Hop til indhold
camhansen

EFETLYSNING: Mørkhåret pige fra seduction girls 16 år siden

Recommended Posts

Liv skrev, for 2 minutter siden:

Din historie hænger ikke sammen. 

Jeg hjalp hende med en ex der var efter hende, derfor kender jeg hendes navn.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
camhansen skrev, for 8 minutter siden:

Jeg hjalp hende med en ex der var efter hende, derfor kender jeg hendes navn.... 

Hvis hun gerne ville kontaktes af dig igen, så havde hun nok sørget for at holde kontakten, tror du ikke?

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja har en GP forladt denne her verden, så er hun som GP “afgået ved døden” - hun har ret til,privatliv uden anmasende håbefulde x konder eller noget...det hedder at respektere den gensidige anonymitet...så glem at finde hende - måske hun er staret på et nyt liv hvor hendes tidligere liv er uvedkommende..

IMHO 

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 2 minutter siden:

Hvis hun gerne ville kontaktes af dig igen, så havde hun nok sørget for at holde kontakten, tror du ikke?

tror hun gemte sig for ex´en, men jeg ved det jo ikke. En dag var hun var væk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

Tja har en GP forladt denne her verden, så er hun som GP “afgået ved døden” - hun har ret til,privatliv uden anmasende håbefulde x konder eller noget...det hedder at respektere den gensidige anonymitet...så glem at finde hende - måske hun er staret på et nyt liv hvor hendes tidligere liv er uvedkommende..

IMHO 

Alko

fair betragtning men ved jo ikke om hun stadig er GP

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
camhansen skrev, Lige nu:

fair betragtning men ved jo ikke om hun stadig er GP

Næ men jeg går ud fra at du har søgt alle kilder hvor GP annoncer efter kunder, og er hun ikke der, er hun givetvis ikke GP mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden:

Næ men jeg går ud fra at du har søgt alle kilder hvor GP annoncer efter kunder, og er hun ikke der, er hun givetvis ikke GP mere.

God pointe men man håber jo

Del dette indlæg

Link til indlæg

For lige at opsummere:

• Du besøgte en GP for 16 år siden 5-6 gange.  Det var det bedste sex du har oplevet.
  • I den korte periode du kendte hende, hjalp du hende med nogle problemer med en ex
  • Du havde måske den gang lyst til noget mere, men det passede ikke lige ind i dit og måske hendes liv
  • Den gang hed hun XXX og boede i Greve

Der er nu sket noget i dit liv, der gør at det sikkert skal tage en drejning.  Som de fleste mennesker gør, når det handler om kæreste, sex osv. så bruger man lige tid til at dvæle over de sidste 20 år af ens liv i en sådan situation.  Set i fortidens romantisk lys, er du kommet i tanke om, at hende her vil du have kontakt til. Du har sikkert googlet, søgt på FB osv  og har ikke fundet information der muliggør en kontakt.   Nu prøver du så at komme i kontakt med sexkøberene der måske kan huske hende, og har besøgt hende.

Ovenstående kunne jo faktisk godt være din intension, selvom dit indlæg og korte svar på spørgsmål mere peger på at du rent faktisk enten kender kvinden ret godt, eller har muligheden for at kontakte hende.

Et eller andet sted vil de fleste ordenlige mennesker her på EG ikke sidde og give personlige information om et kvinde, der for mange år siden har været aktiv.  Mit bedste råd må være:  "Nyd din miner fra fortiden, og lad fortiden ligge.  Brugt fremtiden på noget nyt og spændende"

.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Vi lukker den her.

Vi har fjernet billede i tråd og gjort Ts opmærksom på guidelines. Efterfølgende er der angivet stednavne i tråd, som også er i strid med regler..

Keeper

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...