Deli 85 Skrevet 12. Juni, 2020 Nogen som kan fortælle noget om hende her: https://annoncelight.dk/showad/275564 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tranporter 60 Skrevet 12. Juni, 2020 Leder oz efter lidt info... - men tror at jeg forsøger at få en tid i weekenden... Håber det vil lykkes for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deli 85 Skrevet 12. Juni, 2020 Tranporter skrev, 1 time siden: Leder oz efter lidt info... - men tror at jeg forsøger at få en tid i weekenden... Håber det vil lykkes for mig Jamen dejligt, hvis du tager en for holdet. Ser frem til din beretning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sonic 13 Skrevet 12. Juni, 2020 Hej, er sikker på det er samme pige... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deli 85 Skrevet 12. Juni, 2020 (edited) sonic skrev, for 6 minutter siden: Hej, er sikker på det er samme pige... Lyder meget lovende, specielt hvis stedet så har ændret sig til det bedre. Redigeret 12. Juni, 2020 af Deli Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hangaround 73 Skrevet 13. Juni, 2020 Det er samme pige, men på daværende tidspunkt tilbød hun kun med kondom, så min interesse for hende er desværre dalet siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiskeraage 107 Skrevet 14. Juni, 2020 Har haft en halv time med hende, hun vejer i hvertfald ikke 50 kg, nok nærmere 60-65. hun er sød nok, jeg snuppede en halv time, og det var nærmest vam bam slam, Og 20 minutter efter stod jeg på gaden igen. Det bliver ikke flere besøg herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnCoffey 58 Skrevet 15. Juni, 2020 Daniel79 skrev, for 2 timer siden: Pris? Priserne står i annoncen der linkes til i første indlæg !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minverden 16 Skrevet 18. Juni, 2020 Jeg syntes hun gav en fin massage og et rigtig godt blowjob. Men det er i Spjald så helt tæt på Skjern vil jeg ikke mene det er. og heller ikke vildt diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg