Hop til indhold
Guest lurik

Suspekt: Ønsker du ikke din kæreste var fræk som mig

Recommended Posts

Guest lurik

Denne her annonce virker en anelse for suspekt, med alt det der er muligt: https://annoncelight.dk/showad/298746

Billedet hvor hun står og viser bagdel, er stikkontakten i baggrunden hvertfald ikke dansk.

Tænker man skal træde varsomt her, men er der nogen der har positiv oplevelse, kom frit frem.

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
lurik skrev, for 14 minutter siden:

Denne her annonce virker en anelse for suspekt, med alt det der er muligt: https://annoncelight.dk/showad/298746

Billedet hvor hun står og viser bagdel, er stikkontakten i baggrunden hvertfald ikke dansk.

Tænker man skal træde varsomt her, men er der nogen der har positiv oplevelse, kom frit frem.

-lurik

Synes det virker som en tidligere kæreste/ex mand der er ude på at genere, men kan tage fejl.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, for 37 minutter siden:

Denne her annonce virker en anelse for suspekt, med alt det der er muligt: https://annoncelight.dk/showad/298746

Billedet hvor hun står og viser bagdel, er stikkontakten i baggrunden hvertfald ikke dansk.

Tænker man skal træde varsomt her, men er der nogen der har positiv oplevelse, kom frit frem.

-lurik

Frisk pige! ;) 99% sikker på det er fake. Hvis det viser sig hun ikke er, så er jeg klar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hurtig advarsel

Man bliver snydt
Man bliver berøvet
Man bliver truet med store fyre, der kommer og tager sig af en
Man bliver fandme også FILMET!!!! med et spionkamera og på baggrund af min oplevelse er det temmelig sikkert med henblik på senere afpresning.

Jeg skal nok uddybe når jeg får tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Donsim skrev, for 1 time siden:

Hurtig advarsel

Man bliver snydt
Man bliver berøvet
Man bliver truet med store fyre, der kommer og tager sig af en
Man bliver fandme også FILMET!!!! med et spionkamera og på baggrund af min oplevelse er det temmelig sikkert med henblik på senere afpresning.

Jeg skal nok uddybe når jeg får tid

Så har du forhåbentlig anmeldt det til rette instans så man kan få stoppet de banditter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donsim skrev, for 2 timer siden:

Hurtig advarsel

Man bliver snydt
Man bliver berøvet
Man bliver truet med store fyre, der kommer og tager sig af en
Man bliver fandme også FILMET!!!! med et spionkamera og på baggrund af min oplevelse er det temmelig sikkert med henblik på senere afpresning.

Jeg skal nok uddybe når jeg får tid

Det var da noget af en teaser du der kom med. Lyder bestemt ikke godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
MrLovaLova skrev, for 29 minutter siden:

Det var da noget af en teaser du der kom med. Lyder bestemt ikke godt.

Det var en cliffhanger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donsim skrev, for 2 timer siden:

Hurtig advarsel

Man bliver snydt
Man bliver berøvet
Man bliver truet med store fyre, der kommer og tager sig af en
Man bliver fandme også FILMET!!!! med et spionkamera og på baggrund af min oplevelse er det temmelig sikkert med henblik på senere afpresning.

Jeg skal nok uddybe når jeg får tid

Føj en opblevelse :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
MrLovaLova skrev, 1 time siden:

Stadig ingen forklaring på den påståede hændelse?

Ja man kunne jo godt fristes til at tro at @Donsim var den utro kæreste der bliver skrevet om i annoncen :D 

Jeg tænker mere ville en pige tage rundt i landet (indtil videre Vejle og Randers) og bolle løs fordi kæresten havde været utro! Næppe. 

Kunne dig være interessant at høre mere fra @Donsim
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, 1 time siden:

Jeg tænker mere ville en pige tage rundt i landet (indtil videre Vejle og Randers) og bolle løs fordi kæresten havde været utro! Næppe. 

Kunne dig være interessant at høre mere fra @Donsim
 

Tjaa man skal aldrig undervurdere en forsmået pige ;) men ja det kunne være fint at finde ud af hvad der var op og ned i denne sag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
MrLovaLova skrev, for 2 minutter siden:

Tjaa man skal aldrig undervurdere en forsmået pige ;) men ja det kunne være fint at finde ud af hvad der var op og ned i denne sag

Enig. Eller høre fra nogen der havde lignende eller god oplevelse med pigen. 

Ellers må mysteriet blive i det uvisse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev med hende igår, da hun var i Aalborg, her svarede hun høfligt på mine spørgsmål men desværre kunne jeg ikke nå at besøge hende, det skal jeg måske være glad for nu 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

@Donsim synes det er lidt for dårligt du ikke melder ud med din oplevelse, når du skriver de alvorlige anklager om vedkommende.

Du skriver at du gør det, når du får tid. Dit indlæg er skrevet den 22. juni og i dag har vi den 5. juli. 

Det gør dit skriv rimeligt useriøst og måske er der slet ikke noget om dine beskyldninger? Hvis der ikke er noget om det du skriver, er det alvorlige beskyldninger på hendes forretning. 

Det er i hvert fald en cliffhanger der vil noget. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970

@Donsim Hvis der er noget om det du skriver håber jeg snart du får ‘tid’ til at uddybe som du skrev du ville. Ellers er det svært at afgøre om det er noget om snakken eller du måske bare havde en dårlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Jeg må sige at jeg har haft muligheden for og have besøg af hende 1 gang og har besøgt hende 1 gang......

Da hun var her på besøg gik det uden gnidninger men vil sige at alt det hun siger hun vil og kan er fis i en hornlygte.....og så havde hun ikke været i bad da hun kom

Da jeg besøgte hende (hvilket ikke var meningen) var det under en anden annonce som lød spændende så da hun åbnede døren blev jeg dog lidt forbløffet men gennemførte det jeg skulle.....selvom jeg dog havde bestilt 1 time gik der 15 min så blev der banket på døren.....udover det var det en ok oplevelse men forstår dog ikke hvorfor der er nogen piger der bruger mange forskellige annoncen på samme pige.....det er sgu da lidt træls når man tror det er en anden

btw billederne er gode nok....eller i hvertfald meget lignende hende og hun er dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...