde blev jeg kontaktet af en pige på 20, som gerne ville mødes for 1000 pr gang, og det gjorde vi nogle gange. 

Her i foråret blev jeg kontaktet af en, som jeg kender fra sd, som gerne vil ses igen, men det bliver først efter sommerferien. 

De 2 nævnte gav jeg begge 1000.kr pr gang, hvor vi som regel var sammen omkring 2 timer med dansk, fransk og græsk og massage. 

De billigere har været mere kæreste lignende forhold, og den ene har jeg haft en trekant med min ene veninde med. 

Jeg kan ikke generelt genkende beskrivelserne af sd, som jeg ser herinde. Man kan jo bare sige nej. 

Der er dog en enkelt pige fra Fyn, som jeg godt kunne finde på at betale 2000 for en date på nogle timer 

Redigeret af Den grå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, 1 time siden:

Sidst jeg var aktiv derinde blev jeg kontaktet af en pige på 20, som gerne ville mødes for 1000 pr gang, og det gjorde vi nogle gange. 

Da min kæreste sugardatede Århus tyndt, så tog hun 1000,- for et par timer 2000,- hvis det var en overnatning - og hun er ret godt skåret (profil billede er dokumentation for den påstand :D ), så hun kunne meget nemt at have fået mere.

Personligt kan jeg ikke huske at have betalt mindre end 1500,- det skyldes nok at jeg ALDRIG har forhandlet og jeg undgik også Hej-Knep-Farvel typerne, der oftes bød sig til for under 1000,-

Hellere betale mere og få noget der gav mig noget (udover en udløsning) af en pige der sagde mig noget, ikke bare en der sagde "ja" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 4 timer siden:

Da min kæreste sugardatede Århus tyndt, så tog hun 1000,- for et par timer 2000,- hvis det var en overnatning - og hun er ret godt skåret (profil billede er dokumentation for den påstand :D ), så hun kunne meget nemt at have fået mere.

Personligt kan jeg ikke huske at have betalt mindre end 1500,- det skyldes nok at jeg ALDRIG har forhandlet og jeg undgik også Hej-Knep-Farvel typerne, der oftes bød sig til for under 1000,-

Hellere betale mere og få noget der gav mig noget (udover en udløsning) af en pige der sagde mig noget, ikke bare en der sagde "ja" :)

Smag og behag er jo forskellig. 

Hende, som kontaktede mig på sd, har nok det kønneste ansigt, jeg har set, samtidig med, at hun er den mest empatiske kvinde, jeg har snakket med. 

Hende, som kontaktede mig her i foråret, har nok de smukkeste bryster, jeg har set på en gp, og så er hun den eneste kvinde, jeg altid har fået 2 orgasmer med (selvom jeg ikke går meget op i orgasmer længere) 

De dyrere har været dårligere oplevelser 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...