Hop til indhold
Hapsen

Er det vigtigt?

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Ægteskab børn og job, vægt er vel privat og kommer ikke andre ved og det er vel legalt at kunde/serviceydelser vælger køb/salg forhold fra på grund af afsky, en gammel ølfed mand med hængevom må altså finde dig i en afvisning såvel som kvinden det samme uden at blive spurgt om hvad vejer fu, er du gift, har du børn, hvilket job har du...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes, at spørgsmålet er OK fra en pige man besøger gentagne gange. Det er en del af pillow talk, der også kan omfatte rejsemål, arbejde, religion, alder osv.  Ved førstegangskontakt vil jeg føle det upassende. Er blevet stillet spørgsmålet tidligere og svarer altid ærligt på det. Er pigen interessant og sød, og har spurgt mig først, kan jeg godt finde på at stille det samme spørgsmål tilbage. Der må gerne være lidt fortrolighed, det gør kun oplevelsen bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Toddy skrev, den 6.6.2020 at 14:45:

Nogle gange skammer jeg mig en lille smule over mit køn :blink:

Å ja kender det, lidt på afveje men når der er skilsmisse bliver nogle kvinder til kællinger, for tit forsvinder ligestilling, nu er det mor behov, børne behov og faren er væk, glemt alt om der var en gang kærlighed. Så synes jeg de pinlig og jeg skammer mig over mit køn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 19 timer siden:

Å ja kender det, lidt på afveje men når der er skilsmisse bliver nogle kvinder til kællinger, for tit forsvinder ligestilling, nu er det mor behov, børne behov og faren er væk, glemt alt om der var en gang kærlighed. Så synes jeg de pinlig og jeg skammer mig over mit køn. 

Been there, done that :rolleyes:

Et par gange :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...