Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt dette sted flere gange. Det har været et af mine favorit steder. Jeg har fået fantastisk B2B og afslutning som jeg ønsker det.

Var dog forbi for en uge siden og blev ret skuffet. Spurgte efter den jeg plejer at få nemlig B2B med afslutning. Da vi kom til afslutningen ville pigen kun svensk... Det er ok for mig hvis jeg regnede med det da jeg lavede aftalen, men her taler vi om at jeg bestiller hvad jeg plejer at få og når så jeg bliver vendt rundt og kalorius regner med en rusketur så får man en oliehånd...

Følte mig snydt efter jeg kom ud og havde betalt 1200 kr. for 20 min-½ time med lidt massage, B2B og en oliehånd...

Skrevet

Jeg forstår at du føler dig snydt, men har ikke Thai Skye altid været i den dyrere ende?

Hvad plejer du ellers at få for 1200 kr inkl B2B?

B

Skrevet
  • Author

Jeg forstår at du føler dig snydt, men har ikke Thai Skye altid været i den dyrere ende?

Hvad plejer du ellers at få for 1200 kr inkl B2B?

B

Plejer at få fransk og dansk afslutning ud over B2B, dermed syntes jeg at 1200 er fair nok, men hvis det kun er med hånd så mener jeg ikke prisen er helt fair. Det var nok mere det med at man regner med noget og så bliver man skuffet når man tror at det var aftalt og der er betalt...

Skrevet

Hvis du plejer at få B2B, fransk og dansk i en time for 1200 så er det nok mere end en fair price. Hvis du får det i en halv time, så forstår jeg ikke hvordan i når rundt det hele. :o

Men enig: 1200 for B2B i en halv time og HJ er ikke billigt. Det er dyrt. Hvis det er den samme pige der giver det hele den ene gang og snyder næste, så er det jo mærkeligt??

Men hvis det drejer sig om en ny pige, så bliver du nok nødt at uddanne hende lidt. ;) Du er jo alligevel Doctor, og det er jo kedeligt hvis du bliver nødt at forlade et favoritsted.

B

Skrevet

Det er da dyrt at gå i byen i Kbh. Her koster det 1000-1200 og så kan du selv sammensætte behandlingen. Jeg betaler aldrig pr ydelse med for en time alt incl. På NN har de menukort, men betaler du 1000 sættes det ud af kraft. Det er iøvrigt det eneste sted jeg har set menu kort med enkeltydelser

Skrevet
  • Author

Hvis du plejer at få B2B, fransk og dansk i en time for 1200 så er det nok mere end en fair price. Hvis du får det i en halv time, så forstår jeg ikke hvordan i når rundt det hele. :o

Men enig: 1200 for B2B i en halv time og HJ er ikke billigt. Det er dyrt. Hvis det er den samme pige der giver det hele den ene gang og snyder næste, så er det jo mærkeligt??

Men hvis det drejer sig om en ny pige, så bliver du nok nødt at uddanne hende lidt. ;) Du er jo alligevel Doctor, og det er jo kedeligt hvis du bliver nødt at forlade et favoritsted.

B

Det var ikke den samme pige. Hende her var ny. Hun var fra Sverige og ville kun være der i en måned. Hun sagde at næste gang ville hun gerne det hele... Who knows...

Hende jeg plejer at få hos giver mig det til en specialpris fordi jeg har været der så meget. HEnde får jeg 1 time med B2B og en fantastisk svingom bagefter. Det er nok derfor jeg har set hende så tit. Kan ikke huske normalprisen mere, men mener den er 1700.

Jeg opgiver det skam ikke. De får bare en pause, mens jeg udforsker andre græsgange. :D

DoctorC

Skrevet

Well Doctor. 1200 for B2B inkl det hele på et sted som Thai Skye....

Så er enten prisniveauet på stedet på vej ned, eller så er du en meget populær doktor. Måske erbyder du gratis sprøjter? ;)

Men jeg har en følelse at der er en lidt træls stemning på stedet for tiden.

Kan i øvrigt huske din jagt efter gode thai-superfranskerfaringer på VL i sidste år. Har du nogle gode opdateringer?

B

Skrevet

Så er enten prisniveauet på stedet på vej ned, eller så er du en meget populær doktor. Måske erbyder du gratis sprøjter? ;)

Kan i øvrigt huske din jagt efter gode thai-superfranskerfaringer på VL i sidste år. Har du nogle gode opdateringer?

B

Er det specielt svært at finde??

Jeg synes da det plejer at gå rimeligt med at finde det.

Skrevet

Nej vel - ikke specielt svært. Men nogle gange misser man sikkert noget stjerneskud.

Man kan jo ikke teste hele byn selv. Eller måske kan man det.... :)

B

Skrevet

Nej vel - ikke specielt svært. Men nogle gange misser man sikkert noget stjerneskud.

Man kan jo ikke teste hele byn selv. Eller måske kan man det.... :)

B

Ja selvfølgelig kan man det 8-)

Skrevet

Hej

Jeg har kigget på deres hjemmeside http://www.thaiskyewellness.dk, og har i et stykke tid overvejet et besøg, men i hvert fald én af pigerne i deres billedgalleri, nemlig nr. 2 fra venstre på første billede, ser en kende mandhaftig ud.

Er der nogen der kan be- eller afkræfte at det er en mand?

Det kan selvfølgelig også være at ingen af pigerne er der mere.

På forhånd tak.

Skrevet

Det afkræftes hermed. Mødte hende nogle gange på Butsaba, og då var hun i hvert fald kvinde. 100 procent. En liderlig en af slagsens.

Der har aldrig været nogle ladyboys på Thai Skye, so no worries. I hvert fald ikke i modern tid.

B

Skrevet

Kommer her 2-3 gange om måneden og er indtil videre yderst tilfreds. Nina og Sofia's kræfter er næsten umenneskelige for så små størrelser. Stedet er også meget rent med velduftende håndklæder hvilket er en sjældenhed nutildags. Pris niveauet er måske 10% højere end andre steder men kvalitet koster...

Skrevet
  • Author

B

Hahahaha, ja jeg har tons... Er du Handyman eller har du læst min efterlysning?

Skrevet
  • Author

Kommer her 2-3 gange om måneden og er indtil videre yderst tilfreds. Nina og Sofia's kræfter er næsten umenneskelige for så små størrelser. Stedet er også meget rent med velduftende håndklæder hvilket er en sjældenhed nutildags. Pris niveauet er måske 10% højere end andre steder men kvalitet koster...

Kan bekræfte at Nina er fantastisk... Når hendes kræfter beskrives som umenneskelige er det spot on! Jeg kender faktisk kvinder der har været dernede for at blive behandlet af hende (uden happy ending), som himler op over den lille kvinde med den fantastiske styrke...

• 4 weeks later...
Skrevet

Så er umenneskelige Nina tilbage fra ferie, fik en god tur i går aftes. Mødte også en helt ny ung pige på 22 som hedder Om. Nina ville jeg skulle lære hende op....det bliver en god sommer. :D

Skrevet

Så er umenneskelige Nina tilbage fra ferie, fik en god tur i går aftes. Mødte også en helt ny ung pige på 22 som hedder Om. Nina ville jeg skulle lære hende op....det bliver en god sommer. :D

Super, kan vi får deres navne ift. det først billede på deres hjemmeside ?

Det ser fint ud, så det må absolut være på to-do-listen ;)

Skrevet

Har mina fået lavet silikone kasser i Thailand nu? Hun gik altid og talte om det og da hun har været væk i 2 måneder, så kunne det være at hun har været hos doktoren.

Kender hende fra tidligere og hun giver den bedste massage og samtidig er hun rigtig sød.

Skrevet
  • Author

Besøgte stedet i går igen for første gang i over en måned.

Nina er tilbage efter hendes 2 måneders ferie.

Stedet er tilbage på sit tidligere fantastiske niveau.

Så hende den unge og ret høje pige, men foretrak Nina fordi der ved man virkelig hvad man får. Spurgte Nina lidt til den nye, men hun virkede til at foretrække at jeg ikke skiftede massør… :lol:

Når jeg besøger Thai Skye næste gang vil jeg nok prøve hende den høje hvis hun er ledig. :D

Skrevet
  • Author

Kan vi ikke få navne i forhold til billedet på deres hjemmeside ? ;)

De er ikke på hjemmesiden. De billeder der er der kender jeg personligt ikke. Måske har jeg set den ene af dem men aldrig fået behandling af dem.

Det er nok de piger der var der da stedet åbnede, men som de fleste steder skifter de ret ofte.

Nu er der Nina og hende den nye unge høje, samt hende der ejer stedet som jeg tror er hende den højeste på billede 6. Du må ikke hænge mig op på det. Jeg har aldrig prøvet hende og har kun set hende kort ved min ankomst.

Hvis stedet ikke har en pige efter din smag så bare gå igen og prøv et andet sted. Det er så mange steder i KBH og omegn at man stort set altid kan finde en der er efter ens smag. Ved godt det er lidt svært at træde ind og gå igen fordi man ligesom har taget sig mod til at overhovedet at træde ind, men det er en vanesag. Øvelse gør mester... :D

Skrevet

Det er Nina længst til venstre på billedet og ejeren Sofia længst til højre. De 2 i midten arbejder der ikke længere. Den nye unge godte hedder vist Mary og er desværre ikke med på billedet. :shock:

• 2 weeks later...
  • 6 months later...
Skrevet

Jeg lagde turen forbi Thaiskyewellness for ca. 3-4 uger siden og kunne huske, at dette sted havde fået gode anmeldelser. Det var først på aften og udenfor stod en Thai Prinsesse og røg cigaretter og snakkede i mobil (læs første advarsels tegn). Desværre var alt logik slået fra i den øverste region, så jeg spurgte om De havde åbent og tid til 1 times massage og det havde hun. Gik med ind og fik så forklaret, at hun kun havde 1/2 time åbent (Great) nu var jeg jo inde så jeg accepterede, at det ville blive den korte version til 300 Dkk og blev spurgt med det samme om HJ skulle inkluderes så 600 Dkk skiftede ejer. Massagen var meget rutine præget da pigen mentalt havde holdt fyraften og snart skulle hentes og køres til Sverige/toget. Det hele sådan meget middel og skyndsomt da massage og HJ blev klaret på 1/2 time. Pigen undskyldte nærmest på vej udaf døren, at næstegang vil det blive 1 time og bedre, men tro nu mine græsgange går andre steder og uden for byens mure.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.