Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lidt svært ved at finde en dækkende dansk oversættelse for "Laufhaus".

Har tænkt lidt på "løvebur" fordi "at løbe" hedder "og løve" på jysk. Men føler mig ikke som løve, når jeg kommer et sådant sted - nærmere som at måtte løbe spidsrod.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg besøger ofte "hase" i Berlin http://www.freudenhaus-hase.de Her er der mange søde faste piger. Her er jeg aldrig blevet skuffet. Jeg har hørt meget negativt om div. steder men ikke her.

Ja, men kan du få lov at gå rundt og kigge pigerne an, evt. bare blinke til dem, inden du vælger en bestemt ud, uden konstant at blive spurgt: hvordan du har det, hvad du hedder, hvor du kommer fra mv. eller blive inviteret indenfor med et uimodståeligt tilbud?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ret interessant at Google Translate ikke kommer med et bud... Men i følge samme betyder "lauf" køre. Men "laufen" betyder jo ellers at løbe.

Men hvad er da forskellen på et laufhaus og et bordel? Jeg kan se, at Freudenhaus påstår på deres hjemmeside at være det eneste laufhaus i Berlin. Så der må jo være forskel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ret interessant at Google Translate ikke kommer med et bud... Men i følge samme betyder "lauf" køre. Men "laufen" betyder jo ellers at løbe.

Men hvad er da forskellen på et laufhaus og et bordel? Jeg kan se, at Freudenhaus påstår på deres hjemmeside at være det eneste laufhaus i Berlin. Så der må jo være forskel?

De forklarer faktisk selv på deres hjemmeside, nøjagtigt hvad et laufhaus er. Til dem, der kan tysk:

http://www.freudenhaus-hase.de/html/wir_uber_uns.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men kan du få lov at gå rundt og kigge pigerne an, evt. bare blinke til dem, inden du vælger en bestemt ud, uden konstant at blive spurgt: hvordan du har det, hvad du hedder, hvor du kommer fra mv. eller blive inviteret indenfor med et uimodståeligt tilbud?

Jeg bruger ikke tid på at "løbe" rundt

De fleste piger på Hase er faste piger, og man bliver spurgt ved indgangen, om man ønsker en bestemt "modelle"

Dvs. jeg render ikke rundt og kigger - har to faste favoritter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men kan du få lov at gå rundt og kigge pigerne an, evt. bare blinke til dem, inden du vælger en bestemt ud, uden konstant at blive spurgt: hvordan du har det, hvad du hedder, hvor du kommer fra mv. eller blive inviteret indenfor med et uimodståeligt tilbud?

De fleste piger sider inde på værrelset eller står i døren, uden på nogen måde at være påtrængende - Ikke værre end på Artemis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Freudenhaus Hase skriver bla.: Die Freier [bejlerne/frierne] laufen durch die Gänge des Hauses (daher der Name Laufhaus),

og: Worin unterscheidet sich ein Laufhaus von einem gewöhnlichen Bordell?

In einem Laufhaus kann sich der Gast in Ruhe umschauen. Die Girls erwarten in angenehmer Atmosphäre und beantworten alle Fragen. Ohne Zwang kann man sich für ein Girl seiner Wahl entscheiden.

I Hamburg fungerer det ihvertfald nærmest omvendt. Bejlerne/gæsterne får ikke lov til at se sig om i ro og fred og man bliver nærmest tvunget ind på værelserne. Desuden skal man svare på de samme spørgsmål igen og igen, medmindre man altså nærmest løber igennem gangene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt et Laufhaus i Leoben, Østrig, og 2 i München, og alle tre steder var absolut anbefalelsesværdige. Jeg følte mig på ingen måde presset. Til gengæld var det tydeligt, at pigerne var trætte af liderlige mænd, som stillede dem alle mulige tåbelige spørgsmål. Men hvis man opførte sig pænt, så var de meget behagelige at omgåes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt tyskundervisning:

Laufen oversættes oftest til at løbe, men det er ikke helt korrekt. Det er en såkaldt falscher Freund, da laufen også uden videre kan oversættes med at gå. "Ich kann nicht mehr laufen" betyder reelt "jeg kan ikke gå længere", derfor passer ordet Laufhaus jo fint, vi går jo netop gennem gangene, vi løber ikke.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

På min sextour til Hamburg i Kr. Himmelfartsferien var jeg selvfølgelig også igennem Herbertstrasse og gaderne deromkring - heldigvis var pigerne der ikke så agressive som normalt, idet der var Hafengeburtstag og de så måske havde nok at lave, der var ihvertfald færre end normalt - og jeg er nok blevet mere hærdet i at ryste dem af - ved jo, at de bare vil have en op på værelset, hive pikken frem og massere den, medens de fremfører deres sædvanlige remse om at man skal give den gas og spendere flere penge og i en sådan situation er trykket nok det forkerte sted :evil: . Spenderer man så flere penge, kommer hun bare med endnu en pige - gerne med extra store plastpatter og remsen om at spendere endnu flere penge intensiveres - og 2 piger skal jo koste mere end een - tvivler på de har nogen limit, selvom de siger det.

Var så nede og kigge lidt i Friedrichsstrasse, hvor jeg opdagede et Laufhaus, jeg ikke havde set før - nå det skulle da lige checkes ud og der sad selvfølgelig en sød model, som tilbød sig for kun € 35,-. Havde ikke lige aftalte penge og stak hende € 45,- og håbede så at få € 10 tilbage. Det brugte hun vist ikke - istedetfor tilbød hun længere tid - det viste sig imidlertid at være løgn og latin, istedetfor ville hun bare efter kort tid, have endnu flere penge og det endte med at jeg måtte gå igen, uden egentligt at have fået noget for mine penge, udover endnu en dårlig erfaring fra disse Laufhaüsern.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ligger et par stykker i Hannover også! Og kan da fortælle at det som er et Thai laufhaus, der er prisen 30 euro for 20 min - hende jeg endte med var sød (ikke fantastisk smuk, men ok lækker) og der blev ikke nævnt noget om ekstra betaling på noget tidspunkt. I den pris kunne du både få blow med og uden kondom efterfulgt af dansk og du måtte pille og røre så meget du ville :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ligger et par stykker i Hannover også! Og kan da fortælle at det som er et Thai laufhaus, der er prisen 30 euro for 20 min - hende jeg endte med var sød (ikke fantastisk smuk, men ok lækker) og der blev ikke nævnt noget om ekstra betaling på noget tidspunkt. I den pris kunne du både få blow med og uden kondom efterfulgt af dansk og du måtte pille og røre så meget du ville :)

Vaskede hun så også din rumsterstang først?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vaskede hun så også din rumsterstang først?

I Hannover har jeg engang oplevet hos en thai at selvom jeg lånte toilettet og vaskede mig efter at have tisset, blev jeg alligevel hevet med derud igen og nu vaskede hun den - og dengang foregik næsten alt med kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt tyskundervisning:

Laufen oversættes oftest til at løbe, men det er ikke helt korrekt. Det er en såkaldt falscher Freund, da laufen også uden videre kan oversættes med at gå. "Ich kann nicht mehr laufen" betyder reelt "jeg kan ikke gå længere", derfor passer ordet Laufhaus jo fint, vi går jo netop gennem gangene, vi løber ikke.

Venligst OT

 

Ja, eller som den faste vending på tysk " Wie läuft es?" som bedst kan oversættes med: "Hvordan går det?"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, eller som den faste vending på tysk " Wie läuft es?" som bedst kan oversættes med: "Hvordan går det?"

 

Man hører også ofte spørgsmålet: "Was läuft?", som betyder: Hvad sker der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Laufhaus er et spændende koncept. Ofte flotte piger og man kan daske rundt og kigge og vælge. Men undgå dem i Hamburg eller vær ialtfald opmærksom på fælderne.

 

Jeg vil i albeskedenhed henlede opmærksomheden på et par af mine tidligere indlæg.

 

Om Kiel eros centre, flere eros centre, flotte piger, reel behandling.

 

erfaringer fra Hamburg og Kiel

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...