Hapsen 137 Skrevet 30. Maj, 2020 Hej alle! Et spørgsmål både til GP’er samt brødre. Jeg var i går på besøg ved en GP’er jeg har besøgt nogen gange siden jul efterhånden, kun afbrudt af corona. Efter vores stund sammen lå vi og snakkede og nussede lidt, spurgte hun mig, helt ærlig, er du ikke gift? øhh nej det er jeg ikke, hun mente jeg trak på den, så det var løgn, jeg fik efter lidt beviser og snak dog overbevist hende om det var jeg ikke, jeg spurgte så hende om det samme, ikke særlig høfligt egenligt, men hun startede jo Det var hun så, nå men vi snakkede lidt om det, jeg kom så i tanke om det er ikke første gang jeg får det spørgsmål, så er det noget GP’er tænder på at vi gæster er gift evt? nogen der er friske og byde ind? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 30. Maj, 2020 Det ville jeg aldrig spørge en gæst om! Det kommer da overhoved ikke mig ved, ligesom jeg heller ikke svarer på spørgsmål om min egen civilstand Jeg holder mig til hyggelig smalltalk, medmindre gæsten selv ønsker at fortælle om sit liv, så lytter jeg gerne. Ofte kommer gæsten med en vielsesring på fingeren og jo, jeg bemærker den da, men ville ALDRIG sige: hov hov du, kan du så få tungen ud af min fi*** og gå hjem til din kone!! Hvis en gp tænder på at gæsten er gift så må hun lige afstemme det med ham før mødet. Forestiller mig det kan ødelægge den gode stemning at blive konfronteret med det, imens man er igang med at lave ballade udenom 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Maj, 2020 Det kommer ikke mig ved, manden skal blot være afklaret. Jeg synes det er frækt at være sammen med en gift mand, se vielsesringen forsvinde op i min fisse når han fingerknepper mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 30. Maj, 2020 (edited) For mig gør det hverken fra eller til... jeg er nok meget i Nu’et Når jeg har besøg.. (selvom det lyder lidt kliché agtigt..) Forholder mig ikke så meget til alt andet udenoms.. før/efter osv... Har self. Taget stilling til emnet og har det helt fint med at det bliver italesat eller at der evt. bliver snakket om/refereret til konen, børnene, familien osv. (kan enda være både rart og hyggeligt.. ) Men helt grundlæggende tænker jeg ikke det kommer mig ved, på et plan hvor det er noget jeg uopfordret skal stikke snuden i... - ligesom mit eget privatliv også gerne må forblive bare lidt privat... Størstedelen af min egen tænding ligger i, at fjerne verdenen omkring og bare være i nuet.. Så man kan vel godt sige jeg nok er den diametrale modsætning til det du spørger om... -Men det er jo også et perspektiv... He He Redigeret 30. Maj, 2020 af Frodige Jeanette 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 30. Maj, 2020 Om en gæst er gift, single eller stambordene, antal børn er ikke vigtig info. Jeg er selv nogle gange åbne om mit privat liv ved besøg, men hader mænd i telefon samtale og sms vil vide om man har mand, mangle en kæreste antal børn. Sjov nok det er mænd som aldrig bestiller en aftale der vil vide disse private oplysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 30. Maj, 2020 Jeg har umiddelbart ikke behov for at fortælle om eller høre om ting som gift/samboende eller single, om jeg har børn osv. For mig handler det om, at den stund vi har sammen bliver så god så mulig - for os begge. Når det er sagt, så har jeg, når jeg er på genvisit, kommet dertil, at det har været naturligt at tale om mere personlige emner. Jo fler gange jeg er på besøg, jo bedre lærer vi hinanden at kende, så jeg ved detaljer om nogen, som jeg ikke regner med, at de deler med alle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 30. Maj, 2020 Jeg har aldrig fået spørgsmålet hverken af en dansk eller udenlandsk pige. Bortset fra thai-piger. De har ofte slet ikke de samme grænser, har jeg erfaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 756 Skrevet 30. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Jeg synes det er frækt at være sammen med en gift mand, se vielsesringen forsvinde op i min fisse når han fingerknepper mig. Min ring sidder på før, under og forhåbentlig også efter akten. Er godt gift og skjuler det ikke. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Maj, 2020 North skrev, for 8 minutter siden: Min ring sidder på før, under og forhåbentlig også efter akten. Er godt gift og skjuler det ikke. /North Det er ikke sådan at dine og andres genstande forsvinder i det sorte dyb og aldrig ser dagens lys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 756 Skrevet 30. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 14 minutter siden: Det er ikke sådan at dine og andres genstande forsvinder i det sorte dyb og aldrig ser dagens lys Ha ha, minder mig om en oldgammel, plat vittighed om netop det emne /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Maj, 2020 North skrev, for 1 minut siden: Ha ha, minder mig om en oldgammel, plat vittighed om netop det emne /North Lad mig høre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 756 Skrevet 30. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Lad mig høre For ikke at afspore tråden mere en allerede får du den lige på pm. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hapsen 137 Skrevet 30. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Det kommer ikke mig ved, manden skal blot være afklaret. Jeg synes det er frækt at være sammen med en gift mand, se vielsesringen forsvinde op i min fisse når han fingerknepper mig. Tænker lidt det samme som dig, server da meget frækt hvid man ved om GPer er gift altså fra gæstens side, kunne dog ikke finde på og spørge direkte, men mon ikke de fleste mænd har fantaseret om en gift kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 30. Maj, 2020 North skrev, for 35 minutter siden: Ha ha, minder mig om en oldgammel, plat vittighed om netop det emne /North Noget med en mand, der leder efter sin sko og møder en, der leder efter sin pølsevogn? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 756 Skrevet 30. Maj, 2020 warmgun skrev, for 14 minutter siden: Noget med en mand, der leder efter sin sko og møder en, der leder efter sin pølsevogn? Meget tæt på.. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hapsen 137 Skrevet 30. Maj, 2020 North skrev, for 50 minutter siden: For ikke at afspore tråden mere en allerede får du den lige på pm. /North Arg kom kom med den vigtighed, vi andre skal vel også have lidt og grine af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hapsen 137 Skrevet 30. Maj, 2020 Coco Darling skrev, for 2 timer siden: Om en gæst er gift, single eller stambordene, antal børn er ikke vigtig info. Jeg er selv nogle gange åbne om mit privat liv ved besøg, men hader mænd i telefon samtale og sms vil vide om man har mand, mangle en kæreste antal børn. Sjov nok det er mænd som aldrig bestiller en aftale der vil vide disse private oplysninger Jeg er også ligeglad med om de GP’er jeg besøger er gift eller ej. det er jo valget man tager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Maj, 2020 (edited) Mange thai piger spørger om det. De har altid en søster/tante/veninde som gerne vil giftes med en gammel dansk mand Hvis jeg gider legen siger jeg nej, og så kører der en sjov dialog Redigeret 30. Maj, 2020 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1863 Skrevet 30. Maj, 2020 (edited) Jeg har da 3 gange i thai massage verdenen selv gjort opmærksom på, at jeg var single og derigennem har de kommet på hjemmebesøg. Alle 3 fra steder der "kun" giver HJ. Så jeg spurgte pænt om det var muligt at få mere end HJ, men ikke på klinikken fik jeg at vide. Så det blev til flere hjemmebesøg og de 2 var gift i forvejen. Vi var gode for hinanden blev vi enige om. Det var dejligt. Så om det er vigtigt, ja for mig var det vigtigt Redigeret 30. Maj, 2020 af KnudSan Mere tekst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 30. Maj, 2020 Det er vel et eller andet med troskab og monogami. Har et meget trofast familiemedlem. Hun boller kun med gifte mænd. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 1. Juni, 2020 Nemtøs skrev, den 30.5.2020 at 08:08: Det kommer ikke mig ved, manden skal blot være afklaret. Jeg synes det er frækt at være sammen med en gift mand, se vielsesringen forsvinde op i min fisse når han fingerknepper mig. Befriende årligt På samme måde er det frækt at dyrke sex med en gift kvinde (som man ikke selv er gift med) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 1. Juni, 2020 (edited) anon skrev, 1 time siden: Redigeret 1. Juni, 2020 af anon Slettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 6. Juni, 2020 (edited) Coco Darling skrev, den 30.5.2020 at 09:39: Om en gæst er gift, single eller stambordene, antal børn er ikke vigtig info. Jeg er selv nogle gange åbne om mit privat liv ved besøg, men hader mænd i telefon samtale og sms vil vide om man har mand, mangle en kæreste antal børn. Sjov nok det er mænd som aldrig bestiller en aftale der vil vide disse private oplysninger Nogle gange skammer jeg mig en lille smule over mit køn Redigeret 6. Juni, 2020 af Toddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 832 Skrevet 6. Juni, 2020 Hapsen skrev, den 30.5.2020 at 07:41: Jeg var i går på besøg ved en GP’er jeg har besøgt nogen gange siden jul efterhånden, kun afbrudt af corona. Efter vores stund sammen lå vi og snakkede og nussede lidt, spurgte hun mig, helt ærlig, er du ikke gift Mon dog ikke det bare har været small talk? Du skriver jo selv, at du har besøgt hende nogle gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hapsen 137 Skrevet 7. Juni, 2020 Spider skrev, for 11 timer siden: Mon dog ikke det bare har været small talk? Du skriver jo selv, at du har besøgt hende nogle gange. Jo det har det muligvis, har blot oplevet det nogen gange, ved nogen andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg