Hop til indhold

Fantasi - noget for dig?

Featured Replies

Skrevet

Godaften,

Har tidligere set at nogen tillader sig at lægger en forespørgsel op herinde, så håber det går - derfor hyggesnak gruppen.

Jeg har en fantasi om at se på mens nogen hygger sig, og opleve den intime stemning under. 
Er kun til piger, men tanken tænder mig.
Har set andre skrive det modsatte, så måske vi kunne finde er match?

(M34) - Slank og velklædt

Er du frisk?

Tak :-)

Redigeret af Throwaway786

Skrevet
Throwaway786 skrev, for 23 minutter siden:

Godaften,

Har tidligere set at nogen tillader sig at lægger en forespørgsel op herinde, så håber det går - derfor hyggesnak gruppen.

Jeg har en fantasi om at se på mens nogen hygger sig, og opleve den intime stemning under. 
Er kun til piger, men tanken tænder mig.
Har set andre skrive det modsatte, så måske vi kunne finde er match?

Er du frisk?

Tak :-)

Det kunne da være frækt. Men mener du 2 piger der hygger sig eller en mand og en pige?

Skrevet
  • Author
Indiske Devina skrev, for 3 minutter siden:

Det kunne da være frækt. Men mener du 2 piger der hygger sig eller en mand og en pige?

Begge dele er super lækkert. Det er intimiteten der er pirrende. At nyde hvordan der forkæles og  hygges.

Hvad har du i tankerne?

Skrevet
Throwaway786 skrev, for 16 minutter siden:

Begge dele er super lækkert. Det er intimiteten der er pirrende. At nyde hvordan der forkæles og  hygges.

Hvad har du i tankerne?

Jeg er mest bare nysgerrig. Jeg har ikke noget imod at være sammen med en pige, men jeg syns der mangler et meget vigtigt vedhæng og legetøj gør bare ikke det samme:lol:

Så jeg tænkte på et set up med 2 pige og 1 mand måske kunne være noget? Eller 2 mænd og 1 kvinde måske?

Skrevet

Hvis  du  skriver  dit  ønske under  efterlysning  og  skriver  hvilket  område  du  søger  i, så  tror jeg  nok  du  skal  være  heldig. 

Har  du  overvejet  at  gå  i  swinger klub og  kigge  på?

Skrevet

Bestemt en fræk tanke. Både at have sex med en tilskuer, at være tilskuer og så deltage i løbet af legen. Du skriver ikke hvor i landet du søger så det er lidt svært 

Skrevet

Hvis jeg var dig, så ville jeg nok prøve at besøge en swinger klub, når de får lov til at åbne.

Der har du muligheden for at se andre hygge sig. Om du selv for lov til at deltage kommer an på dem du møder i klubben.

Den jeg syntes er bedst er Tucan Club mellem Kolding og Fredericia. Jeg bruger den selv ind i mellem selvom jeg bor i Nordsjælland.

Skrevet
Indiske Devina skrev, for 4 timer siden:

Jeg er mest bare nysgerrig. Jeg har ikke noget imod at være sammen med en pige, men jeg syns der mangler et meget vigtigt vedhæng og legetøj gør bare ikke det samme:lol:

Så jeg tænkte på et set up med 2 pige og 1 mand måske kunne være noget? Eller 2 mænd og 1 kvinde måske?

Jeg er på ! ;-)

Skrevet
Indiske Devina skrev, for 4 timer siden:

Har prøvet 2 mænd om 1 kvinde. Er/var en fantastisk oplevelse. At se en kvinde få opmærksomhed (og pik) af 2 mega liderlige mænd samtidig. Absolut en sikker vinder og jeg vil altid være klar. Noget af  det frækkeste. Har også prøvet 2 piger om mig. Her vil jeg give Indiske Devina ret. Der mangler sgù et stykke vedhæng. Meget svært at koncentrerer sig om 2 dejlige kvinder på en gang. Ingen skal jo ‘snydes’ for en god gang forkælelse.

Skrevet
  • Author
Nemtøs skrev, for 18 timer siden:

Hvis  du  skriver  dit  ønske under  efterlysning  og  skriver  hvilket  område  du  søger  i, så  tror jeg  nok  du  skal  være  heldig. 

Har  du  overvejet  at  gå  i  swinger klub og  kigge  på?

Tak for input, det vil jeg gøre så.

Ja, men det er ikke intimt nok, og lidt for voldsomt til min smag.

Skrevet
  • Author
Svpe1970 skrev, for 16 timer siden:

Bestemt en fræk tanke. Både at have sex med en tilskuer, at være tilskuer og så deltage i løbet af legen. Du skriver ikke hvor i landet du søger så det er lidt svært 

Sjælland :-)

Skrevet
Throwaway786 skrev, for 1 minut siden:

Tak for input, det vil jeg gøre så.

Ja, men det er ikke intimt nok, og lidt for voldsomt til min smag.

Håber  det  lykkes  for  dig. 

Skrevet
  • Author
Indiske Devina skrev, for 22 timer siden:

Hvis det er enten eller, så er det bare lækkert med man kvinde, men det er også dejligt at opleve noget nyt. 

Noget der vækker interesse?

Skrevet
Throwaway786 skrev, for 6 timer siden:

Sjælland :-)

Bestemt interesseret og er fra Sjælland, Skriv en PB hvis du også er interesseret og/eller ønsker yderligere info. Så kan vi tage den derfra.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.