Hop til indhold
Guest Nemtøs

Afvikling indenfor købesex

Recommended Posts

Lady C skrev, for 9 minutter siden:

Interessant og skarpt analytisk indlæg. Jeg har ikke været så længe i branchen så jeg synes der er interessant at høre om udviklingen set indefra gennem længere tid. Især bliver jeg lidt nysgerrig på denne " venusloge" som jeg efterhånden har hørt nævnt nogle gange nu.  Findes den stadig? Og hvem er/ var administratorerne? Var det kun kvinder? Hvad skete der egentlig?   Jeg forestiller mig lidt en feministisk styring af et købesex forum, men er det helt forkert? 

Nej Venuslogen findes ikke længere.   Mig bekendt var det en mand der ejede stedet.  Administratorerne var vist også overvejende mænd.   Den korte fortælling er nok, at EG blev dannet som konsekvens af den "hårde" moderation kombineret med en masse kiv og ævl brugerne imellem.    EG´s motto var, at der skulle være højt til loftet.  På meget kort tid, var største parten af brugerne flyttet til EG, og stille og roligt blev venuslogen et sted uden den store aktivitet. 

Jeg vil ikke sige, at det blev styret feministisk, men der var mange eksempler på, at kvinderne blev beskyttet.   Der var ligesom en bestemt kultur.  Tiden og markedet dengang var meget anderledes.    Hvis man rent hypotetisk forestiller sig, at EG aldrig var blevet dannet, havde venuslogen nok udviklet sig således, at den til forveksling ville have nogenlunde samme kultur som den nuværende på EG.  

Den gang vidste de fleste vel godt, at der også dels blev efterspurgt ubeskyttede og dels blev tilbud dette.  Skrev en bruger om det, skabt det typisk ramaskrig.  Det har det jo sådant set også gjort på EG.   Forskellen er vel bare udviklingen og det det forhold, at flere og flere reelt bare står ved deres præferencer og deres adfærd.  Det ændre nok ikke på, at den slags emner deler vandene, men debatterne afspejler dels virkeligheden og selvom der nok stadig gås til stålet, får ingen karantæne, så længe det skrive i en anstændigt sprog.

Alt i alt er det mit indtryk, at deres tegnes et mere nuanceret billede af branchen nu end tidligere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...