Hop til indhold
Claesen

Hvem kan li uventede gæster.?

Recommended Posts

Hej @Rejsenetværk

Rejsenetværk skrev, for 5 minutter siden:

Ordnung er simpelthen lig med tryghed :(

Spontanitet bliver nemt til kaos, og kaos er utrygt

Der er, jeg ikke enig med dig. Når alting, skal times og tilrettelægges til mindste detalje. Går det sjove af det. Og ren erfaringsmæssigt, kan og vil det aldrig holde. Og så, kan der opstå surhed, utålmodighed og gnister. Og det er mit liv for kort til. Man skal også prøve at leve livet lidt udenfor rammerne der er sat op. Og ja kan godt forstå fx. Bryllupper, eller fester i almindelighed, skal have en nogenlunde fast ramme. Men ved også af erfaring som tjener. De tidsplaner sjældent holder. Det samme med rejser, det skal være hyggeligt, ikke stressende. Som det, ret hurtigt kan blive når alting skal kæres efter en plan. 

Kaos er ikke i almindelighed ensbetydende med spontanitet. Jeg er nu ret ligeglad med om man skal spise på X restaurant eller Y. Bare maden er god. Det behøves ikke at blive bestemt. før man er sulten. :) Kaos er når man løber forvildet rundt med hovedet under armen. Og det er spontanitet ikke. Hjertet er fri og spontan, ligesom kærligheden er fri og spontan. Når vi tøver, overvejer vi for og imod.På tre ord kan jeg opsummere, alt jeg har lært om livet: Det stopper ikke.:)

God Pinse til dig.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claesen skrev, for 7 timer siden:

Ja hvis man i det daglige, ikke har behov for, at have bil så er din metode absolut det billigste og mest miljø venlige ;)

Nemlig. Jeg er lige blevet 65, får folke... du ved og har ikke noget der haster! :-) Skulle jeg få lyst til - sådan lige pludselig - at besøge en GP, der opholder sig et totalt, geografisk, tåbeligt sted, hvor det i bedste fald vil tage 4 timer fra mig hver vej, så kunne en lejebil come in handy! :-) Men nævnte scenarie har nu ikke forekommet endnu, da disse piger ret ofte kommer indenfor for nærmere rækkevidde. Ellers må de jo undvære mit aldeles charmerende selskab! ;-)  :-)

Redigeret af doctor who

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...