Hop til indhold
svend67

FÅ EN LUKSUSOPLEVELSE MED ET FRÆKT DANSK KÆRESTEPAR ❤️❤️ HYG MED LÆKKER CURVY PIGE, MENS KÆRESTEN SER PÅ

Recommended Posts

Guest Svpe1970
svend67 skrev, for 10 minutter siden:

Hej er der nogle der har været der det virker dyrt. Men er det pengene vær 

https://annoncelight.dk/showad/2760 60

Kunne aldrig, som i aldrig finde på at betale de priser uanset hvor lækker/fræk/god hun så måtte være. Men hører også meget gerne hvis der er nogen der har besøgt dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mega frækt! Men ja er helt enig, det er slet slet ikke en pris der gør at jeg overvejer det

Del dette indlæg


Link til indlæg

I grunden en skam at det er så dyrt. Pigen ser godt nok fræk ud. Og spændende set up. Men deres priser og tillægsydelser er helt på månen:blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

3800,- for en time med fransk har jeg regnet mig frem til? Vi taler her, dansk og fransk. 

Komplet vanvittigt! Det svarer jo til en uge i Spanien med fly /hotel og 1/2 pension.

Så skal det godt nok være fint!

Edit: jeg er rystet, det vil sige at jeg skal ud og tjene 7200,- før skat for at betale for 1 times helt almindeligt husmandssex! Det må godt nok være nogen ekstremt lækre mennesker eller måske bare nogen med en høj selvforståelse??? 

Redigeret af Agent0037
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 2 timer siden:

Edit: jeg er rystet, det vil sige at jeg skal ud og tjene 7200,- før skat for at betale for 1 times helt almindeligt husmandssex!

Helt almindelig husmandssex er det ikke, manden i parret SKAL kigge på imens :D 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da det vildeste priser jeg har set længe. Hvad er det de kan som andre ikke kan mon? Hører der en vin menu med og champagne, eller hvad er det der gør prisen skal skrues helt derop? Kan på ingen måde forestille mig at de har nogle gæster til at besøge dem .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op nogle priser - det som faldt mig i øjnene var pigens højde kontra vægt 170 cm 89 kg - det er ca. 26 kg over idealvægten for en kvinde i 20'erne - skal man op i de priser skal det hele sgu spille, både legen, pigens udseende, herunder også vægt i fh.t. højde. Skal manden kigge på, burde prisen halveres :D

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
1master skrev, for 7 timer siden:

Hold da op nogle priser - det som faldt mig i øjnene var pigens højde kontra vægt 170 cm 89 kg - det er ca. 26 kg over idealvægten for en kvinde i 20'erne - skal man op i de priser skal det hele sgu spille, både legen, pigens udseende, herunder også vægt i fh.t. højde. Skal manden kigge på, burde prisen halveres :D

@1masterJa deres priser er helt hen i vejret.

Men mener du at vi piger der er plus size bør være billigere end de slanke og hvorfor?  

Redigeret af Frodige Ida
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Pigen på fotos kan ikke være hende man møder. Hun vejer ikke 89 kg. Så har hun i al fald en meget solid knoglebygning :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med de priser må det være Hendes Kongelige Højhed Kronprinsesse Mary, maan møder. 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
1master skrev, for 10 timer siden:

Hold da op nogle priser - det som faldt mig i øjnene var pigens højde kontra vægt 170 cm 89 kg - det er ca. 26 kg over idealvægten for en kvinde i 20'erne - skal man op i de priser skal det hele sgu spille, både legen, pigens udseende, herunder også vægt i fh.t. højde. Skal manden kigge på, burde prisen halveres :D

Høj kilopris.

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 18 timer siden:

Helt almindelig husmandssex er det ikke, manden i parret SKAL kigge på imens :D 

Mon ikke manden tænder så meget på at se på, at han smider 2500 for oplevelsen. Så er prisen pludselig ok. :D

  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor diskuteres prisen ? Nogle kører Kia, andre kører Mercedes. I begge tilfælde er det en bil, som kan transportere dig fra A til B. 
 

At en GP vælger at kommenterer at “prisen er helt hen i vejret”,  må jo nok betyde at hun tilbyder Kia ydelser.

Vi lever sgu da i et frit samfund. Hvis du synes at prisen er højere end hvad du vil give, så lad da vær. Jeg ser ingen grund til at shamme dem som forsøger at sælge en Mercedes og dem som gerne vil betale for den ekstra luksus som Mercedes giver. Just my 5 cents.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Some1 skrev, for 44 minutter siden:

Hvorfor diskuteres prisen ? Nogle kører Kia, andre kører Mercedes. I begge tilfælde er det en bil, som kan transportere dig fra A til B. 
 

At en GP vælger at kommenterer at “prisen er helt hen i vejret”,  må jo nok betyde at hun tilbyder Kia ydelser.

Vi lever sgu da i et frit samfund. Hvis du synes at prisen er højere end hvad du vil give, så lad da vær. Jeg ser ingen grund til at shamme dem som forsøger at sælge en Mercedes og dem som gerne vil betale for den ekstra luksus som Mercedes giver. Just my 5 cents.

Din opfattelse må du selv ligge at rode med. Jeg ved bare af erfaring i branchen at til de priser bliver der langt mellem gæsterne hvis der overhovedet kommer nogen. Og det er jo ærgeligt for dem nu da de vælger at være i branchen. Tror det er de færreste der tilbyder sex for hyggens skyld.

Nej jeg køre ikke Kira min ven.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Frodige Ida hendes ydelser og de priser hun vælger at opkræve er vel hendes valg. Om hun har 1 eller 10.000 kunder er vel ligegyldig for din forretning. Det er vel hendes valg. Jeg tænker ikke at hun har ansat dig, som hendes virksomhedskonsulent eller revisor :-)

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Some1 skrev, 1 time siden:

....Vi lever sgu da i et frit samfund....

Hvor det åbenbart ikke er tilladt at diskutere pris ifølge pris-sheriffen :D

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Some1 skrev, for 42 minutter siden:

@Frodige Ida hendes ydelser og de priser hun vælger at opkræve er vel hendes valg. Om hun har 1 eller 10.000 kunder er vel ligegyldig for din forretning. Det er vel hendes valg. Jeg tænker ikke at hun har ansat dig, som hendes virksomhedskonsulent eller revisor :-)

Efter dit skriv kunne man hurtig få den mistanke at du har en finger med i spillet. :huh:

Jeg er åbenlyst den eneste der ikke må skrive min holdning. 

Jeg har givet de andre ret i at deres priser er urealistisk. Ikke andet.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 17 minutter siden:

Hvor det åbenbart ikke er tilladt at diskutere pris ifølge pris-sheriffen :D

Den position er der mange om at dele.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

bliver der langt mellem gæsterne

Tja, men er prisen 3 gange højere kan hun også nøjes med 30% af de kunder andre har, og bruger væsentligt mindre tid på at tjene de samme penge. Faren er naturligvis at slet ingen kommer, men er ydelsen i orden så kommer der kunder-uanset pris næsten 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Tja, men er prisen 3 gange højere kan hun også nøjes med 30% af de kunder andre har, og bruger væsentligt mindre tid på at tjene de samme penge. Faren er naturligvis at slet ingen kommer, men er ydelsen i orden så kommer der kunder-uanset pris næsten 

Så sandt. Men er man klar og venter gæster i butikken er ventetiden/dødvande den største dræber.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Frodige Ida skrev, for 4 minutter siden:

Så sandt. Men er man klar og venter gæster i butikken er ventetiden/dødvande den største dræber.

Ja men hun har vist kun besøg efter aftale og sidder ikke og venter så vidt jeg kan forstå :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Ja men hun har vist kun besøg efter aftale og sidder ikke og venter så vidt jeg kan forstå :) 

Det læser jeg så ikke. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 26 minutter siden:

Efter dit skriv kunne man hurtig få den mistanke at du har en finger med i spillet. :huh:

Jeg er åbenlyst den eneste der ikke må skrive min holdning. 

Jeg har givet de andre ret i at deres priser er urealistisk. Ikke andet.

 Nej nej nej nej Ida. Jeg har absolut ingen aktier i hendes foretagende og jeg har aldrig mødt eller været sammen med hende. DU har haft MIN pik i munden. Forstår bare ikke hvorfor en konkurrent skal trashes en kollega. Du ser sgu da ikke heller at Netto avisomdeler en brochures hvori de skriver at Faktas priser “ er helt hen i vejret.”

Jeg håber og tror ej, at dine kollegaer vælger at nedgøre dig og dine services udfra parameter som bil, vægt, alder, frisure, længde på negle, øjenfarve, plukning af øjenbryn, symmetrien for din navles placering eller at dit højre øre måske sidder 0,0001 mm lavere end dit venstre.

Min point @Frodige Ida er bare at der er forskellige typer og forskellige kunder. Dine holdninger om dine konkurrenters pris betyder IKKE EN SKID for mit vedkomne - jeg kan godt sorterer, men jeg forstår ikke hvorfor du skal blande dig i andres priser. Det er ikke din forretning.

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi stopper her. 
En debat om prissætning kan man passende tage i generel debat!

Bryan Mills

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...