Hop til indhold

Recommended Posts

Hej OD.

Jeg er flittig bruger af din liste, tak for den :-)

Her er en update.

Dette sted i Fredericia er lukket:

 
Fredericia Thai massage
Nymarksvej 4 (21?)7000 Fredericia
Tlf. 52 52 96 08
 
Details from Google Maps
Nymarksvej 4, 7000 Fredericia, Denmark

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Pollemann

Du har her i tråden skrevet om JD Jiramon Risom skulle have en thaimassage på Skelvangen i Randers. - Det er ikke rigtigt, Jiramon Risom havde for flere år tilbage Jiramon thaimassage i Randers. Hun har i dag thai massage på Kildevej 6 i Holstebro - et godt sted forøvrigt, og der ydes en fin service på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Godmorgen OD

I Langå er der også mulighed for at få massage:

http://langaamassage.dk/langaa/

Langå Thai Massage

Parkhøjen 2

8870 Langå

Tlf. 51937444 / 86143860

Åbningstid: 9-18. man-lør.

 

Fortsat god sommerferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej igen OD

Lige en ny opdate til vestlisten:

 

http://www.riverkwaithaimassage.dk/34409878  -  

Den hidtidige adresse i Randers er overtaget af Tongkun, men Daeng har åbnet en ny klinik i Lystrup.

Adresse og tlf. kan du se på hjemmesiden.

Fortsat god sommerferie 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej igen OD

Lige en ny opdate til vestlisten:

 

http://www.riverkwaithaimassage.dk/34409878  -  

Den hidtidige adresse i Randers er overtaget af Tongkun, men Daeng har åbnet en ny klinik i Lystrup.

Adresse og tlf. kan du se på hjemmesiden.

Fortsat god sommerferie 

Ser på hjemmesiden ud til at hun kører begge klinikker? 

I øvrigt er adressen i Lystrup noget udlejning byggeri, som vist nok tilhører Arbejdernes Andels Boligforening, eller tilsvarende. Det får nok ikke lov at foregå ret længe? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyt sted i Nørresundby.

Hej alle brødre. Jeg har i EB set, at der annonceres med et nyt sted i Nørresundby, og hvad gør man så?

Jo, jeg lavede lidt research på det og fandt

KUMPRUEGSA Thai Massage

Thistedvej 73 (ved siden af pizzaforretningen)

9400 Nørresundby

tlf. 6090 4463

Åben alle dage fra kl. 09-20

Jeg traf kun mutter selv i dag. Forespurgt om stedet, fortalte hun om ydelserne og priserne. Der ydes det hele fra oliemassage til fuld pakke, denne dog til kr. 1.200. De øvrige til normale priser.

Der er 6-7 kabiner, kun adskilt med forhæng. Ellers en nydelig forretning.  Sorry - jeg glemte at spørge om bademulighed, men mon ikke der er det i en helt ny forretning?? Der er muligvis et enkelt kabine mere lige bag ved receptionen, men jeg er ikke helt sikker!!!

Mutter selv har jeg set et andet sted, men kan ikke huske hvor. Hun siger mig ikke noget, men hun oplyste, at der normalt også er 2 eller 3 andre piger på stedet. Aldersmæssigt fra ca. 30 og opad. De skulle efter hendes oplysninger være kønne thaier...... 

Hører gerne om andre har tilføjelser.

Hilsen fra Aalborg

Ok, tak.

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyt sted i Viborg: Chok Dee Thai Massage, Vendersgade 10, 8800 Viborg, tlf 52 75 53 58 åben fra kl. 10-20. Massage 350,- HJ tilbydes. Alder fra ca. 30 og op efter.

Ok tak.

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thai Massage v/pranee Wøbbe

Gade: Skovlund 4

Post nr/by: 8940 Randers SV

Tlf.: 2762 5342

og

 

Navn: Jd Thai Massage v/Jiy:ramon Risom

Gade: Skelvangsvej 171, st.tv.

Post nr./by: 8920 Randers NV

Tlf.: 5188 8799

Ok tak.

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thai massage  v/Pranee Wøbbe

Gade Skovlund 4

Post nr/by 8940 Randers SC

Tlf. 2762 5342

ER det nu 6 år siden hun flyttede til Herning og har  ( hende selv der har oplyst det er 6 år siden hun åbnede i Herning)

http://www.dokkoonthaimassage.dk/

 

Ok tak.

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD.

Jeg er flittig bruger af din liste, tak for den :-)

Her er en update.

Dette sted i Fredericia er lukket:

 
Fredericia Thai massage
Nymarksvej 4 (21?)7000 Fredericia
Tlf. 52 52 96 08
 
Details from Google Maps
Nymarksvej 4, 7000 Fredericia, Denmark

Ok tak.

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen OD

I Langå er der også mulighed for at få massage:

http://langaamassage.dk/langaa/

Langå Thai Massage

Parkhøjen 2

8870 Langå

Tlf. 51937444 / 86143860

Åbningstid: 9-18. man-lør.

 

Fortsat god sommerferie.

Ok tak.

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen OD

Lige en ny opdate til vestlisten:

 

http://www.riverkwaithaimassage.dk/34409878  -  

Den hidtidige adresse i Randers er overtaget af Tongkun, men Daeng har åbnet en ny klinik i Lystrup.

Adresse og tlf. kan du se på hjemmesiden.

Fortsat god sommerferie 

Hej paafuglen

 

På hvilken hjemmeside kan jeg se adressen til Daeng?

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej paafuglen

 

På hvilken hjemmeside kan jeg se adressen til Daeng?

 

-OD

Daeng er pt stoppet som massør, så den kan droppes helt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Daeng er pt stoppet som massør, så den kan droppes helt.

 

Jamen så dropper jeg den.

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvordan fungerer listen egentlig med farverne?

de grønne er dem der kun tilbyder massage og de røde er dem hvor vi ikke ved det?
man kan ikke se på listen om de reelt tilbyder ekstra ydelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

hvordan fungerer listen egentlig med farverne?

de grønne er dem der kun tilbyder massage og de røde er dem hvor vi ikke ved det?
man kan ikke se på listen om de reelt tilbyder ekstra ydelser?

det er rigtigt forstået

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne ikke lave en inddeling, så du nemt kan se på listen om de tilbyder ekstra ydelser? 

Det ville være nemmere end at skulle søge forum igennem, for hver af de røde klinikker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Man kunne ikke lave en inddeling, så du nemt kan se på listen om de tilbyder ekstra ydelser? 

Det ville være nemmere end at skulle søge forum igennem, for hver af de røde klinikker :)

Ideen er god, og den har været oppe at vende adskillige gange. 

Problemet med at gøre det ligger i at ydelserne varierer fra pige til pige. Da udskiftningen af piger på klinikkerne er ret høj, vil der aldrig kunne laves et retvisende index. Det eneste man kan være  nogenlunde sikker på er, at på de røde er der en eller anden form for udvidet service. Man må derefter lsøge i forum, eller alternativt spørge. Vis der er nogen der har erfaringer fra klinikken, plejer svaret at komme ret hurtigt. Det fremmer responsen, såfremt du husker at skrive klinikkens navn, byen og evt pigens navn, i overskriften til din efterlysning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ideen er god, og den har været oppe at vende adskillige gange. 

Problemet med at gøre det ligger i at ydelserne varierer fra pige til pige. Da udskiftningen af piger på klinikkerne er ret høj, vil der aldrig kunne laves et retvisende index. Det eneste man kan være  nogenlunde sikker på er, at på de røde er der en eller anden form for udvidet service. Man må derefter lsøge i forum, eller alternativt spørge. Vis der er nogen der har erfaringer fra klinikken, plejer svaret at komme ret hurtigt. Det fremmer responsen, såfremt du husker at skrive klinikkens navn, byen og evt pigens navn, i overskriften til din efterlysning. 

 

Ideen er god, og den har været oppe at vende adskillige gange. 

Problemet med at gøre det ligger i at ydelserne varierer fra pige til pige. Da udskiftningen af piger på klinikkerne er ret høj, vil der aldrig kunne laves et retvisende index. Det eneste man kan være  nogenlunde sikker på er, at på de røde er der en eller anden form for udvidet service. Man må derefter lsøge i forum, eller alternativt spørge. Vis der er nogen der har erfaringer fra klinikken, plejer svaret at komme ret hurtigt. Det fremmer responsen, såfremt du husker at skrive klinikkens navn, byen og evt pigens navn, i overskriften til din efterlysning. 

Helt enig Århuselsker.

Jeg er sikker på at vi er mange som har haft oplevelser som vi bestemt ikke ønsker at føre til skrift her. Grøn er almindeligvis GRØN, men efter 4-6 besøg hvor kemien passer kan der også ske andre ting, har dog aldrig oplevet FS. Ofte er der en ægtefælle som ikke skal vide hvad der foregår, men pigen tjener lidt håndører til sig selv. Men hvis man konstant bliver bedt om at beholde underbuksernerne på skal man ikke forvente mere, men derfor kan massagen godt alligevel være i top.

Rød kan være rigtig mange ting, fra monotomt op og ned salatolie HJ uden passion, til et pirrende passioneret HJ liggende på maven hvor der simuleres det der er tættest på et samleje med intensiv anal prostatamassage. Normalt er det kun prisen som sætter grænser for om pigen skal tage sit " fødselsdags tøj  " på ( eller  af   :-)  ) hvis der ellers er god kemi og pungen er fuld ( altså den i baglommen ).

Jeg har en god ven og vi er begge 60 + og frekventerer ofte de samme steder og deler erfaringer. For en uge siden besøgte jeg " vores sted og pige ". Jeg ved ikke om I vil kalde os hyppige besøgende når vi kommer ca. hver 4 uge ?

Min ven er lidt nærig og giver aldrig tips , hvilket jeg næsten altid gør. Hvis der skal være extra ydelser aftales det altid under massagen. Men i sidste uge efter en pragtfuld pirring på maven og efter turn over og lidt ben massage begyndte hun, uden at spørge, at bearbejde ynglekæppen. Jeg stak en hånd ned i Bh'en og nulrede en  stiv vorte. Efter kort tid trak hun sig og smed overdel og Bh  - og derefter bukser og trusser. Stadig ikke et ord om penge. Krøb op på mig, tungekyssede dybt og inderligt, hvorefter hun lod mig glide ind i hendes drivvåde hule , for derefter at ride mig heftigt med fuld afslutning i missionæren og liggende krammende i længere tid indtil hun spurgte med et stort smil : Was it Okay ?

Herefter blev resten af massagen udført seriøst, men stadigt med et glimt i øjet.

Jeg betalte det samme som jeg havde gjort 2 gange tidligere med kondom. Hun blev faktisk meget overrasket og gav mig en laaaaang krammer. Er sikker på det var ment som en ydelse på "husets".

I kan nok forstå jeg ikke kan fortælle hvor det er for så tror alle de kan få samme service - jeg kan ikke engang fortælle min gode ven det.

Redigeret af powerpoint
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani

PowerPoint: Det var god service på Husets regning og så uden kondom - at du tør? Du er sikkert ikke den eneste, hun gør det med:-D:-D Hun er selvfølgelig "sælger":-D:-DVil gerne beholde dig som en "god kunde":-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste man kan være  nogenlunde sikker på er, at på de røde er der en eller anden form for udvidet service. 

Det har netop været oppe at vende mange gange før, så derfor undrer det mig lidt, at du skriver ovenstående sætning, AE. Rød betyder "ikke-kategoriseret", så selvom den er rød, kan man altså ikke være sikker på nogen som helst form for udvidet service, omend jeg medgiver dig at sandsynligheden er overvældende. Jeg siger det bare, da der tidligere har været eksempler på steder, der har været røde men efter opfordring er blevet gjort grønne, da de har vist sig er være ren massage. Og jeg har i hvert fald et tilbageværende eksempel på en rød, som burde være grøn, jvf. kendskab af ejeren. Det er alt sammen en del af charmen ved thaimassage. Man ved aldrig helt hvad man får på de røde, i hvert fald ikke før man allerede har været der. Og ikke alle får nødvendigvis de samme tilbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og Powerpoints indlæg ovenfor er jo netop et fantastisk eksempel på det modsatte, nemlig en grøn der måske burde være rød. Pointen er, at man nok skal være varsom med at lægge alt for meget i de farvekatagoriseringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det har netop været oppe at vende mange gange før, så derfor undrer det mig lidt, at du skriver ovenstående sætning, AE. Rød betyder "ikke-kategoriseret", så selvom den er rød, kan man altså ikke være sikker på nogen som helst form for udvidet service, omend jeg medgiver dig at sandsynligheden er overvældende. Jeg siger det bare, da der tidligere har været eksempler på steder, der har været røde men efter opfordring er blevet gjort grønne, da de har vist sig er være ren massage. Og jeg har i hvert fald et tilbageværende eksempel på en rød, som burde være grøn, jvf. kendskab af ejeren. Det er alt sammen en del af charmen ved thaimassage. Man ved aldrig helt hvad man får på de røde, i hvert fald ikke før man allerede har været der. Og ikke alle får nødvendigvis de samme tilbud.

du har ret. Derfor skriver jeg også " nogenlunde" sikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...