Hop til indhold

Afvikling indenfor købesex

Featured Replies

Skrevet
Lady C skrev, for 9 minutter siden:

Interessant og skarpt analytisk indlæg. Jeg har ikke været så længe i branchen så jeg synes der er interessant at høre om udviklingen set indefra gennem længere tid. Især bliver jeg lidt nysgerrig på denne " venusloge" som jeg efterhånden har hørt nævnt nogle gange nu.  Findes den stadig? Og hvem er/ var administratorerne? Var det kun kvinder? Hvad skete der egentlig?   Jeg forestiller mig lidt en feministisk styring af et købesex forum, men er det helt forkert? 

Nej Venuslogen findes ikke længere.   Mig bekendt var det en mand der ejede stedet.  Administratorerne var vist også overvejende mænd.   Den korte fortælling er nok, at EG blev dannet som konsekvens af den "hårde" moderation kombineret med en masse kiv og ævl brugerne imellem.    EG´s motto var, at der skulle være højt til loftet.  På meget kort tid, var største parten af brugerne flyttet til EG, og stille og roligt blev venuslogen et sted uden den store aktivitet. 

Jeg vil ikke sige, at det blev styret feministisk, men der var mange eksempler på, at kvinderne blev beskyttet.   Der var ligesom en bestemt kultur.  Tiden og markedet dengang var meget anderledes.    Hvis man rent hypotetisk forestiller sig, at EG aldrig var blevet dannet, havde venuslogen nok udviklet sig således, at den til forveksling ville have nogenlunde samme kultur som den nuværende på EG.  

Den gang vidste de fleste vel godt, at der også dels blev efterspurgt ubeskyttede og dels blev tilbud dette.  Skrev en bruger om det, skabt det typisk ramaskrig.  Det har det jo sådant set også gjort på EG.   Forskellen er vel bare udviklingen og det det forhold, at flere og flere reelt bare står ved deres præferencer og deres adfærd.  Det ændre nok ikke på, at den slags emner deler vandene, men debatterne afspejler dels virkeligheden og selvom der nok stadig gås til stålet, får ingen karantæne, så længe det skrive i en anstændigt sprog.

Alt i alt er det mit indtryk, at deres tegnes et mere nuanceret billede af branchen nu end tidligere.

• Svar 75
  • Visninger 9.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg er enig i at ledelse og moderatorer gør et godt arbejde indenfor de rammer de nu har sat op . Jeg kritiserer ikke EG's måde at håndtere sin site. Det er  mere fænomenet at anmelde piger, at diskut

• Nu tror jeg at langt de fleste mænd ikke er synderligt sort/hvide i deres præferencer med kvinder. Så fordi man har vist interesse for yngre slanke kvinder, er det på ingen måde ensbetydende med at ma

• Spørgsmålet er vel om du ret beset er gp, som du jo selv påstår du er? Min forståelse ved en gp, er en pige hvor man aftaler en service med respekt for hinanden. Men hvad man hver især laver før

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.