Hop til indhold
Bulder

Mons - Knudrisgade

Recommended Posts

Jeg har nogle gange fået massage hos Mons i Knudrisgade i Århus. Det er en rigtig god massage. Hun finder nogle ting på ryggen og det ene ben, som de fleste andre thaipiger ikke finder. Det er nogle gamle skavanker efter et hårdt sportsliv med svømning og styrkeløft. Disse ting får hun virkelig behandlet, så jeg kan mærke en forbedring fra gang til gang.

Men jeg synes hun er virkelig sød, og ikke ung, sandsynligvis +40-45.

Er der nogen som har fået andet end massage hos hende.

Hvis ikke, kan jeg kun give hende en rigtig god anbefaling for hendes massage.

Bad er en naturlig del af massagen, da hun ofte bruger tiger-balsam eller lignende.

Selve butikken virker lidt snusket ude fra, men selve rummet til massagen virker fint, og det er på en rigtig massage-briks det foregår. Hendes opholdsrum og bad er ikke i den fantastiske ende, men rent og brugbart

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der igen i dag. Hun giver altså virkelig en god massage. Der var endog svage antydninger af strejf under massagen, så lille bulder voksede sig ret stor. Men det blev der rådet bod på, da Mons satte ind med rigtig hård massage med albuen, så forsvandt den lyst, men hun havde vist set det :D .

Uden hun sagde noget, tror jeg at der er gjort klar til at få en hj næste gang , hvis jeg skulle ønske det.

Et af mine favoritsteder når det bare gælder massage.

Har et bedre sted med massage, men hun er ikke thai så ved ikke, hvor hun kan "anmeldes" - og her er overhovedet ikke noget med strejf og pik der vokser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, om du er ligeglad med, om vi andre kan bruge din anmeldelse til noget.

Men hvis du også har skrevet den for os, så synes jeg, at du skulle skrive et husnummer, og måske også lidt om damens priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, om du er ligeglad med, om vi andre kan bruge din anmeldelse til noget.

Men hvis du også har skrevet den for os, så synes jeg, at du skulle skrive et husnummer, og måske også lidt om damens priser.

Har ikke lige nummeret, men det ligger lige efter Fitness World. Nede i kælderen. Hun tager 350 kr for en times massage.

tlf 26718928

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg igen været ved Mon. Når jeg trænger til rigtig god massage, ender jeg altid her.

Mon tager altid glad imod i døren, og jeg bliver vist ind i det lille og mørke massagerum, hvor der står en bred briks/bord, hvor man kan have ansigtet i en massage-dims så man kan trække vejret :D .

Hun lægger et tyndt lagen hen over mig, og begynder at kravle rundt på ben og ryg, mens hun trykker og rykker i led og muskler.

Derefter tager hun lagen af, evt ned på benene, og giver ryg og skulder en grundig omgang. Hun kender efterhånden, hvor jeg har nogle skavanker i højre skulder, og mine hårde stærke muskler får en god omgang. Derefter er det baller og den nedreryg der bliver behandlet, og her er hun bare fantastisk til at give massage. Mine rygmuskler er stærke og hårde, og kan li hun tager fat.

Herefter er det benenes tur. Denne gang havde hun god tid til at give ben god og halvhård massage. Hun kommer ikke tæt på de vitale dele, men det har jeg det fint med, når det er massagen, der er i fokus. Denne gang, var der meget liv i bette-Bulder, så jeg overvejede om jeg skulle be om HJ når jeg skulle vende mig om.

Selvom jeg har været der en del gange, har det aldrig været en del af massagen, hverken fra min eller Mons siden. Jeg blev vendt om, fik massage på arme og skulder. Derefter massage på benene. Kalorius var dækket til, men den ville ikke lægge sig. Så jeg tog mod til mig, og spurgte om hun ville give den massage.

Det ville hun, lagenet blev fjernet, og hun gav sig god tid, til en fin gang HJ. Jeg fik lov til at røre hende på ryg og baller, mens hun ikke var så glad for at blive nusset på brysterne. Jeg blev tørret af, og blev spurgt om bad.

Det sagde jeg ja til - som jeg plejer - hun bruger en duftende olie, og er noget fedte men god. Så skønt at få olien skyllet af. Hun hjælp skam til med ryggen. Herligt.

Jeg tror Mon har en god forretning, for man kan sjældent komme fra gaden og ind, Man skal altid ringe i forvejen, og selv der, kan det være lidt svært at få en tid på samme dag.

600 kr. ---- måske jeg næste gang skal undersøge, om hun går længere end HJ, for hun er godt nok en dejlig lille slank sag. Men ikke ung.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Var hos Mons idag. Synes ikke helt massagen er på niveau m den i Viby centret. Det var lidt rodet flere gange, hvor Mon skiftede lidt rundt på kroppen uden noget tilsyneladende mønster. Hun skiftede også mellem pludselig at tørre med toiletpapir og så tilbage til massage. Det var lidt irriterende tilsidst. Hun brugte heller ikke nok olie og stod og sled på min ryg flere gange.

Ballerne blev ikke masseret nok, og da jeg skulle vende mig om, sprang hun helt over maven og brystkassen. Det synes jeg ikke er ok, når det nu er massagen, der sælges på her og ikke tillægsydelser. Både baller, brystkasse og mave bliver masseret i Viby centret.

Desuden var der en flue i lokalet, som konstant satte sig på mig her og der. Det var godt nok træls at skulle ligge og spjætte med benene for at få den til at forsvinde. Og så kom den igen 2 sek efter. :evil:

Jeg vil fremover holde mig til Viby centret, når jeg skal have massage uden tillæg, og et besøg hos Mon bliver det nok ikke til igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Vil også lige sige, at jeg synes 350 for en time er klart i overkanten, når hun springer vigtige dele af kroppen over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos Mons idag. Synes ikke helt massagen er på niveau m den i Viby centret. Det var lidt rodet flere gange, hvor Mon skiftede lidt rundt på kroppen uden noget tilsyneladende mønster. Hun skiftede også mellem pludselig at tørre med toiletpapir og så tilbage til massage. Det var lidt irriterende tilsidst. Hun brugte heller ikke nok olie og stod og sled på min ryg flere gange.

Ballerne blev ikke masseret nok, og da jeg skulle vende mig om, sprang hun helt over maven og brystkassen. Det synes jeg ikke er ok, når det nu er massagen, der sælges på her og ikke tillægsydelser. Både baller, brystkasse og mave bliver masseret i Viby centret.

Desuden var der en flue i lokalet, som konstant satte sig på mig her og der. Det var godt nok træls at skulle ligge og spjætte med benene for at få den til at forsvinde. Og så kom den igen 2 sek efter. :evil:

Jeg vil fremover holde mig til Viby centret, når jeg skal have massage uden tillæg, og et besøg hos Mon bliver det nok ikke til igen...

Hun har da vist haft en dårlig dag, for normalt kommer hun rundt om hele kroppen. Mennn jeg kan godt genkende, det der med at hun vender tilbage til samme område igen og igen. Det kan jo både opfattes som om, hun er ufokuseret, men det kunne jo også være, at hun havde fundet noget, der skulle arbejdes med :) . Ærgerligt med fluen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været i Knudrisgade igen. Massagen var som den plejede at være, og som jeg kan li den. Da jeg skulle vende mig om, og hun lagen håndklæde over lille bulder, spurgte jeg om hun også gav den massage. Ja , det gjorde hun da, men jeg syntes hun så genert ud ved det. Hendes handjob var ganske udmærket, og hun tog sig rimeligt tid til det, ikke noget med bare at rykke i den. Så HJ kommer på programmet her, når jeg kan besøge søde Mon.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været i Knudrisgade igen. Massagen var som den plejede at være, og som jeg kan li den. Da jeg skulle vende mig om, og hun lagen håndklæde over lille bulder, spurgte jeg om hun også gav den massage. Ja , det gjorde hun da, men jeg syntes hun så genert ud ved det. Hendes handjob var ganske udmærket, og hun tog sig rimeligt tid til det, ikke noget med bare at rykke i den. Så HJ kommer på programmet her, når jeg kan besøge søde Mon.

 

 

Hej Bulder.

 

Nu er det over et år siden der er blevet skrevet om Mon, er hun stadig aktiv og kan man stadig få et godt HJ hos hende ??

 

Mvh. PF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej PF

 

Jeg besøgte Mon for ca 2 måneder siden, og da lignede både massagen og Mon sig selv. Godt nok var hendes private lille rum vist noget mere rodet end det plejer at være, men selve massage var rigtig ok. Fik dog ikke ekstraydelse denne gang, men er sikker på det stadig er på menuen. Dog kun HJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et stykke tid siden jeg har været hos Mon. Fra en anden EGprofil har jeg hørt, at hun skulle være på ferie, men at der skulle være en anden massør på stedet. Er der nogen som har erfaringer med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...