Hop til indhold

Japanese Aika❤️ 21 year Old student

Featured Replies

Skrevet

Hun ser dejlig ud, men er der nogen der kan bekræfte billeder, og at det er pigen man møder? 

LINK

Skrevet

Udfra teksten er det nok en handlet pige uanset hvem du møder. 

Skrevet

Take one for the team :)

Skrevet
Lynet2019 skrev, for 50 minutter siden:

Sikke en gang bavl at fyre af...

Hvorfor mener du det?

Stedet har ikke ry for handlede piger.

Skrevet

Please, please   hold op med at fylde trådene op med "tag en for holdet."  fulgte man den i praksis ville der jo aldrig være brug for at spørge efter erfaringer fra andre !! 

Skrevet

Ligner en thai scooter, der er kørt i stilling som japaner for at skille sig lidt ud

Skrevet
Lynet2019 skrev, for 2 timer siden:

Jeg bliver forhåbentlig aldrig for gammel til at lære. Venligst oplys hvad der får dig til at antage at der er tale om handlede piger??

hvis du deler din viden med os andre, kan vi sammen gøre kvindehandel til en mindre profitabel forretning, og dermed hjælpe de handlede piger i fremtiden

Mvh
balshoi

Skrevet

Hun ser ung smuk og skøn ud. Men Japaner (etnisk) er hun næppe? Eller er det mig der er gal på den?

Jmk

Skrevet

Hvis der ikke kommer erfaringer frem i opslaget, kan man jo enten tage en for holdet eller lade være og gå videre til næste sted ;)

Skrevet
Jmk skrev, for 14 timer siden:

Hun ser ung smuk og skøn ud. Men Japaner (etnisk) er hun næppe? Eller er det mig der er gal på den?

Jmk

Enig med Jmk. Hun har ingen af de træk, som jeg normalt ville forbinde med japanere. 

Når det så er sagt, så er det vel i grunden ligegyldigt hvor Aika er fra, hvis bare man kan lide hvad man ser både på billeder og ved fremmøde. :)

Redigeret af Farhumor
Indsat citering.

Skrevet

10 indlæg, og ingen er blevet klogere ;)

Skrevet

En hurtig billedsøgning viser at hun også er i Belgien, sidste link siger at annoncen er oprettet her til aften.

Hun er desuden angivet som brasilianer der:

https://www.redlights.be/profiel/belinda-26/

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/first-time-in-belgium-young-brazilien-photo-100-reel.html

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.