Hop til indhold

Recommended Posts

nr 5 er heller ikke noteret på ODs ellers fantastiske superkort.

Det er kun thaisteder der er på kortet, nr. 5 er det ikke et traditionelt bordel (Stjernebabes?)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er kun thaisteder der er på kortet, nr. 5 er det ikke et traditionelt bordel (Stjernebabes?)

Ok, troede århuselsker havde set et nyt thaisted ved siden af det meget gamle på Randersvej.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Iøvrigt tror jeg godt du kan gøre Mons sports og thaimassage i Knudrisgade, Århus grøn. Har været der flere gange, og der har ikke været nogen tegn på ekstraydelser af nogen art. I hvert fald ikke for mit vedkommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Bulder. Ja det var nok lidt klodset skrevet, men for de lokalt kendte er nr 5 et berømt sted. Ked af jeg blandede det ind i thai tråden, og skabte forvirring.

Ja nr 7 er meget gammelt, derfor undrede det mig også det ikke var på kortet, da jeg igår lavede research på samme kort for den kommen ekspedition udi i Århus mindre kendte thai klinikker :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bulder. Ja det var nok lidt klodset skrevet, men for de lokalt kendte er nr 5 et berømt sted. Ked af jeg blandede det ind i thai tråden, og skabte forvirring.

Ja nr 7 er meget gammelt, derfor undrede det mig også det ikke var på kortet, da jeg igår lavede research på samme kort for den kommen ekspedition udi i Århus mindre kendte thai klinikker :D

En sjov og måske lidt dyr opgave du har påtaget dig der. :D Jeg følger den helt bestemt på nært hold. Du kunne jo passende lige køre forbi Pen, for at se om der er en klinik, og om den udmærker sig i forhold til alle de andre.

Selv har jeg sat mig for at finde nogle klinikker på ODs kort, der kan gøres grønne. Alt for mange er røde :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@ Bulder

Er egentlig ikke tilhænger af den der rød/grøn mærkning. Om man tilbydes mere end alm massage beror i høj grad på tillid og kemi.

I min læretid som thaimassagekunde ( flot ord ikk?) oplevede jeg at jeg ikke blev tilbudt andet en massage de første mange gange jeg besøgte et sted. Når pigerne så var overbeviste om at jeg ikke var "spion" fra ordensmagten, kom der helt andre toner. Senere i min karriere som kunde, har jeg lært at sende de rigtige signaler under massagen, og oplever derfor stort set aldrig at der ikke kan foretages tilkøb. Derfor mener jeg man skal være meget forsigtig med den markering. Der ER steder hvor man ikke kan forvente ekstra, men det er iht min foreløbige research kun få.

Mht research i området: Jo der er dyrt, men når man nu har valgt at fyre med mahogny, så koster det jo kassen :)

Pen? I første omgang har jeg besluttet at prøve at ringe først. Så tager jeg den derfra.

Det varer lidt, for i næste uge er der en plan A, med en fantastisk dansk pige - og det håber jeg sandelig lykkes, ellers er plan B at forsøge Marius Simonsensvej igen, eller i tilfælde af jeg ikke opnår kontakt, er der to andre i back up hukommelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Bulder

Er egentlig ikke tilhænger af den der rød/grøn mærkning. Om man tilbydes mere end alm massage beror i høj grad på tillid og kemi.

I min læretid som thaimassagekunde ( flot ord ikk?) oplevede jeg at jeg ikke blev tilbudt andet en massage de første mange gange jeg besøgte et sted. Når pigerne så var overbeviste om at jeg ikke var "spion" fra ordensmagten, kom der helt andre toner. Senere i min karriere som kunde, har jeg lært at sende de rigtige signaler under massagen, og oplever derfor stort set aldrig at der ikke kan foretages tilkøb. Derfor mener jeg man skal være meget forsigtig med den markering. Der ER steder hvor man ikke kan forvente ekstra, men det er iht min foreløbige research kun få.

Jeg er helt enig med Åhuselsker, og håber ikke at folk fravælger de steder

vi har valgt at gøre grønne.

Det kan også være rart ind imellem med en god gang massage, uden at tænke

på om man nu har lyst til ekstra, om hun nu bliver ked af det hvis man ikke vælger ekstra etc.

God weekend

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med Åhuselsker, og håber ikke at folk fravælger de steder

vi har valgt at gøre grønne.

Det kan også være rart ind imellem med en god gang massage, uden at tænke

på om man nu har lyst til ekstra, om hun nu bliver ked af det hvis man ikke vælger ekstra etc.

God weekend

-OD

Synes ellers denne rød/grønne ide er alletiders, også selvom det har sine ulemper. Personligt kunne jeg aldrig fravælge en grøn markering, hvis det kun var massage, jeg ville have. Til gengæld vil jeg sommetider fravælge en rød, hvis det var massagen jeg gik efter.

Personligt har jeg det som Århuselsker, man kan næsten selv bestemme om klinikken er rød eller grøn. Men nogle klinikker er meget røde og kun ude efter ekstra ydelserne, og der bliver jeg noget sur, når jeg møder det, hvis jeg ikke har lagt op til det med ord eller handling.

Så jeg kunne godt tænke mig, at der var flere markeringer for de klinikker der ikke åbenlyst går efter det ekstra. ---- jajaja jeg ved godt det kan være både kundebaseret og massøse-baseret om det er det ene eller andet, men i flere "grønne" klinikker er det kemien mellem kunde og massøse der er afgørende.

Håber alt dette giver mening :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille opdatering i Randers:

Kanoknan, Borgergade 3 i Randers eksisterer ikke mere. Var forbi i dag og der er nu en anden butik med sundhedspleje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille opdatering i Randers:

Kanoknan, Borgergade 3 i Randers eksisterer ikke mere. Var forbi i dag og der er nu en anden butik med sundhedspleje.

Ok tak Bulder, den er taget af tapetet.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

kom forbi et nyt sted i vejle

Dueng Rung thai og sportsmassage

Vedelsgade 44 vejle

50158848

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til Bulder. Nej Mons sports massage skal ikke gøres grøn, - jeg har været der 5 gange ialt, og de sidste 4 gange har jeg fået en ekstra god behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Bulder. Nej Mons sports massage skal ikke gøres grøn, - jeg har været der 5 gange ialt, og de sidste 4 gange har jeg fået en ekstra god behandling.

ok, den må jeg så tage på min kappe :D

Hvad har du fået af ydelser?

Handjob, blowjob eller hele pakken

Del dette indlæg


Link til indlæg

kom forbi et nyt sted i vejle

Dueng Rung thai og sportsmassage

Vedelsgade 44 vejle

50158848

Dueng er kommet med på kortet, tak for det frækriko.

Til Bulder. Nej Mons sports massage skal ikke gøres grøn, - jeg har været der 5 gange ialt, og de sidste 4 gange har jeg fået en ekstra god behandling.

Der har vi problematikken, ..men vi gør den rød igen påfuglen :)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dueng er kommet med på kortet, tak for det frækriko.

Der har vi problematikken, ..men vi gør den grøn rød igen påfuglen :)

-OD

Du er en guttermand OD :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faldt over dette sted, kender det ikke endnu.

PHAPADA T. PEDERSEN

HORNSYLDVEJ 10A

7140 STOUBY ( ligger mellem Vejle-Juelsminde og Horsens )

DENMARK

--------------------------------------------

Tlf. 81908670

http://phapada.siam2web.com/?cid=1523390

Tak for det, den er med på vores liste nu.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

En sjov og måske lidt dyr opgave du har påtaget dig der. :D Jeg følger den helt bestemt på nært hold. Du kunne jo passende lige køre forbi Pen, for at se om der er en klinik, og om den udmærker sig i forhold til alle de andre.

Selv har jeg sat mig for at finde nogle klinikker på ODs kort, der kan gøres grønne. Alt for mange er røde :o

Har forgæves ringet til PEN flere gange. Telefonen er ikke tilgængelig.

Kørte istedet til Marius Simonsensvej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville det ikke være en ide at have links til anmeldelser på de forskellige steder på kortet hvis det er muligt?

Her er min anmeldelse af Aroma Massage på Vestre Ringgade 172.

viewtopic.php?f=44&t=6683#p43547

det kan man vel sagtens, der er jo også links til stedets hjemmeside, når man trykker på markeringen inde i googlemaps.

Dog er der jo herinde nogen gange flere anmeldelser, tråde på samme sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville det ikke være en ide at have links til anmeldelser på de forskellige steder på kortet hvis det er muligt?

Her er min anmeldelse af Aroma Massage på Vestre Ringgade 172.

viewtopic.php?f=44&t=6683#p43547

Som jeg har skrevet tidligere er det muligt, men anmeldelserne ligger spredt på Eroguide,

så det bliver hurtigt noget rod, eller ikke komplet.

F.eks ligger din anmeldelse under efterlysninger af thai.

Men jeg har ført den på kortet, så kan du se hvordan det virker.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en rettelse til Frederikshavn.

Relax Massage

Rimmensgade 31

9900 Frederikshavn

Tlf. 20 68 85 56

har skiftet navn og telefon nummer. Det nye er

Bualuang Thai Massage

Rimmensgade 31

9900 Frederikshavn

Tlf : 52 90 84 10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en rettelse til Frederikshavn.

Relax Massage

Rimmensgade 31

9900 Frederikshavn

Tlf. 20 68 85 56

har skiftet navn og telefon nummer. Det nye er

Bualuang Thai Massage

Rimmensgade 31

9900 Frederikshavn

Tlf : 52 90 84 10

Tak BTB, den er hermed opdateret :)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...