Guest CphGuy Skrevet 9. Juni, 2020 Hun ser dejlig ud, men er der nogen der kan bekræfte billeder, og at det er pigen man møder? LINK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lynet2019 Skrevet 9. Juni, 2020 Udfra teksten er det nok en handlet pige uanset hvem du møder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 9. Juni, 2020 Take one for the team Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 9. Juni, 2020 Lynet2019 skrev, for 50 minutter siden: Udfra teksten er det nok en handlet pige uanset hvem du møder. Sikke en gang bavl at fyre af... Hvorfor mener du det? Stedet har ikke ry for handlede piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newpussyhunter2 211 Skrevet 9. Juni, 2020 Please, please hold op med at fylde trådene op med "tag en for holdet." fulgte man den i praksis ville der jo aldrig være brug for at spørge efter erfaringer fra andre !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NA/NA Skrevet 9. Juni, 2020 Ligner en thai scooter, der er kørt i stilling som japaner for at skille sig lidt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Balshoi 859 Skrevet 9. Juni, 2020 Lynet2019 skrev, for 2 timer siden: Udfra teksten er det nok en handlet pige uanset hvem du møder. Jeg bliver forhåbentlig aldrig for gammel til at lære. Venligst oplys hvad der får dig til at antage at der er tale om handlede piger?? hvis du deler din viden med os andre, kan vi sammen gøre kvindehandel til en mindre profitabel forretning, og dermed hjælpe de handlede piger i fremtiden Mvh balshoi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jmk 374 Skrevet 9. Juni, 2020 Hun ser ung smuk og skøn ud. Men Japaner (etnisk) er hun næppe? Eller er det mig der er gal på den? Jmk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 10. Juni, 2020 CphGuy skrev, for 11 timer siden: LINK https://annoncelight.dk/showad/297747 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 10. Juni, 2020 Hvis der ikke kommer erfaringer frem i opslaget, kan man jo enten tage en for holdet eller lade være og gå videre til næste sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Farhumor 61 Skrevet 10. Juni, 2020 (edited) Jmk skrev, for 14 timer siden: Hun ser ung smuk og skøn ud. Men Japaner (etnisk) er hun næppe? Eller er det mig der er gal på den? Jmk Enig med Jmk. Hun har ingen af de træk, som jeg normalt ville forbinde med japanere. Når det så er sagt, så er det vel i grunden ligegyldigt hvor Aika er fra, hvis bare man kan lide hvad man ser både på billeder og ved fremmøde. Redigeret 10. Juni, 2020 af Farhumor Indsat citering. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 10. Juni, 2020 10 indlæg, og ingen er blevet klogere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 179 Skrevet 10. Juni, 2020 En hurtig billedsøgning viser at hun også er i Belgien, sidste link siger at annoncen er oprettet her til aften. Hun er desuden angivet som brasilianer der: https://www.redlights.be/profiel/belinda-26/ https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/first-time-in-belgium-young-brazilien-photo-100-reel.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg