Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Og sandsynligvis er det den fjerde giraffen har besøgt. Jeg har været på Thai Skye mange gange, og synes det er et af det bedre stederne i byen. Generelt. De har vel sine ups and downs som alle andre, men generelt et godt sted.

Og Sofia er stadig en meget smuk og flirtende kvinde. Jeg har ikke prøvet de nye unge pigerne, men de ser da meget søde ud.
Så jeg synes ikke man skal dømme ud stedet kun på giraffens kedelige oplevelse. Er det den pigen jeg tror, så kan det være at næste gang faktiskt ville blive meget bedre. Hun er ikke den smukkeste, men hun har en hel del på hylden; nogle ting man ikke får mange thaisteder. Spørg mig ikke om hvad. Brug fantasien. :cool:
B
Skrevet

Jeg syntes nu også at Tynnobobbo skulle lægge vejen forbi men nok ikke ved lukketid. Iøvrigt er hjemmesiden lidt tvetydig idet der et sted står kl 20.30 som lukke tid og nederst på hjemmesiden kl 21.00 ?. Nogle Thai steder angiver lukke tiden, som hvornår der ikke tages flere kunder ind og ikke hvornår personalet lukker og slukker. Thai Skye Wellness køre åbentbart efter det sidste princip. Efter Banana's varme anbefaling vil jeg nu alligevel give dette sted endnu en chance. Det er lidt dyrere end gennemsnittet men lokalerne er også ret pæne og meget rent. 

Skrevet

Gik med ind og fik så forklaret, at hun kun havde 1/2 time åbent (Great) nu var jeg jo inde så jeg accepterede, at det ville blive den korte version til 300 Dkk og blev spurgt med det samme om HJ skulle inkluderes så 600 Dkk skiftede ejer.

Jeg har været der en gang. Jeg fik en hånd i skridtet og et spørgsmål om happy end mens jeg var ved at klæde mig af. Det er et temperamentspørgsmål om man synes om den forretningsmodel. Jeg gør ikke. Det blev endda et middelmådigt hj og også med den patetiske afskedssalut om mere eller bedre "næste gang".

Jeg skal dog understrege at det er over ½ år siden og ikke en af dem på billederne, der masserede (en lidt ældre, meget lav kvinde). Massagen var også medium.

• 2 weeks later...
Skrevet

Så fik jeg testet stedet ud en december-eftermiddag.

Stedet: 5

Klassisk thaistede med en sofa med en søvnig mutter indhyllet i en dyne lige inde for døren.

Dog rent og rene håndklæder. Mikroskopisk badeværelse.

Pigen: Ann. 7

Ganske nydelig og velformet pige. Kunne næsten intet engelsk.

Massagen: 6

Ok hård massage som jeg havde bedt om. Fik vasket olien af med varmt vandt til sidst.Kommer liiige akkurat op på en lille 6 - tal.

Extra: 5

Ganske veludført HJ. Godt greb om klokkeværket og hun havde ikke travlt. Hun satte sig desværre, så der i hvert fald ikke var mulighed for at pille. Helt i orden gennemsnitlig spiller.

Pris vs ydelse: 5

Også dette er helt gennemsnitligt.

Halv times massage: 300 kr.

HJ: 300 kr.

Overordnet: 6

Oplevelsen sniger sig lige over middel, og der kommer jeg nok igen.

For jeg har en fornemmelse af, at der godt kan komme lidt mere end et hj ud af den gode Ann  :cool:

Beretningen

En tidlig decembereftermiddag skulle der købes julegaver, jeg jeg startede med at købe én til mig selv - nemlig en testtur hos Skye.

Jeg blev lukket ind af Ann, og blev bedt om at tage skoene af.

Jeg hilste pænt på den ældre dame under dynen på sofaen lige inden for døren. (Det synes jeg altså er lidt mærkeligt, men det er åbenbart "the thai way").

Efter et hurtigt besøg på toilettet, fik jeg bestilt en halv times hård massage, og så var det ellers af med tøjet og op på briksen.

Da Ann kom ind igen, have hun taget noget af sit i forvejen sparsomme tøj af - det lovede godt.

Massagen var hård som ønsket, og jeg glemte næsten, at det var en lækker tøs der gav den.

Der var nu ikke meget lir i luften og Ann var ikke særlig snakkesagelig. Men da vi stort set ikke have noget fælles sprog, var det nu ikke så ringe endda.

Jeg var dog ikke overrasket, da spørgsmålet kom (som jeg blev nød til at få hende til at gentage flere gange, da jeg ikke forstod et pluk).

Der blev tilbudt HJ og det var det. Tilbuddet blev givet uden den store entusiasme, men dog heller ikke nølende.

300 Kr. ekstra og det kunne jeg jo ikke sige nej til.

Ann satte sig til rette mellem mine ben (uden for rækkevidde), tog fat om klokkeværket med den ene hånd og gik i gang. Uden at skynde sig leverede hun et rutineret HJ. Det var godt men uden megen indlevelse fra hendes side. Her var det en erfaren håndværker, der udførte en rutineopgave.

Bagefter spurgte hun - uden den store entusiasme, men dog heller ikke nølende - om jeg ville have vasket olien af.

Øhh jatak da.

Ud at hente vand og klud.

Jeg stod udenfor på gade igen ca. 40 min efter jeg trådte ind. Afslappet og klar til gaveindkøb.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.