Hop til indhold
Pinkman

"Innocent Sofia" Odense - Pas på, hun dobbeltbooker

Recommended Posts

Efter at have været en god dreng og levet i noget nær arbejdsrelateret isolation i 3 måneder, blev trangen for stærk, naturen gik over optugtelsen... men blev sat på plads, brændt af og slukket med et virtuelt golden shower siddende i bilen med udsigt til en trist, grå boligblok i Odense. 

Kunne det have været værre... ja, bestemt, jeg kunne have siddet i en af de biler, der stod omking mig :)

Havde booket en time to dage i forvejen og bekræftede igen i morges (efter aftale), som blev besvaret med adressen og et "see you". alt var forløbet så smooth, at jeg slet ikke havde overvejet en plan B... trist, trist, trist.

Fremme på adressen 5 minutter i, skrev jeg for at få etagenummer.  Denne og følgende opkald og sms'er, blev besvaret med tavshed...

20-25 minutter efter kom den klassiske, lamme undskyldning om "telefonproblemer". Mit spørgsmål om jeg så kunne komme nu, blev besvaret med... tavshed.

40-45 minutter efter aftalt møde, kom sms med tilbud om at komme nu, men da var jeg ligesom på rampen til motorvejen imod Kbh.

Lidt ærlighed a'la "jeg får mange falske bookninger, var ikke sikker, og kom til at dobbeltbooke", ville egentlig have fået både min respekt og min accept, og jeg havde sikkert været villig til at vente.

 

Kommer jeg igen?... Nej, selvfølgelig ikke!

 

https://annoncelight.dk/showad/294049

 

 

Redigeret af Pinkman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Surt show. Jeg kan huske hun startede i KBH og fik vist rimelige gode anmeldelser i den korte tid hun var her. Nu har hun vidst huseret  FYN/ODENSE i 3-4 måneder i streg.

Redigeret af Ubeskriveligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har ikke været nogen problemer de to gange jeg har besøgt hende, og dog, den sidste gang jeg var ved hende blev den rykket 10 minutter på forventet tid men kun 5 min på real tid og så gav det nok ca 15 minutter ekstra i den sidste ende, så ok med mig, men det er også flere uger siden så kan godt ske at hun eller tlf dame er faldet af på den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker også kun positive anmeldelser, derfor kom oplevelsen så meget bag på mig, at jeg stod helt uden plan B.

Never mind. Har modtaget sms med undskyldning, som jeg selvfølgelig har accepteret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, 1 time siden:

Jeg husker også kun positive anmeldelser, derfor kom oplevelsen så meget bag på mig, at jeg stod helt uden plan B.

Never mind. Har modtaget sms med undskyldning, som jeg selvfølgelig har accepteret.

Hvor hun selvfølgelig tilbød en gratis tur? ;)

Fik jeg engang hos en der var nød til at udsætte vores aftale 30 min. Bagefter var det mest ærgerlige at jeg ventede en halv time. Ikke tiden værd, men i det mindste spildte jeg ikke pengene.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 minutter siden:

Hvor hun selvfølgelig tilbød en gratis tur? ;)

Hvor læser du det ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, Lige nu:

Hvor læser du det ??

Jeg læste det ingen steder. Sætningen slutter med et "?" hvilket betyder det er et spørgsmål, men indrømmer da at det nok ikke var formuleret på helt 100 % korrekt dansk. Men tolker det på den måde at hun nok IKKE tilbød en gratis tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 14 minutter siden:

Men tolker det på den måde at hun nok IKKE tilbød en gratis tur.

Aha, så nu tolker du det stik-modsatte... stadig uden nogen form for viden... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, 1 time siden:

Aha, så nu tolker du det stik-modsatte...

Lige præcis.... 
 

Pinkman skrev, 1 time siden:

stadig uden nogen form for viden... :)

Vil nu ikke sige "stadig" da min første kommentar ikke var noget jeg tolkede men noget jeg spurgte om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Good evening. 
I am writing to explain the situation, because it's not usual.
I love my customers and try to provide quality service, but sometimes unpleasant situations may arise.
It's true, phone stopped sending sms at an unexpected moment, maybe problems with lebara. I even went downstairs, but it was too late.
I was trying to explain all this to a person later in the letter. He wrote that he excused me and will come again if he finds an opportunity.
It's very unpleasant to see this review now.

Thank you anyway, for your desire to meet and expectation. And sorry again for the bad experience

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi Sofia,

I stand by the review of my failed attempt to visit you, which was written after returning back home.

Many hours later after receiving your apology I added to this thread that I did in fact receive and accept your apology.

And yes, I respect the fact that you sent me an apology to the point where I will try to reschedule given the opportunity.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofia. skrev, 1 time siden:

Good evening. 
I am writing to explain the situation, because it's not usual.
I love my customers and try to provide quality service, but sometimes unpleasant situations may arise.
It's true, phone stopped sending sms at an unexpected moment, maybe problems with lebara. I even went downstairs, but it was too late.
I was trying to explain all this to a person later in the letter. He wrote that he excused me and will come again if he finds an opportunity.
It's very unpleasant to see this review now.

Thank you anyway, for your desire to meet and expectation. And sorry again for the bad experience

She is the most sincere and honest person you will ever meet in this industry. Respect for trying to make it right, when things do not go as planned <3

Redigeret af WetBandit
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofia. skrev, for 14 timer siden:

Good evening. 
I am writing to explain the situation, because it's not usual.
I love my customers and try to provide quality service, but sometimes unpleasant situations may arise.
It's true, phone stopped sending sms at an unexpected moment, maybe problems with lebara. I even went downstairs, but it was too late.
I was trying to explain all this to a person later in the letter. He wrote that he excused me and will come again if he finds an opportunity.
It's very unpleasant to see this review now.

Thank you anyway, for your desire to meet and expectation. And sorry again for the bad experience

No to worry... Your communication at my visit was very good and I hope to come and visit you again before you go home... such an amazing personality and wonderful service

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver sgu så liderlig af at køre og kigge på unge tøser der vimser rundt næsten uden tøj på i sommervarmen, så jeg besluttede at finde mig noget lækker fisse og skrev til Sofia her og hun svarede hurtigt tilbage og vi fik aftalt en tid.

Kørte derud og fik anvist nærmere adresse og blev virkelig opstemt da hun åbnede døren, kun iført en gennemsigtig blondekjole og nøgen inden under, hun er virkelig lækker ung og slank og lækker stram hud hele vejen rundt :)..små faste bryster og lækker glat mis.

Jeg bestilte en time og tog lige et hurtigt bad og da jeg kom ud lå hun nøgen på sengen og smilede sødt, og så var det ellers bare kærestesex derudaf, hun tungekysser gerne og hun sutter pik uden gummi og vi lå længe i en 69’er, virkelig lækkert.

Fik gummi på og så red hun og vi fik prøvet lidt forskellige stillinger, hun tager fint imod pik og lader til at nyde det og hun er dejlig stram, hun er teen agtig og hun kan bedst lide man rører meget blidt ved hende siger hun, nå men jeg trak mig ud og hev kondomet af og fik hende til at sutte mig færdig, hun kan virkelig noget med mund og hænder som jeg sjældent har prøvet så dejligt før, hun massere pik og kugler med begge hænder og leger med pikhovedet med tungen samtidig og der gik ikke længe inden jeg kom i munden på hende og hun gør det fanme godt for hun fortsætter og suger nærmest hver en dråbe ud af en..fuck det var dejligt !

Nå så fik jeg lige et bad mere for var kommet til at svede i den varme på trods af hun har en fin ventilator ved siden af sengen, da jeg kom ud lå vi og snakkede som jeg elsker at gøre når jeg besøger en pige og hun er Sød og lige ud af landevejen, fik hende til at ligge med spredte ben og lå bare og nød hendes smukke unge lækre krop og åbne fisse, til sidst suttede hun igen min pik og mine kugler og rørte ved min røv og så kom jeg en gang mere, så snakkede og kyssede vi lidt igen inden jeg måtte sige farvel :)

Hun kan varmt anbefales, virkelig en Sød og smuk ung pige som kan sit kram og ikke forsøger at snyde med tiden..jeg fik iøvrigt lidt rabat for jeg betalte ikke ekstra for at komme i munden på hende..hende kunne jeg godt finde på at besøge igen :wub:

 

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke oplevet problemer med dobbeltbooking. Har besøgt hende tre gange indenfor et par måneder og jeg kan kun tilslutte mig de positive anmeldelser. Virkelig en sød og rar pige, der leverer en fantastisk GFE. Hun er "til stede" når man er der og kigger ikke på klokken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
WetBandit skrev, den 11.6.2020 at 23:24:

She is the most sincere and honest person you will ever meet in this industry. Respect for trying to make it right, when things do not go as planned <3

Agree !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamdermåske skrev, den 29.8.2020 at 08:45:

Er Sofia tilbage i Odense ?

Hun skrev til mig i sidste  uge at hun ville  komme til Odense om ca 2 uger.København er godt nok for langt væk for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
erwin c skrev, for 3 timer siden:

Hun skrev til mig i sidste  uge at hun ville  komme til Odense om ca 2 uger.København er godt nok for langt væk for mig.

Fedt at høre ... hende har jeg nemlig til gode at prøve

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
erwin c skrev, den 30.8.2020 at 20:42:

Hun skrev til mig i sidste  uge at hun ville  komme til Odense om ca 2 uger.København er godt nok for langt væk for mig.

Synes hun var alt for kort tid i Kbh ......... ; )

Del dette indlæg


Link til indlæg
martinex skrev, den 30.8.2020 at 23:49:

Fedt at høre ... hende har jeg nemlig til gode at prøve

Også mig.Nåede det ikke sidste gang.Har heldigvis holdt kontakt med hende gennem mail og SMS.

Del dette indlæg


Link til indlæg
erwin c skrev, den 1.9.2020 at 21:16:

Også mig.Nåede det ikke sidste gang.Har heldigvis holdt kontakt med hende gennem mail og SMS.

Hej Erwin

Kan du sige noget om hvornår hun er i Odense igen? Eller måske spørge om du må gi hendes mail videre?

Jeg er meget interesseret og vil sætte pris på hvis du har lyst til at give lidt mere information :) Skriv gerne en privat besked hvis det er bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...