Hop til indhold
Guest Jimmy_BH

Advarsel - dårlig oplevelse med Sonja fra amager

Recommended Posts

Guest Jimmy_BH

Jeg havde aftalt en tid med Sonja fra amager kl 14:00 og hun skrev at jeg skulle ringe, når jeg ankom. Så ville hun give Husnummer og Etage osv. Da jeg så ankom til stedet og ringede til hende svarede ikke. Efter have stået der 15 min og ringede til hende et par gange uden svar valgte jeg at gå. Efter noget tid skriver hun og kommer med al verdens undskyldninger. Det er bare dårlig stil, jeg tror hun havde dobbelt booket oven i vores aftale og bagefter prøvede at bullshitty omkring det. Så ja man følte sig virkelig dum, for at tage en lang tur for så ikke at få noget svar. Så jeg ville derfor skrive om oplevelsen og hvis andre har oplevet det samme, så ville jeg mene at folk burde advares om hende og at det kan ske at hun slet ikke svarer efter du har lavet en aftale med hende og står på den gade, som hun har henvist. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jimmy_BH

Ved Vestamager, et par min fra metroen. Jeg havde også overvejet det i længere tid, men efter idag må jeg sige at det er bedre at finde en anden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor lang tid efter aftale tidspunktet, skrev hun tilbage ?   

Umiddelbart tænker jeg, at i et segment hvor man tager kr. 1.200 for en time, går den "dårlige stil" nok begge veje.   Mange kvinder oplever jo ofte at manden udebliver, kommer for sent,  eller en gæst vil gerne udvide tiden fra en ½ time til en time.    Et eller andet sted, tror jeg bare, at man er nødt til at leve med, at tiden ikke altid kan overholdes.   Personligt har jeg intet problem med, at vente eksempelvis ½ time.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Jimmy_BH

Indledningsvist: Fed forkortelse efter din underscore:-)

Vedr. din oplevelse med Sonja skal jeg ikke betvivle den, men jeg var forbi for blot et par dage siden. Jeg fik præcist samme første besked fra hende  som dig, men resten kørte i øvrigt upåklageligt inkl. fornødne anvisninger, 

Når jeg ulejligede mig derud, skyldtes det de anmeldelser, som også @Man they called Horse refererer til, herunder navnlig en henvisning til sindssygt lækre Naomi, som er en af mine all time favorites.

Sonja er imidlertid mere petit end Naomi, men i al almindelighed helt ok. En sød og meget imødekommende pige med et dejligt smil.

Dog er hun pro (og nok også lidt mere, end jeg selv foretrækker) så derfor er mit gæt, at din oplevelse er en undtagelse. Jeg tror, at Sonja i almindelighed har styr på det.

Hun har, fortalte hun mig, rejst tre-fire dage for overhovedet at komme til Danmark - med tog og med bus gennem det meste af Europa..

Og hun vil i øvrigt gerne blive her en rum tid efter alle anstrengelserne.

Så det korte af det lange:

Jeg synes, du skulle acceptere hendes undskyld for din dårlige oplevelse. Selvfølgelig er det ikke ok, men mit bedste gæt er, at det ikke beror på ond vilje.

Jeg får nok ikke genbesøgt Sonja sådan lige med det samme, men vi er tjent med, at hun er her. Og at hun også tjener lidt på det undervejs.

Så giv hende tvivlens tilgivelse.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jimmy_BH

Ja altså bliver bare nødt til at bide i det sure æble. Der gik cirka 25 min før hun svarede og det var efter jeg gik, så det må sige omkring 14:40. Vi aftalte at jeg skulle skrive 30 min før og bekræfte aftalen, så hun vidste godt jeg ikke udeblev. Så kunne hun have sagt, at hun havde en anden aftale eller om vi kunne rykke det, det ville jeg ikke have noget imod. Istedet for at komme med undskyldninger såsom, at hun var blevet "syg" og "skulle rejse hjem igen". Hvis hun virkelig var syg, skulle hun slet ikke oprette announcen eller lave booke aftaler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jimmy_BH skrev, for 17 minutter siden:

Ja altså bliver bare nødt til at bide i det sure æble. Der gik cirka 25 min før hun svarede og det var efter jeg gik, så det må sige omkring 14:40. Vi aftalte at jeg skulle skrive 30 min før og bekræfte aftalen, så hun vidste godt jeg ikke udeblev. Så kunne hun have sagt, at hun havde en anden aftale eller om vi kunne rykke det, det ville jeg ikke have noget imod. Istedet for at komme med undskyldninger såsom, at hun var blevet "syg" og "skulle rejse hjem igen". Hvis hun virkelig var syg, skulle hun slet ikke oprette announcen eller lave booke aftaler. 

Det er ok. Som sagt - jeg skal ikke betvivle din oplevelse. 

Jeg havde blot en anden og synes jo nok, at dit grundlag som ny bruger for at skrive en overskrift som du gør, er lidt tynd al den stund, at du faktisk ikke har mødt hende. 

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jimmy_BH
cobham skrev, for 9 minutter siden:

Det er ok. Som sagt - jeg skal ikke betvivle din oplevelse.

Jeg havde blot en anden og synes jo nok, at dit grundlag som ny bruger for at skrive som du gør, er lidt tyndt al den stund, at du faktisk ikke har mødt hende. 

Cobham

Tak for dit svar Cobham, 

Nu var det mere bare for fortælle om min oplevelse. Det var hellere ikke for at sætte hende i en dårlig position på baggrund af min oplevelse. Er sikker på at folk også læser alle de gode anmeldelser, hun har fået. Så må det være op til folk selv og vurdere. Synes dog det er vigtigt at fortælle om Gode/dårlige oplevelser, selvom man er ny herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jimmy_BH skrev, for 23 minutter siden:

Tak for dit svar Cobham, 

Nu var det mere bare for fortælle om min oplevelse. Det var hellere ikke for at sætte hende i en dårlig position på baggrund af min oplevelse. Er sikker på at folk også læser alle de gode anmeldelser, hun har fået. Så må det være op til folk selv og vurdere. Synes dog det er vigtigt at fortælle om Gode/dårlige oplevelser, selvom man er ny herinde. 

Enig - velkommen her!

Men som sagt: Sonja har, så vidt jeg har forstået, rejst 3 til 4 dage gennem Europa for at gøre os selskab. 

Allerede det kræver vores respekt. Så det vi mener om hende, skal helst holde hele vejen igennem.

Cob

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jimmy_BH
cobham skrev, for 2 minutter siden:

Enig - velkommen her!

Cob

Tak tak :D 

Er der andre piger, du kan anbefale ? som du har haft virkelig gode oplevelser med ? Som ser ligeså godt ud som Sonja 

Jim 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cobham skrev, 1 time siden:

Sonja skal jeg ikke betvivle den, men jeg var forbi for blot et par dage side

Kære @cobham :)

i guder hvor har jeg dog savnet noget god poesi fra lige netop dig,,, har du planer om at lave et egentligt review af hende, så er jeg ret sikker på at vi er rigtig mange som ville være dig evigt taknemmelig

lige meget hvad du vælger at gøre , så på forhånd tak og du og dine skrivefærdigheder er meget savnet herinde , kan jo i sagens natur kun tale for mig selv,,meeeeen indrømmet så er du jo en ret populær herre ;)

Venligst Hunter

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

Personligt har jeg intet problem med, at vente eksempelvis ½ time.

Kald mig bare pernitten, men jeg synes, at man skal kunne stole på de aftaler, som indgås. Og det gælder selvfølgelig både pige og gæst. Havde gjort præcis som @Jimmy_BH i dette tilfælde. Udfordringen er jo også, at man sjældent ved, hvor længe man skal vente.

Jimmy_BH skrev, for 2 timer siden:

Det var hellere ikke for at sætte hende i en dårlig position på baggrund af min oplevelse. Er sikker på at folk også læser alle de gode anmeldelser, hun har fået. Så må det være op til folk selv og vurdere.

Lige præcis. Der er ret stor forskel på, hvorvidt nye brugere virker troværdige eller ej, og så må hver enkelt jo vurdere, hvad man tillægger værdi. Som jeg ser korrespondancen ovenfor, så virker @Jimmy_BH troværdig på mig. Så velkommen til!

I øvrigt må man vel formode, at hvis Sonja normalt har styr på tingene som den gode @cobham hævder, så kommer der vel også positive anmeldelser i de kommende uger. Eller i hvert fald ikke flere/mange indlæg om aftaler, som ikke bliver holdt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cobham skrev, for 12 timer siden:

Enig - velkommen her!

Men som sagt: Sonja har, så vidt jeg har forstået, rejst 3 til 4 dage gennem Europa for at gøre os selskab. 

Allerede det kræver vores respekt. Så det vi mener om hende, skal helst holde hele vejen igennem.

Cob

Hun har rejst 3 til 4 dage igennem Europa for at tjene penge i Danmark, det jo den største grund. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...