Hop til indhold
JenniferRomantica

Sugarbabes hvorfor.?

Recommended Posts

LoveThaiMassage skrev, for 3 minutter siden:

Jeg referer til at hvis det værst tænkelige skete, at hvis der skete nogle uoverensstemelser mellem dig og SB og hun meldte dig for voldtægt, så ville du godt nok ikke stå godt, så er det ord mod ord, jeg referer blot til det jennifer skriver længere oppe, det så du måske ikke ?

Haha, fair nok. Jeg har kun set Jennifer kommentere på risikoen for at gøre en sugarbabe gravid hvis man har sex uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke tanker om at pigerne kunne finde på at gøre ulovlige ting.. Jeg tænker mere på risikoen for at få en pige gjort gravid som så ikke ønsker en abort.. Enten pga moralske skrubler eller tro eller bare fordi hun ønsker barnet.. Der jo mange grunde til det og pigerne er sådan set forpligtiget til at oplyse hvem faderen er ellers få hun sky høje bøder.. Men dem kunne man selvfølgelig bare betale for hende for at hun så ikke skriver noget på papirerne.. Jeg ved ikke lige helt hvad reglerne er omkring det.. Andet end dagsbøderne.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg har ikke tanker om at pigerne kunne finde på at gøre ulovlige ting.. Jeg tænker mere på risikoen for at få en pige gjort gravid som så ikke ønsker en abort.. Enten pga moralske skrubler eller tro eller bare fordi hun ønsker barnet.. Der jo mange grunde til det og pigerne er sådan set forpligtiget til at oplyse hvem faderen er ellers få hun sky høje bøder.. Men dem kunne man selvfølgelig bare betale for hende for at hun så ikke skriver noget på papirerne.. Jeg ved ikke lige helt hvad reglerne er omkring det.. Andet end dagsbøderne.. 

Men det har vel intet specifikt med sugarbabes at gøre...? :-D Tænker at det gælder for alle man evt dyrker ubeskyttet sex med...?

Jeg har ikke selv søgt sex uden kondom, men har på sugardating efterspurgt megafransk og der er en del piger der ikke er til det, så tror heller ikke nødvendigvis eroguides beskrivelse af at alt er uden kondom hos sugarbabes er retvisende... Jeg kan I hvert fald ikke genkende det i den gruppe af sugarbabes jeg har haft interesse for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
xo-nix skrev, for 3 minutter siden:

Men det har vel intet specifikt med sugarbabes at gøre...? :-D Tænker at det gælder for alle man evt dyrker ubeskyttet sex med...?

Helt sikkert.. Men det må immervæk være mere "mærkeligt" at skulle forklarer familien at man har gjort en pige man har betalt for selskab gravid:ph34r:.. Eller det er min tanke.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 49 minutter siden:

Det så lige nu gået op for mig at du ikke holder til i København *blondie*:lol:.. 

Jeg sidder i Eksil i Århus ;)

Skulle muligheden byde sig, så gav jeg gerne en Faxe Kondi også... tænker vi godt kan mødes på trods af vores afvigende religion :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg forstår dog ikke man tør.. Jeg kender et par mænd der faktisk er blevet narret af piger efter en one nighter.. Manden har jo ingen rettigheder i den forstand.. Skulle uheldet være ude så er juridisk abort jo endnu ikke lovligt.. Selvom jeg er all for it.. 

Skal jeg forstå det sådan at du mener at sugarbabes ikke /aldrig /sjældent bruger prævention? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Får som regel mere for pengene @JenniferRomantica.

Hvis jeg nu booker en pige på Seduction Girls til 3timer på lagnet, får jeg ingen pris reduktion - hvis jeg vil tilbringe samme antal timer med en Sugarbabe får man som regel en del mere tid for pengene, da de ofte ikke tænker i form af ydelser/timen men en samlet pris.


Nu skal det hele ikke komme an på penge men hvis jeg kan få 3timer med en pige der har samme lign krop og lader mig få lov til en DEL FLERE TING for den halve pris af en pige på SG, PG osv, så er det skut en svær beslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 52 minutter siden:

pigerne er sådan set forpligtiget til at oplyse hvem faderen er ellers få hun sky høje bøder.

Den påstand måtte jeg lige google og du har delvist ret. Hun kan få en enkeltstående bøde. Mister ikke rettigheder som enlig mor (friplads mv.). Hun får kun denne ene bøde såfremt det ender i en retssal hvis man mistænker hende for at vide hvem han er, men hun stadig ikke vil oplyse det. Bødestørrelsen er på Kr. 5.200.-  

https://familieadvokaten.dk/emner/313.html

 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

På SD er der et relativt stort segment af modne kvinder, som supplerer deres normale indkomst ved at have 1-2 dates om ugen.

Her er en date en date, ikke et tikkende stopur, og hvis kemien er til det, bliver forholdet ofte mere et gavmildt BV end betalt SB/SD.

Det er årsagen til, at jeg finder mine bekendtskaber på SD. Men jeg ved godt, at jeg ikke er en typisk SD.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 4 minutter siden:

Får som regel mere for pengene @JenniferRomantica.

Hvis jeg nu booker en pige på Seduction Girls til 3timer på lagnet, får jeg ingen pris reduktion - hvis jeg vil tilbringe samme antal timer med en Sugarbabe får man som regel en del mere tid for pengene, da de ofte ikke tænker i form af ydelser/timen men en samlet pris.


Nu skal det hele ikke komme an på penge men hvis jeg kan få 3timer med en pige der har samme lign krop og lader mig få lov til en DEL FLERE TING for den halve pris af en pige på SG, PG osv, så er det skut en svær beslutning.

Og det forstår jeg da så udemærket godt dybt i mit jyske hjerte:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 9 minutter siden:

Den påstand måtte jeg lige google og du har delvist ret. Hun kan få en enkeltstående bøde. Mister ikke rettigheder som enlig mor (friplads mv.). Hun får kun denne ene bøde såfremt det ender i en retssal hvis man mistænker hende for at vide hvem han er, men hun stadig ikke vil oplyse det. Bødestørrelsen kunne jeg ikke finde frem til. 

Som jeg også skrev så var jeg ikke sikker.. Der er dog sager hvor hun få dagbøder.. Dog kun i alt på 5200 kr åbenbart.. Det jo lige til at overkomme.. Hvis man altså kan få pigen til at ikke fortælle hvem faren er overfor retten osv.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 11 minutter siden:

Pepsi Max eller Faxe Kondi, en betændt konflikt der får balladen i Palæstina til at blegne ved siden af ;)

Jeg tror konflikten mere er Pepsi VS. Coca cola selvom jeg ville påstår at der absolut ikke er noget at debatterer der.. Andet end hvor meget bedre Cola er end pepsi:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Altså nu reagerede jeg jo bare på hvad flere har nævnt i tråden;).. 

Ja ok, det ser jeg nu. 

Men kan kan ikke helt se bort fra en antydning af at sb er billige i dit første indlæg. 

Det er ikke min erfaring. Jo vist, der findes desperate piger til 1000-1500, både med og uden. Men de erfaringer jeg har ligger noget højere i pris. Til gengæld en anden (og hvis man sætter pris på den slags) og bedre oplevelse. 

Jeg er ikke bleg for at fortælle at jeg har betalt 5k for en aftale. Til gengæld var det med en af de smukkeste i regionen og flere timers sex på en lørdag med nogle timers afslutning. Jeg ku sagtens finde på at betale mere. 

Bevares, der er desperate piger til lavere pris. De får også deres behov for penge dækket og betaleren ligeså. 

Men generelt er jeg overbevist om at prisen er højere, men oplevelsen er det hele værd. 

At nogle synes det er frækt hvis det er uden gummi, kan ikke varme mit pis op. Jeg er sikker på at begge parter kender risikoen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, Lige nu:

Ja ok, det ser jeg nu. 

Men kan kan ikke helt se bort fra en antydning af at sb er billige i dit første indlæg. 

Det er ikke min erfaring. Jo vist, der findes desperate piger til 1000-1500, både med og uden. Men de erfaringer jeg har ligger noget højere i pris. Til gengæld en anden (og hvis man sætter pris på den slags) og bedre oplevelse. 

Jeg er ikke bleg for at fortælle at jeg har betalt 5k for en aftale. Til gengæld var det med en af de smukkeste i regionen og flere timers sex på en lørdag med nogle timers afslutning. Jeg ku sagtens finde på at betale mere. 

Bevares, der er desperate piger til lavere pris. De får også deres behov for penge dækket og betaleren ligeså. 

Men generelt er jeg overbevist om at prisen er højere, men oplevelsen er det hele værd. 

At nogle synes det er frækt hvis det er uden gummi, kan ikke varme mit pis op. Jeg er sikker på at begge parter kender risikoen. 

Igen så skriver jeg at det ikke skulle lyde som om jeg kalde SB'erne billige.. Jeg aner ikke hvad prisen er udover det man kan se herinde.. Hvor den nævnte pris normalt er omkring de der maks et par tusinde.. Hvilket jeg igen troede var få længere møder uden en bestemt tidsbegrænsning.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 2 minutter siden:

At nogle synes det er frækt hvis det er uden gummi, kan ikke varme mit pis op. Jeg er sikker på at begge parter kender risikoen

Jeg stillede egentlig også bare spørgsmål ved at man tur.. Folk må jo gøre med deres krop hvad de vil fred være med det:biggrin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Igen så skriver jeg at det ikke skulle lyde som om jeg kalde SB'erne billige.. Jeg aner ikke hvad prisen er udover det man kan se herinde.. Hvor den nævnte pris normalt er omkring de der maks et par tusinde.. Hvilket jeg igen troede var få længere møder uden en bestemt tidsbegrænsning.. 

Nu startede du med 

"Når jeg ser priser som 1000 kr og 1500 kr så tænker jeg at det da må være fordi man håber på at få tingene billigt.. 

Men jeg er med så langt at der nok er flere der vil fortælle om hvor billigt de fik det, end hvor dyrt. 

Men, som jeg også kan se andre skrive, så er det ikke kun billig sex der driver forretningen. Der er mere til det end det. Som i mange andre forhold, så hænger pris og kvalitet sammen. Og jeg bruger sd for at få en anden oplevelse, som jeg betragter som bedre. Det betaler jeg gerne for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Jeg stillede egentlig også bare spørgsmål ved at man tur.. Folk må jo gøre med deres krop hvad de vil fred være med det:biggrin:

 

Fuldstændig enig. Det var nu heller ikke en kommentar til digt. Beklager at jeg ikke gjorde det tydeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Som jeg også skrev så var jeg ikke sikker.. Der er dog sager hvor hun få dagbøder.. Dog kun i alt på 5200 kr åbenbart.. Det jo lige til at overkomme.. Hvis man altså kan få pigen til at ikke fortælle hvem faren er overfor retten osv.. 

Gætter på at dine kunder ikke oplyser navn, adresse m.m når de besøger dig, det samme tror jeg gør sig gældende når de laver aftale med en SB. Bliver pigen gravid mens hun har sugardatet, så kan det blive lidt svært for hende at oplyse hvem faderen er, især hvis vedkommende ikke ønsker det skal frem i lyset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KingMats
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Sååå.. Jeg er nødt til at spørge.. Når i mænd søger sugarbabes er det så mest fordi i søger en billig/amatør erstatning for en GP.? 

Når jeg ser priser som 1000 kr og 1500 kr så tænker jeg at det da må være fordi man håber på at få tingene billigt.. 

Men jeg er altid frisk på at få nye indtryk og ændre mine synspunkter så derfor kære mænd.... Hvorfor vælger i sugardating frem for det simple og nemme valg at gå på klinik eller privat diskret hvis det kun er sex i er ude efter.?

Fordi jeg har jo også set mænd der advarede imod piger der ikke gav sex selvom de havde betalt så det kan jo ikke kun være konstellationen af at man få noget mere end bare sex der gør at man vælger det.. Jeg ved godt der selvfølgelig er forskel på alle folk.. Så jeg vil ikke skære alle over en kam men for ikke at gøre det skal man jo have nogle nuancer hvilket jeg håber på i kan give.. 

Jeg bryder mig ikke om bordeller, så møder kun kvinder der vil mødes privat/diskret. Det er dog kun lykkes at møde en sugarbabe på den måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Sååå.. Jeg er nødt til at spørge.. Når i mænd søger sugarbabes er det så mest fordi i søger en billig/amatør erstatning for en GP.? 

Når jeg ser priser som 1000 kr og 1500 kr så tænker jeg at det da må være fordi man håber på at få tingene billigt.. 

Men jeg er altid frisk på at få nye indtryk og ændre mine synspunkter så derfor kære mænd.... Hvorfor vælger i sugardating frem for det simple og nemme valg at gå på klinik eller privat diskret hvis det kun er sex i er ude efter.?

Fordi jeg har jo også set mænd der advarede imod piger der ikke gav sex selvom de havde betalt så det kan jo ikke kun være konstellationen af at man få noget mere end bare sex der gør at man vælger det.. Jeg ved godt der selvfølgelig er forskel på alle folk.. Så jeg vil ikke skære alle over en kam men for ikke at gøre det skal man jo have nogle nuancer hvilket jeg håber på i kan give.. 

Har prøvet SD og blev hurtigt træt af det. Pisse bøvlet at mødes og tit skal man betale for billeder/videoer inden man kan mødes og det er stadig ingen garanti for at mødes. 

Alt for bøvlet for mig. Har dog mødt en enkelt der, som jeg besøgte. Hun havde det der skulle til og hun inviterede mig hjem. Det udviklede sig til meget sjov og det kostede så godt som ingenting og vi havde en fest. Vi har stadig kontakt. 

Hun var ikke ung, heller ikke gammel, lige tilpas. Ved ikke rigtigt hvad jeg skulle med en ung pige, der kunne være mit barnebarn. Vi vil intet ha til fælles og derved vil kemien også være gone. 

Så de mænd i 40, 50, 60 års alderen gifte eller ej, sikkert flest gifte, der går efter unge sugardaters, må kun være for at ha sex med dem. 

Det minder lidt om det jeg så i Thailand med klamme gamle turister der gik med unge piger, købt fri fra baren for en nat

Begge dele er utopi i virkeligheden, så de betaler for en fantasioplevelse. Det gør jeg også når jeg besøger en gp. 

Der kan jeg dog gå fra med god samvittighed, da hun som regel er afklaret med hvad hun laver og jeg behøver ikke "sukkerere" hende mere. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hillarin skrev, for 22 minutter siden:

Gætter på at dine kunder ikke oplyser navn, adresse m.m når de besøger dig, det samme tror jeg gør sig gældende når de laver aftale med en SB. Bliver pigen gravid mens hun har sugardatet, så kan det blive lidt svært for hende at oplyse hvem faderen er, især hvis vedkommende ikke ønsker det skal frem i lyset.

Nu gå jeg igen udfra at man har skrevet sms osv med pigen inden og at hun derved har ens nummer og evt oplysninger der følger med.. Ved mange ikke besvarer numre de ikke kan slår op.. Jeg tænker også man hurtigt få afluret oplysninger udfra evt hotel værelser eller kreditkort ved bespisning.. Jeg ville da i hvertfald undre mig hvis det hele skulle være så hemmeligt og man vil "date" på den måde som mange beskriver i deres svar.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...