Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Er politikforum lukket ned?

Recommended Posts

Guest Aros
tvr skrev, for 38 minutter siden:

Det er jo mildest talt nok en tilsnigelse, men lad det nu ikke ødelægge den gode stemning. Vi ved jo alle hvorfor politik-forummet blev lukket. 

Det er på ingen måde nogen tilsnigelse. Utroligt du kan skrive det, nej nok ikke så utroligt alligevel. Hvem er vi ?

Men lad nu ikke det ødelægge den gode stemning og jeg kan da kun opfordre administrator og de andre grønne  til at gribe ind overfor dem der vil fortsætte fnidderet fra det politiske forum. 

Ja jeg ved hvad administrator skrev. Derudover kan du vel skrive årsagen hvis du mener administrators forklaring ikke er dækkende, og at du ved bedre, så kan han og de andre i grønne jo skrive om de er enige med dig. Og husk at skrive hvem vi er. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 23 minutter siden:

Det er på ingen måde nogen tilsnigelse. Utroligt du kan skrive det, nej nok ikke så utroligt alligevel. Hvem er vi ?

Men lad nu ikke det ødelægge den gode stemning og jeg kan da kun opfordre administrator og de andre grønne  til at gribe ind overfor dem der vil fortsætte fnidderet fra det politiske forum.  Derudover kan du vel skrive årsagen hvis du mener administrators forklaring ikke er dækkende, og at du ved bedre, så kan han og de andre i grønne jo skrive om de er enige med dig. Og husk at skrive hvem vi er. 

Hat ikke yderligere at tilføje og kommer ikke til at at deltage i dit personfnidder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
tvr skrev, Lige nu:

Hat ikke yderligere at tilføje og kommer ikke til at at deltage i dit personfnidder 

Du startede selv. Men hvis det betyder at du stopper det du startede så er jeg kun glad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 2 minutter siden:

Du startede selv. Men hvis det betyder at du stopper det du startede så er jeg kun glad. 

Nope. Jeg hverken nævne dig eller kommenterede dig først - og kommer heller ikke til det. Først, altså.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
tvr skrev, for 19 minutter siden:

Nope. Jeg hverken nævne dig eller kommenterede dig først - og kommer heller ikke til det. Først, altså.

Du bliver ved. Du påstod indirekte at jeg skrev noget der var forkert. Det var en løgnagtig indirekte påstand fra dig. Du var kendt og berygtet for at lyve op det politiske forum, og nu forsætter du her. 

Du påstod videre at du talte på andres vegne, hvem er vi ? Du påstod videre at vi alle vidste hvorfor forummet blev lukket. Det har administrator skrevet. Mener du at du ved mere så skriv det.  Så kan adminstrator eller en af de grønne jo be eller afkræfte. Og måske skrive lidt mere om hvorfor det blev lukket. Så vi slipper for dine løse hentydninger der blot opfordrer til fnidderet.

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 15 minutter siden:

Du bliver ved. Du påstod indirekte at jeg skrev noget der var forkert. Det var en løgnagtig indirekte påstand fra dig. Du var kendt og berygtet for at lyve op det politiske forum, og nu forsætter du her. 

Du påstod videre at du talte på andres vegne, hvem er vi ? Du påstod videre at vi alle vidste hvorfor forummet blev lukket. Det har administrator skrevet. Mener du at du ved mere så skriv det.  Så kan adminstrator eller en af de grønne jo be eller afkræfte. Og måske skrive lidt mere om hvorfor det blev lukket. Så vi slipper for dine løse hentydninger der blot opfordrer til fnidderet.

 

Du bliver ved...... jeg deltager ikke i dit personfnidder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med @Administrator seneste indlæg Og forklaringer i tråden lukker vi den her. 
 

personlige opgør osv. der har kørt på politisk forum gider vi ikke se videreført i andre fora. 
Bryan Mills

  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...