Hop til indhold
Guest Lady C

skønhedsidealer

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Tjaa fint nok hver person sin preference og jeg fravælger kvinder med subkutant massiv Lupo og tydelig adipositas andre mede twiggy typer og nogle Marilyn Monroe (Norma Jean) 

Godt der forskellige kvinder til at tilfredsstille mændenes ønsker. 

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 23 timer siden:

Hmm iflg. det link er jeg enten fra Mexico eller Syrien  - Meget overraskende !

Men det viser blot, at hvordan man vha. Photoshop kan forvrænge et billede i en helt ekstrem grad (se Kina) .

Er glad for at jeg i bund og grund  tænder på et glad og smilende ansigt fremfor en 'ideal' skikkelse :-)

Redigeret af Gh0st

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kina eller Italien, men i virkeligheden er det personligheden, der afgør om jeg kommer igen.

Humor, i den betydning det bruges i jobannoncer, dvs. at kommunikationen går uden gnidninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Mit ynglings billed er colombia. Ellers er det det billed der blev tilsendt til dem. Fordi det er naturligt.

Jeg blød mig ikke om nogen af dem i den artikel om hvordan vi har ændret os siden 1920.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 3 timer siden:

Mit ynglings billed er colombia. Ellers er det det billed der blev tilsendt til dem. Fordi det er naturligt.

Jeg blød mig ikke om nogen af dem i den artikel om hvordan vi har ændret os siden 1920.:)

Ang. artiklen om idealer siden 1920:

Jeg er en sucker for Marilyn Monore typer, men bryder mig på ingen måde om androgyne/drengede piger.

Desværre er det androgyne look på vej tilbage, se bare på denne potentielle skønhed:

330px-Ruby_Rose_2019.png

landscape-1437517282-elle-ruby-rose-beau

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest demting

Jeg kan li' næsten alt... store, små, tykke, slanke ... nogle gange med pik andre gange uden... Det første der tænder mig er ansigtet :) åh ja og store eller små patter!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...