LievenSpy 1 Skrevet 8. Juni, 2020 Jeg mødes med en rigtigt sød Sugar Babe, men har svært ved at finde et godt, billigt og diskret hotel i København eller omegn, hvor det er muligt at lave tidligt check-in. Nogen der har erfaringer? Beklager hvis det ikke er postet under det rigtige emne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 8. Juni, 2020 Hvad med evt. Scandic Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LievenSpy 1 Skrevet 8. Juni, 2020 Tak for forslag Vica, er det noget du har erfaring med og i givet fald, hvilket af Scandic hotellerne er det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 8. Juni, 2020 Scandic hotellet ude på amager fungere udmærkede, har nu ikke benyttet det i dette øjemed, men det fungere og er rimelig diskret syntes jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LievenSpy 1 Skrevet 8. Juni, 2020 Tak for input Vica. Jeg har brug for at høre fra en der har erfaring. Diskretion er yderst vigtigt for mig, da jeg er en lidt kendt profil i dansk erhvervsliv, så jeg må ikke kunne genkendes sammen med en der ikke er min kone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 8. Juni, 2020 LievenSpy skrev, Lige nu: Tak for input Vica. Jeg har brug for at høre fra en der har erfaring. Diskretion er yderst vigtigt for mig, da jeg er en lidt kendt profil i dansk erhvervsliv, så jeg må ikke kunne genkendes sammen med en der ikke er min kone Hvad med at tage lidt uden for kbh er det en mulighed? så kender jeg et ganske fint sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 8. Juni, 2020 Nu ved jeg jo ikke, hvor længe I er sammen pr. gang, eller om I laver andet end at snakke og dyrke sex, men umiddelbart vil jeg foreslå, at I lejer et værelse hos Mon Cherie i Rødovre. Stedet er super diskret, og I vil ikke få indiskrete spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Halfinn 2 Skrevet 8. Juni, 2020 Vica Velvet skrev, for 55 minutter siden: Hvad med at tage lidt uden for kbh er det en mulighed? så kender jeg et ganske fint sted @Vica Velvet, det kunne jeg godt være interesseret i, har du lidt mere info om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 8. Juni, 2020 Halfinn skrev, for 26 minutter siden: @Vica Velvet, det kunne jeg godt være interesseret i, har du lidt mere info om det. send gerne en besked, det kan jeg åbenbart ikke få lov til :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 8. Juni, 2020 (edited) @Vica Velvet der går 24 timer Vica Velvet skrev, for 3 minutter siden: send gerne en besked, det kan jeg åbenbart ikke få lov til :-D @Vica Velvet. Der går 24 timer fra oprettelsen til du kan sende beskeder. Redigeret 8. Juni, 2020 af Svpe1970 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 8. Juni, 2020 Svpe1970 skrev, Lige nu: @Vica Velvet der går 24 timer @Vica Velvet. Der går 24 fra oprettelsen til du kan sende beskeder. Ah.. Jamen så venter jeg så fint med at være " aktiv" :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 8. Juni, 2020 (edited) . Redigeret 8. Juni, 2020 af Svpe1970 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 8. Juni, 2020 Vica Velvet skrev, for 2 minutter siden: Ah.. Jamen så venter jeg så fint med at være " aktiv" :-D @Vica Velvet ja det er irriterende. Husker det tydeligt. Specielt når man kan modtage men ikke svare.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 8. Juni, 2020 Svpe1970 skrev, Lige nu: @Vica Velvet ja det er irriterende. Husker det tydeligt. Specielt når man kan modtage men ikke svare.... Jamen nu har jeg fået en mail, og denne kunne jeg snildt besvare? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 8. Juni, 2020 Vica Velvet skrev, Lige nu: Jamen nu har jeg fået en mail, og denne kunne jeg snildt besvare? @Vica Velvet mail ja, men vel på din Hotmail du har angivet. Du kan ikke svare på en besked. Sender dig en så kan du prøve:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 8. Juni, 2020 LievenSpy skrev, for 2 timer siden: et godt, billigt og diskret hotel i København eller omegn, hvor det er muligt at lave tidligt check-in. Hvis du er kendt i erhvervslivet, behøver det vel ikke være billigt, men jeg kan anbefale Wakeup i Bernstoffsgade. Normalt har de check-in kl 15 og check-ud kl 11, men i disse tider er de sikkert fleksible. Og da det er et discount hotel, risikerer du nok ikke at rende ind i forretningsforbindelser der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1110 Skrevet 8. Juni, 2020 (edited) LievenSpy skrev, for 3 timer siden: Jeg mødes med en rigtigt sød Sugar Babe, men har svært ved at finde et godt, billigt og diskret hotel i København eller omegn, hvor det er muligt at lave tidligt check-in. Nogen der har erfaringer? Beklager hvis det ikke er postet under det rigtige emne. Alle zleep hotels og Cabbin hotels er ganske udemærket til formålet wakeup copenhagen hotels også perfekte! Redigeret 8. Juni, 2020 af pdrhan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LievenSpy 1 Skrevet 8. Juni, 2020 Vica vil meget gerne høre din erfaring med noget udenfor København, så skriv gerne. Tak for input til jer andre, men Zleep og Cabinn, passer ikke så godt til mig. Evt nogen der har prøvet feks Adina Apartments, Admiral hotel, SAS eller Scandic hotellerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1886 Skrevet 8. Juni, 2020 Der er et Motel i Glostrup. De er meget fleksible med tjek ind. Ring og aftal tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LievenSpy 1 Skrevet 9. Juni, 2020 Tak KnudSan, det ser perfekt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 110 Skrevet 9. Juni, 2020 Hos Scandic kan man ved booking online angive, at man ønsker tidlig check-in (fra kl. 10) - det konkrete hotel svarer derefter tilbage, hvorvidt det er muligt (kapacitet). For øjeblikket er der formentlig ledig kapacitet. CitizenM tæt på Rådhuspladsen er oplagt til formålet - check-in foregår ved selvbetjening på 7. etage. Det er derfor ikke nødvendigt, at din SB passerer reception ell. lign. Check-in fra kl. 14, men er fleksible i denne tid. I øvrigt rimelig billigt. Hotel Amager er også fleksible og billige - men ikke samme standard som de to øvrig nævnte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moeffe 93 Skrevet 10. Juni, 2020 (edited) BB hotels i Kastrup ligger lige til højrebenet for dig. Har været der for godt et år siden. Det virkede fint, dog lidt øv med bad på gangen! Redigeret 10. Juni, 2020 af moeffe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sleins Skrevet 11. Juni, 2020 Nogen der har erfaringer med CitizenM og måske ved om det er muligt at betale kontant ? Eller måske et andet sted i city Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 275 Skrevet 11. Juni, 2020 (edited) Jeg har ofte brugt STAY på Islandsbrygge... Det er hotel lejligheder, dvs du kan beepe din gæst op via dør telefonen, og gæsten skal ikke forbi en reception eller noget, da døren er nede i gade plan... Ud over det, er det også super fede værelser... Har også brugt Absalon mange gange på Vesterbro, der skal man bruge kort for at komme op med elevatoren, men hvis gæsten bare smutter op sammen med en anden, er det ikke noget problem, ellers skal man ikke bruge kort til trapperne... Man kan selvfølgelig også bare sige at ens kæreste er ude og shoppe og hun kommer senere... Absalon er billigt... STAY er ikke... Redigeret 11. Juni, 2020 af OleV Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg