Hop til indhold
bigfoot

Musikvideo med meget bar hud

Recommended Posts

mignuigen skrev, for 20 minutter siden:

Ja, en skøn bunke-pool video. Men musakken bryder jeg mig ikke om.

Det er nu heller ikke min foretrukne musikgenrer, men det visuelle udtryk er sgu meget godt. :P;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Videoen er fræk

og flot med hud imod det sort'

kan også være nødvendigt

hvis musikken er noget lort 

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Musikken er vist hvad der bare bredt og unuanceret må betegnes som noget lort.... Lars Von Trier og Peter Aalbæk har været med inde over. Så har de da begge for en stund fået styret deres lyst til at provokere... Tsk tsk tsk...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har åbenbart været så heldig at se videoen uden lyd

jeg synes rigtigt godt om kroppene i bevægelse, men jeg mangler en stor stiv pik som en del af “dansen” og handlingen

håber der kommer mere af den slags

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg synes faktisk både det visuelle og teksten er ret underholdende. Og musikken? Nej, ikke særlig god. Men vel heller ikke forfærdelig. 

Jeg tror ikke Nikoline kan lide kulturministeren......

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 20 minutter siden:

Ha.. ha.. - Ja den detalje bed jeg godt mærke i :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vica Velvet

Jeg personligt er fuldstændig forgabt i nikoline, hendes sans og udtryk for feminisme er exceptionel- Jeg vil tillade mig at sige, at folk der finder den provokerende eller stødende måske burde se på den æstetiske fremstilling som værende revolutionerende- Det er jo den diametrale modsætning til USA's hiphop og " gangster" kultur hvor det vælter frem med stødende og mariganliserende ord og fremstillinger af kvinder, som værende at de er mænd underlegne. Det der er stødende og provokerende er vel at kvinder ikke selv plejer at fremstille sig selv således? 

Jeg har set den flere gange i dag, jeg er fuldstændig forgabt i den sensuelle, dyriske, passioneret fremstilling- Ja jeg behøver vel ikke at sige, at jeg gerne ville kramme lidt med hende. Ang. teksten er jeg nu ikke fan, men jeg er fan af budskabet der ligger under. 

Det eneste menté jeg må have er, at jeg har svært ved at forholde mig til den gravide statis- da graviditet for mig er forbundet med fromhed og en god portion uskyldighed- men det er jo en sterotyp og personlig forestilling- graviditet er jo ikke lig med manglende lyst, nærvær eller for den sagsskyld fromhed- Det er nok mig den er gal med. 

Afslutteligt YES den tændte alle knapper i mig- for satan hvor måtte hun gerne hive mig rundt, bide lidt i mig, mens jeg bare takker ja tak og amen! :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 9 timer siden:

Musikken er vist hvad der bare bredt og unuanceret må betegnes som noget lort.... Lars Von Trier og Peter Aalbæk har været med inde over. Så har de da begge for en stund fået styret deres lyst til at provokere... Tsk tsk tsk...

Det er heller ikke det musik jeg ville sætte på, men derfor synes jeg ikke det skal nedgøres.

sn57 skrev, for 9 timer siden:

Jeg har åbenbart været så heldig at se videoen uden lyd

jeg synes rigtigt godt om kroppene i bevægelse, men jeg mangler en stor stiv pik som en del af “dansen” og handlingen

håber der kommer mere af den slags

Der var et par "usagte" ting hvor fantasien var nødt til at forlænge handlingen lidt. Omkring 2:00 var jeg da lidt i tvivl om fyren i virkeligheden havde en fisse eller om det "bare" skulle forestille at han fik fingre i røven. Begge dele er frækt, og understreger det med sex der går i alle retninger og ikke overholder opsatte grænser.

tvr skrev, for 9 timer siden:

Jeg synes faktisk både det visuelle og teksten er ret underholdende. Og musikken? Nej, ikke særlig god. Men vel heller ikke forfærdelig. 

Det var grundet navnet på linket at jeg ikke klikkede på det i første omgang.

Vica Velvet skrev, for 1 time siden:

Det eneste menté jeg må have er, at jeg har svært ved at forholde mig til den gravide statis- da graviditet for mig er forbundet med fromhed og en god portion uskyldighed- men det er jo en sterotyp og personlig forestilling- graviditet er jo ikke lig med manglende lyst, nærvær eller for den sagsskyld fromhed- Det er nok mig den er gal med. 

Afslutteligt YES den tændte alle knapper i mig- for satan hvor måtte hun gerne hive mig rundt, bide lidt i mig, mens jeg bare takker ja tak og amen! :-D

Hvis du kigger på rulleteksterne til sidst så spiller Sara Hjort rollen som Aphrodite i videoen, og jeg synes det giver mening at de har valgt en gravid pige til den rolle, da der er en dobbelt symbolik om frugtbarhed og seksuelt begær.

Jeg kan ærligt talt knap nok forstå teksten, pånær "fuck, det er gourmet", og min fortolkning af den må være at livet er for kort til dårlig og kedelig sex når man jo ved at fjerne sine egne hæmninger, slippe tøjlerne og lade drifterne vise vej, kan nå nogen vilde højder i sexen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gad vide, hvordan videoen var blevet modtaget her og andre steder, hvis det havde været mænd og ikke kvinder, der medvirkede lige så eksplicit.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...