Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Ratt

Tak for det, jeg har lagt den på kortet.

Der mangler dog lidt oplysninger :wink:

-OD

Hov.. Havde slet ikke set at du havde svaret..

Den thai biks på Bomhusvej 12 i Gråsten, har tlf nr: 74 65 32 28 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
 
Tongkun Massage
Fjordgade 1B, 9550 Mariager, Tlf. 52 19 30 20     www.tongkun.dk denne er lukket, var der forbi i går

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

OD

Lige en påskeopdatering:

Tongkun massage i Hobro ligger på adressen Hostrupvej 63.

På Lillegade 1 Ligger Somkhit Thai Massage, Tlf. 50120555

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov.. Havde slet ikke set at du havde svaret..

Den thai biks på Bomhusvej 12 i Gråsten, har tlf nr: 74 65 32 28 :)

 

 

Ok, tak.

 

 

 

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 
Tongkun Massage
Fjordgade 1B, 9550 Mariager, Tlf. 52 19 30 20     www.tongkun.dk denne er lukket, var der forbi i går

 

 

Den er fjernet, takker.

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

OD

Lige en påskeopdatering:

Tongkun massage i Hobro ligger på adressen Hostrupvej 63.

På Lillegade 1 Ligger Somkhit Thai Massage, Tlf. 50120555

 

Så er påskeopdateringerne på plads, tak for det paafuglen.

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Er nu bruger her, kan rigtigt godt lidt thai-oliemassage, men bruger nok eroguide lidt omvendt af de fleste andre herinde.

 

I forbindelse med mit arbejde kommer jeg til lidt forskellige byer og når man bare skal overnatte på et hotelværelse så er det dejligt at kunne forkæle sig selv med en gang massage.

 

Når jeg så kommer til en by og gerne vil have massage så bruger jeg som sagt eroguide lidt omvendt, idet jeg ser på udvalget i byen og vælger så en klinik som IKKE ser ud til at tilbyde ekstra.

 

Jeg er nemlig ikke interesseret i at købe de ekstra ydelser og går derfor efter at finde de steder hvor jeg ikke engang bliver tilbudt dem. (Har en gang været ude for at massøren efter 55 minutter klappede mig på pikken og spurgte "You want massage this"). Syntes det var lidt akavet at blive stillet sådan et spørgsmål, det var ikke engang fordi jeg havde hejst flaget eller noget. Har ikke været der siden pga. det.

 

Nå, men jeg har en opdatering til jeres liste og det var egentligt derfor jeg oprettede mig som bruger.

 

På Google kortet er denne thai massage klinik markeret med rød.

 

Wat Pho Thai-Massage

 

Vesterbro 117
9000 Aalborg
Tlf. 96 30 09 01
Facebook (http://www.wat-pho-thaimassage.dk/357414340)

Jeg var derinde og både på døren udenfor, lige indenfor og også inde i selve massagerummet var der opsat sedler hvor der stod at de KUN tilbød massage, ikke sex.

 

Blev bedt om at smide tøjet...men beholde underbukserne på, det blev understreget og så havde de endda nogle lidt længere boxershorts som jeg skulle tage på "For ikke at få olie på mine underbukser" sagde de.

 

Anyhow, massagen var udmærket, den kostede 300, blev tilbudt at begge pigerne som var til stede kunne massere mig i en time for 400, men jeg syntes egentligt at én var nok. (Man er vel nordjyde :grin: )

 

Fik en times god massage, ingen forsøg på at gejle op, men det ville også have undret mig da de jo så tydeligt skiltede med at det kun var massage.

 

Håber det er ok jeg anmelder selvom jeg nok er lidt atypisk i forhold til de fleste andre herinde og også i forhold til sidens "formål" om man så må sige.

 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Frederikshavneren,

Tak for beretningen, selvfølgelig at det ok at de anmelder, der er flere end dig der bruger listen på denne måde.

Jeg har ændret farven til grøn.

 

 

-OD

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Hej OD,

Chao Prayamas, Søndre Ringgade 21, Aarhus har fået nyt tlf. nr:

52739676

Det gamle nr virker ikke mere.

Jeg tror det er pga. ny ejer for nogen tid siden.

H

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD,

Chao Prayamas, Søndre Ringgade 21, Aarhus har fået nyt tlf. nr:

52739676

Det gamle nr virker ikke mere.

Jeg tror det er pga. ny ejer for nogen tid siden.

H

​Ok, tak.

 

Den er på plads ;)

 

-OD

 

Thailisten Vest                     Thailisten Øst

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg var i sidste uge et tur i det vestjyske og kom igennem Aulum og opdagede at der var en massageklinik. Jeg stoppede op og der var tid. Det var en meget god massage som kan anbefales hvis i kommer på disse kanter. God massage, køn pige og fine lokaler.

Men der er vist ikke med på OrganDonors liste:

Chuleekron Thaimassage
Danmarksgade 46
7490 Aulum

http://www.chuthaimassage.dk

https://www.facebook.com/chuleekron.thaimassage?fref=tl_fr_box&pnref=lhc.friends

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i sidste uge et tur i det vestjyske og kom igennem Aulum og opdagede at der var en massageklinik. Jeg stoppede op og der var tid. Det var en meget god massage som kan anbefales hvis i kommer på disse kanter. God massage, køn pige og fine lokaler.

Men der er vist ikke med på OrganDonors liste:

Chuleekron Thaimassage
Danmarksgade 46
7490 Aulum

http://www.chuthaimassage.dk

https://www.facebook.com/chuleekron.thaimassage?fref=tl_fr_box&pnref=lhc.friends

​Hej Tommeltot, tak for det, den er med på listen nu.

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i sidste uge et tur i det vestjyske og kom igennem Aulum og opdagede at der var en massageklinik. Jeg stoppede op og der var tid. Det var en meget god massage som kan anbefales hvis i kommer på disse kanter. God massage, køn pige og fine lokaler.

Men der er vist ikke med på OrganDonors liste:

Chuleekron Thaimassage
Danmarksgade 46
7490 Aulum

http://www.chuthaimassage.dk

https://www.facebook.com/chuleekron.thaimassage?fref=tl_fr_box&pnref=lhc.friends

​Er der kun massage, eller er der mulighed for mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften OD

centrum thai massage viborgvej Århus er pt lukket

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej OD.

 

Jeg har d. 14/4 aflagt besøg hos White Elephant Thai Massage, Adelgade 58, 9500 Hobro, tlf. 5025 2905.

Åbningstid hver dag 09-19, søndag lukket.

Forretningen åbnede for ca. 1 måned siden i pæne og rene lokaler, hvor der dog ikke er mulighed for bad. Ligger desværre ikke særlig diskret.

Jeg blev betjent af indehaveren, Nina, der er slank og flot, hendes alder ?? (47 efter egen oplysning) taget i betragtning. Hun taler udmærket dansk og giver en god massage, der passer fint til mit temperament og et godt HJ.

Hun oplyste, at hun ikke selv giver full service, men det gør et par af hendes medarbejdere, der dog ikke var på arbejde i dag. Medarbejderne er ansat på de dage, der erfaringsmæssigt er travlt.

Priser: Thai- og oliemassage: 300 kr

             HJ: 700 kr og full service ca. 1.500 (kan forhandles med yderen).

Jeg kommer igen.

- - - -

Lukket:

Thai Massage, Himmerlandsgade 8, 1. 9000 Aalborg. tlf. 8613 4313.

Ingen reaktion ved telefonisk henvendelse, ligesom der ikke skiltes med massage på døren.

og

Red House Thai Massage, Reberbanegade 16B, 1., 9000 Aalborg. Her svares der heller ikke på telefonen og der står et andet dansk navn på døren end Thai-navnet, da jeg var der sidste gang.

 

hilsen Aalborg

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften OD

centrum thai massage viborgvej Århus er pt lukket

venligst 8000

​God Aften 8000

Jeg har slettet den fra listen, tak.

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD.

 

Jeg har d. 14/4 aflagt besøg hos White Elephant Thai Massage, Adelgade 58, 9500 Hobro, tlf. 5025 2905.

Åbningstid hver dag 09-19, søndag lukket.

Forretningen åbnede for ca. 1 måned siden i pæne og rene lokaler, hvor der dog ikke er mulighed for bad. Ligger desværre ikke særlig diskret.

Jeg blev betjent af indehaveren, Nina, der er slank og flot, hendes alder ?? (47 efter egen oplysning) taget i betragtning. Hun taler udmærket dansk og giver en god massage, der passer fint til mit temperament og et godt HJ.

Hun oplyste, at hun ikke selv giver full service, men det gør et par af hendes medarbejdere, der dog ikke var på arbejde i dag. Medarbejderne er ansat på de dage, der erfaringsmæssigt er travlt.

Priser: Thai- og oliemassage: 300 kr

             HJ: 700 kr og full service ca. 1.500 (kan forhandles med yderen).

Jeg kommer igen.

- - - -

Lukket:

Thai Massage, Himmerlandsgade 8, 1. 9000 Aalborg. tlf. 8613 4313.

Ingen reaktion ved telefonisk henvendelse, ligesom der ikke skiltes med massage på døren.

og

Red House Thai Massage, Reberbanegade 16B, 1., 9000 Aalborg. Her svares der heller ikke på telefonen og der står et andet dansk navn på døren end Thai-navnet, da jeg var der sidste gang.

 

hilsen Aalborg

​Hej Aalborg

Det skulle hermed være opdateret, mange tak for det.

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD

Opdatering i Vejle:

Top Thai massage har en hjemmeside: www.topthaimassage.dk.

Muk Thaimassage har skiftet navn til Nara Thaimassage og er flyttet til Kalkbrænderivej 5A - samme tlf.+ www.

Ananda Luksus Massage har adressen Nørrebrogade 29, 7100 Vejle - samme tlf.+ www.

Alinya Luksus Massage, Vesterbrogade 29c, 7100 Vejle, tlf. 91834466, www.alinya.dk.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD

Opdatering i Vejle:

Top Thai massage har en hjemmeside: www.topthaimassage.dk.

Muk Thaimassage har skiftet navn til Nara Thaimassage og er flyttet til Kalkbrænderivej 5A - samme tlf.+ www.

Ananda Luksus Massage har adressen Nørrebrogade 29, 7100 Vejle - samme tlf.+ www.

Alinya Luksus Massage, Vesterbrogade 29c, 7100 Vejle, tlf. 91834466, www.alinya.dk.

 

 

​Hej Trek

 

Så er opdateringerne på plads, tak skal du have :)

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften od 

vil du ligge denne på din liste det er nummer 26

venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften od 

vil du ligge denne på din liste det er nummer 26

venligst 8000

​Tak for det 8000, så er stedet med i samlingen.

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en opdatering .

Velvære Center
Priorgade 1a 9000 Aalborg
Ny ejer og nyt nummer men samme gode service.
50 35 73 99 
eller 
52 73 00 60
Mandag til Fredag 10:00 - 20:00
Lørdag 10:00 - 18:00
Tak for det gode arbejde.
Mvh.
Julemand79

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...