Hop til indhold
Curra

Melinda Black Angel - Holsted - Knap så godt

Recommended Posts

nørden skrev, for 3 timer siden:

Hvis du prøver at fjerne hendes navn fra div. indlæg, så vil du have indlæg som passer på +100 piger gennem de sidste 10 år, og hvergang er der nogen som påstår at vide at det er deres pimp som presser dem ud i noget som de ikke magter, men når man spørger ind til denne viden, baser den sig ALTID på 4 eller 5 grads rygter og generel formodning om at det må være en pimp, for der findes jo ikke andre muligheder.

Nu er du jo ny bruger så jeg synes du skal bruge noget tid på at læse mine indlæg. Når du har gjort det, tror jeg det vil stå dig klart at jeg altid går igen når jeg møder en pige som det er tydeligt ikke har det godt med det hun laver. Og hvis jeg har mistanke om at hun er presset til det af en pimp eller tilsvarende melder det til politiet. Samtidig har jeg dog ikke meget til overs for de piger som prostituer sig for at få råd til mode tøj, apple ure, ipads o.s.v. De har helt og aldeles selv valgt at stå i den situation de står i, og det vil hverken forbud mod prostitution eller moral prædikanter på dette board ændre på.

Måske skulle du prøve at komme noget mere ud i den virkelig verden og åbne dine øjne når du er der og se efter de små detaljer. Du vil så opdage at verden ikke er så sort/hvid som den bliver fremstillet på de sociale medier og boards som dette. Bare fordi noget smager af kød er det ikke nødvendigvis kød.

 

 

nørden skrev, for 5 timer siden:

Hvis du prøver at fjerne hendes navn fra div. indlæg, så vil du have indlæg som passer på +100 piger gennem de sidste 10 år, og hvergang er der nogen som påstår at vide at det er deres pimp som presser dem ud i noget som de ikke magter, men når man spørger ind til denne viden, baser den sig ALTID på 4 eller 5 grads rygter og generel formodning om at det må være en pimp, for der findes jo ikke andre muligheder.

Denne del af dit indlæg,beskriver klart og tydeligt,hvorfor jeg efterlyser kolde facts og ikke løse rygter og påstande som hviler på et  tvivlsomt (hypotetisk) grundlag!-Tænker ingen på,hvor meget skade den slags rygter kan have, over for den person rygterne er rettet imod!

Jeg tvivler ikke på,de brugere som skriver,at de har fået en mindre god service! Men det er altid let,at bebrejde "pigen" ,at hun ikke holdt en pause,når hun havde problemer-som hun har forsøgt at beskrive i sit indlæg! -Jeg har "set" M en del gange her på det sidste! Jeg sidder stadig og tænker på,hvor dejligt vores sidste besøg var!-Hun er stadig den flotte lækre unge frække kvinde,som kan få mig halvgamle mand,til at føle mig 20 år yngre! -Ms. service er som i de gode gamle dage,hvor så mange brugere af Eroguide ,fik mig til at besøge hende første gang-noget jeg aldrig har fortrudt!!

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dragonguy skrev, den 28.1.2021 at 13:42:

Hej Boys!

Jeg har nu besøgt Mel en del gange siden hun startede og synes nu at 9 ud af 10 gange så giver hun 100%. Hun prøver hele tiden at spørge om det er ok og om hun skal give mere. Hun prøver at behage en så meget hun kan og hvis man siger hvad der behager en, så gør hun det. Kan dog ikke sige det samme hvis man kræver nogle stillinger som er ubehageligt for hende eller udstyret er for stor til hende at klare. :o) Vil nok sige at mange andre piger man møder er meget værre end selv den værste dag med Mel.

Jeg synes hun er en sød pige og ser rigtig godt ud. Det er rart at møde en pige hvor billederne passer og det føles rart at kunne ligge sammen og snakke lidt efter en dejlig oplevelse, hvor andre bare rejser sig og beder en om at tage tøj på og smut.

 Hun har ikke nogen bagmænd/kvinde bag hende som styrer hende eller de andre piger hun er sammen med. Selvfølgelig arbejder hun for pengene skyld og restriktionerne i Danmark gør ikke tingene lettere. COVID har ramt mange mennesker i verden og sikkert derfor er hendes familie sikkert også hårdt økonomisk pga dette. Håber vi åbner op igen efter den 7. feb så de ikke skal være så bekymrende hele tiden. Hun er glad for at møde nye mennesker og gør dette af lyst/penge og ikke af pres.

Vil helt sikkert anbefale at besøge hende og hvis nu man synes der skal en tand mere, så sig det til hende. Hun kan jo ikke læse vore tanker og vide hvad der behager en mest. Hun bliver så ked af at hører at hendes kunder har haft en utilfreds oplevelse. Dette bekræfter også at hun ARBEJDER selvstændig og prøver så godt at tage sig af sine kunder så de vil komme igen og besøge hende.

Jeg håber i andre vil give hende en chance mere for det vil være syndt hvis hun skal gå andre veje der er dårlgere for at tjene lidt ekstra.

Lige mine ord,på en prik! Derfor vil jeg undlade at gentage dine ord!

Jeg kan forstå på dit indlæg,at ikke kun jeg synes, at M er er en flot og sød ung kvinde -med en ærlig udstråling-,som af økonomiske grunde,og uden mellemmand, arbejder som prostitueret,for at hjælpe sig selv og sin familie -som jeg forstår,har stor betyder for hende!

 

Redigeret af MisterBP
manglende ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
denjyske skrev, den 10.2.2021 at 19:21:

Nu må Der sku snart være en der kalder på en voksen:-o

Nok det klogeste indlæg i hele denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har besøgt hende for nyligt efter hun er rykket til Holstebro? 
Besøgte hende et par gange i Holsted i februar. Den første gang var det fantastisk. Dejlig sex og en medlevende og meget aktiv og liderlig ung kvinde. De næste par gange var okay, men hun virkede træt og blev træt i kæberne af blowjob....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...