Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Hej

Århuselsker, nej jeg har ikke prøvet Star massage, men den står på min mangelliste. Tror det er et "rent" massagested

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej igen OD

Så er der sket lidt nyt på massagefronten i Egå øst for Århus

http://egaa-wellness.dk

Egå Wellness ApS

Stavneagervej 11

8250 Egå

86220700

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen OD

Så er der sket lidt nyt på massagefronten i Egå øst for Århus

http://egaa-wellness.dk

Egå Wellness ApS

Stavneagervej 11

8250 Egå

86220700

Hejsa Påfuglen

Så er den opdateret, takker.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej igen OD

Så er der sket lidt nyt på massagefronten i Egå øst for Århus

http://egaa-wellness.dk

Egå Wellness ApS

Stavneagervej 11

8250 Egå

86220700

Det er da godt gjort. Den havde jeg ikke set og beg kører forbi hver dag. Annoncerede de i Århus Onsdag eller hvor så du den henne?

Ser ud til at være et rent massage sted. Man kan dog ikke vide. Har du været der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej århuselsker

Jeg kom tilfældigt forbi for en uge siden, og jeg har ikke været der endnu. Kunne det ikke være en opgave for dig at bruge en time for "holdet"!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på forlænget weekend i Horsens (med fruen så ren hygge) men på vore gå og cykelture rundt i byen så vi utrolig mange thai steder men ikke mange anmeldelser her og heller ikke på listen. Måske http://onsdagsavisen.dk/?lopper=2&start=1 kunne give lokal inspiration :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Påfugl. Det er sgu pinligt. Så skiltet igår ud mod Grenåvej. Hvordan pokker har jeg overset det? Bør jeg køre bil med det syn :o jo jeg tage nok en tur inden længe. Desværre er indgangen ud mod Grenåvej. Ikke så diskret. Parkering bagved er dog ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Påfugl. Det er sgu pinligt. Så skiltet igår ud mod Grenåvej. Hvordan pokker har jeg overset det? Bør jeg køre bil med det syn :o jo jeg tage nok en tur inden længe. Desværre er indgangen ud mod Grenåvej. Ikke så diskret. Parkering bagved er dog ok.

Måske en fører-hund med "næse for thaimassage" ;):lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Måske en fører-hund med "næse for thaimassage" ;):lol::lol::lol:

Ja Arne. Hvor får man sådan en med kørekort?

Har du iøvrigt prøvet nogle steder på det seneste, som vi andre ikke har hørt om endnu?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Od - nyt til Vest-listen

Som Monty skriver i anden tråd, er der åbnet en ny thaimassage på Nørrebrogade 5, Randers

Tlf. 5033 7441 -

det er samme adresse som Rosa's thaimassage tidligere har været på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Od - nyt til Vest-listen

Som Monty skriver i anden tråd, er der åbnet en ny thaimassage på Nørrebrogade 5, Randers

Tlf. 5033 7441 -

det er samme adresse som Rosa's thaimassage tidligere har været på.

Tak for det, den er klar ;)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sikker på at Egå-wellnes er clean, så skal vi ikke lade dem starte med en grøn markering, og så se hvad der sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Velværecentret Priorgade 1, Aalborg og Thai Body Shop Østerbro 66, Aalborg skal begge have en grøn prik.

Jeg er kommet flere gange begge steder, og der er ikke antydning af, at de giver andet end god gedigen massage uden ekstraydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej deralte.

Det er muligt, at du kun har fået gedigen massage, men jeg har to gange også fået et ok HJ i Thai Body shop, Østerbro 66, Aalborg.....

Velværecentret kender jeg også, men der er det udelukkende massage uden nogen form for ekstra ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej deralte.

Det er muligt, at du kun har fået gedigen massage, men jeg har to gange også fået et ok HJ i Thai Body shop, Østerbro 66, Aalborg.....

Velværecentret kender jeg også, men der er det udelukkende massage uden nogen form for ekstra ydelser.

Mange tak for oplysningerne - det kan jeg så lade indgå i mine overvejelser.

ER det indehaveren, der har givet dig dette HJ eller en af de unge hun havde for nogle år siden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej igen deralte.

Det er omkring 4 måneder siden, jeg sidst var på besøg, og jeg må indrømme, at det var indehaveren selv, der betjente mig. Jeg har ikke set andre, men hun har sagt, at der "nogle gange" også er en lidt yngre afløser på stedet. Hende vil jeg da gerne have beskrevet, samt hendes ydelser, hvis nogen kommer forbi....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Hej Organdonor,

Her er lidt ny info, afledt af en tekst som jeg skrev for nogen tid siden i tråden om Mali Thai i Århus. Du bør nok opdatere din liste tilsvarende.

Der står ”Pattaya Massage” på vinduerne nu. Tlf nr. er det samme dom før.

Jeg har prøvet at finde ”Pattaya Massage” på nettet men uden held, og den gamle malithai.dk virker slet ikke mere.

Så den nye info er:

(Ingen www, så vidt jeg ved)

Navn: Pattaya Massage

Gade: Helge Rodes Vej 11A, kld

Postnr/by: 8210 Århus

Tlf.: 50 32 78 75

Cheers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sikker på at Egå-wellnes er clean, så skal vi ikke lade dem starte med en grøn markering, og så se hvad der sker.

Hej Bulder, den er lavet om til grøn, tak for det.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Velværecentret Priorgade 1, Aalborg og Thai Body Shop Østerbro 66, Aalborg skal begge have en grøn prik.

Jeg er kommet flere gange begge steder, og der er ikke antydning af, at de giver andet end god gedigen massage uden ekstraydelser.

Hej deralte.

Det er muligt, at du kun har fået gedigen massage, men jeg har to gange også fået et ok HJ i Thai Body shop, Østerbro 66, Aalborg.....

Velværecentret kender jeg også, men der er det udelukkende massage uden nogen form for ekstra ydelser.

Hej med jer :)

Vi laver den ene, Velværecentret grøn, OK?

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Organdonor,

Her er lidt ny info, afledt af en tekst som jeg skrev for nogen tid siden i tråden om Mali Thai i Århus. Du bør nok opdatere din liste tilsvarende.

Der står ”Pattaya Massage” på vinduerne nu. Tlf nr. er det samme dom før.

Jeg har prøvet at finde ”Pattaya Massage” på nettet men uden held, og den gamle malithai.dk virker slet ikke mere.

Så den nye info er:

(Ingen www, så vidt jeg ved)

Navn: Pattaya Massage

Gade: Helge Rodes Vej 11A, kld

Postnr/by: 8210 Århus

Tlf.: 50 32 78 75

Cheers

Hej Hunter,

Tak for oplysningerne, den skulle hermed være opdateret, mange tak.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Hej OD,

Tak.

Jeg er faktisk lidt usikker på, om der stod Pattaya eller Pataya på vinduerne, men hvis det ikke er helt korrekt nu, så er der nok nogen, der siger til.

Cheers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD,

Tak.

Jeg er faktisk lidt usikker på, om der stod Pattaya eller Pataya på vinduerne, men hvis det ikke er helt korrekt nu, så er der nok nogen, der siger til.

Cheers

Den rigtige måde at stave Pattaya på, er i hvert fald med to t'er.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...