Hop til indhold
Guest Nemtøs

Jeg elsker dig

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Stærke  ord...

Jeg  har  for  nylig været  sammen med  en  mand,  har  vel  set  ham  5-6 gange  nu.  Overraskende  gentog  han  flere  gange  under  vores  kærlige  leg  at  han  elsker  mig. Det  fik  mig til  at  standse  op,  for  at  sikre  at  det  virkelig  var det  jeg  hørte.  Jeg  vidste  simpelthen  ikke  hvad  jeg  skulle  sige  udover  at  det  var  da  dejligt. 

Jeg  bliver  glad  og siger  tak,  når  jeg  får  at  vide  at  jeg  er  lækker, har  flotte  bryster, god til  at  sutte  og  andet  ros. Jeg  komplimentere tilbage,  såfremt  jeg  mener  det. 

Men  hvorfor  bruge så  store  ord,  han  er  en  velformuleret  intelligent  mand, som  i form  af  hans  faglige  baggrund  og erhverv bruger kommunikation som det  vigtigste  redskab. 

Jeg  kunne  selvfølgelig  have  spurgt, ham,  men  var  nok  en  smule  berøringsangst. 

Bruger  I andre  meget  værdiladet  ord  i dette  her  univers? Og  hvordan  takler  i  det?

Jeg har flere faste gæster, der siger, at de elsker mig. Men der findes også mange former for kærlighed.
I situationen tænker jeg, at det er udtryk for, at de får, hvad de har brug for af mig. Og det er en måde at tilkendegive det på. 
Det kan jeg sagtens håndtere. 

Hvad jeg derimod har svært ved er at blive inviteret ud på kaffe / frokost med mere EFTER sex. Hvad sker der for det? 

Man inviterer vel en pige ud for måske at ende med at få sex med hende.... så virker det helt skørt og omvendt at blive inviteret ud bagefter. :blink:Skal jeg vælge imellem at gå med ud og drikke kaffe/ spise frokost eller have sex, så vælger jeg sex. :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
MickeyM skrev, for 20 minutter siden:

Jeg elsker dig @Nemtøs

Øøøøøghhhhh tak  eller noget?

Nu  kan  jeg  ligge  søvnløs  og  spekulere 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Det tætteste jeg har været på, er at sige til en pige jeg ser ofte er at jeg elsker at kneppe hende, eller når hun giver blowjob :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har flere faste gæster, der siger, at de elsker mig. Men der findes også mange former for kærlighed.
I situationen tænker jeg, at det er udtryk for, at de får, hvad de har brug for af mig. Og det er en måde at tilkendegive det på. 
Det kan jeg sagtens håndtere. 

Hvad jeg derimod har svært ved er at blive inviteret ud på kaffe / frokost med mere EFTER sex. Hvad sker der for det? 

Man inviterer vel en pige ud for måske at ende med at få sex med hende.... så virker det  ikkehelt skørt og omvendt at blive inviteret ud bagefter. :blink:Skal jeg vælge imellem at gå med ud og drikke kaffe/ spise frokost eller have sex, så vælger jeg sex. :biggrin:

Efter de anmeldelser jeg har set af dig, forstår jeg godt, at folk kan udtale det famøse ord.

Men der ligger noget dybere i begrebet, og jeg ved selvfølgelig ikke, hvad de lægger i det, men som du beskriver det, lyder det lidt overfladisk.

Jeg forstår ikke din tøven over for at blive inviteret på kaffe efter sex. Jeg kunne forstå det modsatte, men at blive inviteret efter er jo en ekstra anerkendelse af, at oplevelsen var god. Hvorfor kaste vrag på det, hvis fyren ellers var ok og tiltalende?

Jeg har efter sex selv prøvet at have kaffe/frokost/kulturel oplevelse med pigen, og det har bare været en topoplevelse til glæde for begge.

Hun ved selv, hvem hun er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan sagtens finde på at sige “jeg elsker dig” til min/mine favorit GP’er - og det gør jeg sgu også ! Hvorfor skulle jeg ikke sige det ? Der ryger også ord som skat både den ene og den anden vej - jeg synes bare det er superhyggeligt - alt hvad der kan bringe stemningen i vejret er da bare toppen.

Nu har jeg så aldrig lagt an på “mine” piger - og det er måske derfor det er så ukompliceret. Det er blot en del af legen.

Jeg vil ikke begynde at bevæge mig ud i en dybsindig analyse af hvad ægte kærlighed er - men i øjeblikket - når jeg siger det mener jeg det skam.

Jeg kan generelt godt lide at komme med komplimenter til pigerne - det gør mig glad, og det er helt sikkert noget som også modtages med samme indstilling.

Dog har jeg tidligere haft en GP som jeg vitterlig syntes godt om - hun var lidt usikker på om jeg mon brændte for varm på hende - men jeg kan nu godt skille den dejlige eventyrverden her fra den mindre magiske verden udenfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi danskere har et problem med ordet "at elske". Det er alt for stort og voluminøst, og vi kan slet ikke håndtere det. Det er helt anderledes i engelsktalende lande, hvor man godt må sige "I love (dit)" og "I love (dat)". Jeg kan slet ikke lade være med at elske de kvinder, jeg har været sammen med, også selvom der var penge indblandet. Tænk, at de vil skænke mig så megen glæde, tænk hvor skønne de er, og de vil dele deres dejlighed med mig, omend blot for en kort stund. Forelskelse er en følelse udløst af en masse hormoner i kroppen. At elske er noget andet. Jeg tror godt, at jeg kunne elske dig, @Nemtøs, for den du er, men det er ikke det samme som at fri til dig. Jeg forventer intet til gengæld.

Redigeret af Watanabe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Stærke  ord...

Jeg  har  for  nylig været  sammen med  en  mand,  har  vel  set  ham  5-6 gange  nu.  Overraskende  gentog  han  flere  gange  under  vores  kærlige  leg  at  han  elsker  mig. Det  fik  mig til  at  standse  op,  for  at  sikre  at  det  virkelig  var det  jeg  hørte.  Jeg  vidste  simpelthen  ikke  hvad  jeg  skulle  sige  udover  at  det  var  da  dejligt. 

Jeg  bliver  glad  og siger  tak,  når  jeg  får  at  vide  at  jeg  er  lækker, har  flotte  bryster, god til  at  sutte  og  andet  ros. Jeg  komplimentere tilbage,  såfremt  jeg  mener  det. 

Men  hvorfor  bruge så  store  ord,  han  er  en  velformuleret  intelligent  mand, som  i form  af  hans  faglige  baggrund  og erhverv bruger kommunikation som det  vigtigste  redskab. 

Jeg  kunne  selvfølgelig  have  spurgt, ham,  men  var  nok  en  smule  berøringsangst. 

Bruger  I andre  meget  værdiladet  ord  i dette  her  univers? Og  hvordan  takler  i  det?

Meget enkelt. 

Han kender ikke ordenes betydning. 

Efter 5-6 besøg hos en GP..... WTF!!!

-kontant

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Stærke  ord...

Jeg ville nu ikke tolke det som et frieri.  Folk siger jo alverdens ting når de knepper.  umiddelbart tænker jeg i samme baner som @Nannas Hjørne  Han kunne have sagt "jeg elsker at kneppe". Det er jo ligesom upersonligt. Men tænker man så i baner som "jeg elsker at kneppe med lige netop dig", så ville det vel bare blive taget som et dejligt kompliment.   Reelt gætter jeg på, at det måske var det han mente. 

Og…..hvis meningen er dybere skal du såmænd nok opdage ved de næste besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan forstå, hvis fyren  har ment, at du er den frækkeste, bedste gp og den slags, men hvis fyren har ment det bogstaveligt, ja så virker det sgu lidt underligt - særligt hvis fyren ikke tidligere har løftet noget af sløret for sit stærke følelsesliv, som åbenbart er løbet løbsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Skandb.M. skrev, for 7 minutter siden:

Jeg kan forstå, hvis fyren  har ment, at du er den frækkeste, bedste gp og den slags, men hvis fyren har ment det bogstaveligt, ja så virker det sgu lidt underligt - særligt hvis fyren ikke tidligere har løftet noget af sløret for sit stærke følelsesliv, som åbenbart er løbet løbsk.

Rent  bogstaveligt  tror  jeg  ikke  at  han  mente  det, om han  blev  grebet  af  stemningen  eller  det  var  bevist  manipulation, kan  jeg  ikke  helt  gennemskue. 

Jeg  fik  også  de  andre  komplimenter, som  du  nævner  i mit  selskab  med  ham. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Skandb.M. skrev, for 4 minutter siden:

Altså, hvis fyren mener sit følelsesudbrud - ja, så frier han vel på et tidspunkt.:smile:

Bigami  er  vist  ikke  lovligt  i  Danmark  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Efter de anmeldelser jeg har set af dig, forstår jeg godt, at folk kan udtale det famøse ord.

Men der ligger noget dybere i begrebet, og jeg ved selvfølgelig ikke, hvad de lægger i det, men som du beskriver det, lyder det lidt overfladisk.

Jeg forstår ikke din tøven over for at blive inviteret på kaffe efter sex. Jeg kunne forstå det modsatte, men at blive inviteret efter er jo en ekstra anerkendelse af, at oplevelsen var god. Hvorfor kaste vrag på det, hvis fyren ellers var ok og tiltalende?

Jeg har efter sex selv prøvet at have kaffe/frokost/kulturel oplevelse med pigen, og det har bare været en topoplevelse til glæde for begge.

Hun ved selv, hvem hun er.

Det sker flere gange om måneden, at jeg bliver inviteret ud eller får tilbud om at gå ud. Så det handler ikke om, hvorvidt manden er ok og tiltalende. Der handler om, at det for mig virker “omvendt”. 
Jeg tænker, at man besøger mig for at få en dejlig seksuel oplevelse. Det er ligesom slutningen på en proces, der i mit hoved er sådan: 

1) du inviterer en pige ud.

2) du taler med hende bagefter og inviterer hende ud igen.

3) du er måske heldig at få sex, ellers må du invitere hende ud i lidt længere tid og se, hvor det fører til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Nemtøs skrev, for 21 timer siden:

Elsker  er  et  meget  stort  ord. 

Ja, særligt hvis man har brændt sig på kærligheden og selv har svært ved at have et åbent hjerte og få ordet over sine læber. I perioder har jeg dog næsten været forelsket i livet i sig selv. Og kom der en kvinde forbi med et varmt hjerte og et glimt i øjet, så har der ikke skulle meget til, førend at de helt store følelser kunne komme frem. Og hvem ved - måske har han det på samme måde. Og hvis ikke du allerede har en anden i dit hjerte, hvorfor så ikke forfølge det, hvis potentialet er der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Nemtøs skrev, den 29.5.2020 at 17:19:

Stærke  ord...

Når en mand siger " jeg elsker dig " under en seance, så tager jeg det ret afslappet. Jeg ved at han mener " jeg elsker det du gør ved mig og den følelse du giver mig lige nu " 

For jeg synes det virker usandsynligt at elske en person efter få møder, men man kan godt elske det personen gør for en.  

Hvis han virkelig elskede dig ville han sige det når han ikke var liderlig. Man kan nemlig godt komme til at forveksle liderlighed med kærlighed. At begære med at elske. :ph34r:

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
22 cm and thick skrev, den 29.5.2020 at 18:02:

Hvad er forskellen på at "være forelsket i en person" og at "elske en person". Hvis man elsker en person er man vel samtidig forelsket i personen og omvendt? Eller hvad? Jeg kan ikke forestille mig at være forelsket i en jeg ikke elsker... Tsk tsk tsk... 

Sådan er hvordan jeg ser det :

At være forelsket er jo en helt fantastisk tilstand. Du er " høj " af lykkestoffer og tænker nonstop på den person du er forelsket i.  Jeg har nemt ved at blive forelsket og har været det mange gange i mit liv, men jeg har også erfaret at det jeg ofte forelsker mig i, ikke er den reelle person, men et " drømmebillede" af den person. Drømmen om hvordan han kunne være. Ideen om ham. Og blindhed overfor de negative sider. For mig at se er forelskelsesfasen en fase man er i hvor man befinder sig i en boble af virkelighedsflugt fordi man ikke ser personen som han / hun virkelig er .  Det er mere ideen om hvem han kunne være man fascineres af. Eller den man tror  han/hun er .Når forelskelsesfasen gradvist forsvinder så afgøres det om den person man nu ser i virkelighedens klare lys - er en man kan elske for det han er, med både svage og stærke sider, ucharmerende og charmerende sider - eller om man skal gå hvert til sit.

Derfor kan du sagtens være forelsket i en person du ikke elsker for kender du reelt den person du er forelsket i - eller er det bare et "drømmebillede " af hende /ham ? 

Men når du så virkelig elsker. Ja så går det dybere . Så har du erkendt hvem personen er. At der er sider af hende/ham du ikke bryder dig om , men du elsker hende alligevel. For det hele menneske hun er.  Du vil blive hos hende også selvom hun bliver syg, taber håret eller mister et øje. Du vil passe på hende og sætte dine egne behov til side for at gøre hende glad.  Du vil kæmpe for jeres forhold - og ikke bare give op når den første konflikt viser sig.  At elske er ikke overfladisk. Det er forelskelse ofte .Eller kan være. Der findes jo også begrebet " at være alvorligt forelsket ". Men at elske går dybere og det er når du elsker at du har virkelig meget på spil rent følelsesmæssigt.  At være forelsket har et stærkt kødeligt / seksuelt element. Det har at elske ikke.. Men det er ikke sikkert alle er enige. Det er bare sådan jeg ser det .  åhh det her emne kunne jeg skrive meget om. <3 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Meget enig @Lady C

Jeg elsker livet. Jeg elsker min hustru.

Jeg elsker dig<3 men på hver sin måde

Det er et umuligt emne at definerer

Men kærlighed har mange ansigter. 

Det er difinationen der er vanskelig. Jeg elsker hverdagen. Men elsker også forskelligheden..

Men hvem tør definerer?

Misjo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Misjo1 skrev, Lige nu:

Meget enig @Lady C

Jeg elsker livet. Jeg elsker min hustru.

Jeg elsker dig<3 men på hver sin måde

Det er difinationen der er vanskelig. Jeg elsker hverdagen. Men elsker også forskelligheden..

Men hvem tør definerer?

Misjo

man kan jo prøve at beskrive hvordan kærligheden føles for en selv og hvad man selv lægger i begrebet. Og det er du jo god til <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Tak.

Jeg er afklaret 

Men elsker er.umuligt

Jeg elsker dig. Men det bliver aldrig andet en et venskab

Jeg elsker min hustru. Det er for ever på godt og ondt. Jeg elsker intiligente kvinder. Der kan føre en god dialog. Og værst af alt. Jeg kan ikke finde en der indeholder alt dette.

Jeg vil.ikke lade mig begræn4.

Hvorfor !? Jeg vil ikke svigte min kone

JEG ELSKER LIVET

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 timer siden:

Sådan er hvordan jeg ser det :

At være forelsket er jo en helt fantastisk tilstand. Du er " høj " af lykkestoffer og tænker nonstop på den person du er forelsket i.  Jeg har nemt ved at blive forelsket og har været det mange gange i mit liv, men jeg har også erfaret at det jeg ofte forelsker mig i, ikke er den reelle person, men et " drømmebillede" af den person. Drømmen om hvordan han kunne være. Ideen om ham. Og blindhed overfor de negative sider. For mig at se er forelskelsesfasen en fase man er i hvor man befinder sig i en boble af virkelighedsflugt fordi man ikke ser personen som han / hun virkelig er .  Det er mere ideen om hvem han kunne være man fascineres af. Eller den man tror  han/hun er .Når forelskelsesfasen gradvist forsvinder så afgøres det om den person man nu ser i virkelighedens klare lys - er en man kan elske for det han er, med både svage og stærke sider, ucharmerende og charmerende sider - eller om man skal gå hvert til sit.

Derfor kan du sagtens være forelsket i en person du ikke elsker for kender du reelt den person du er forelsket i - eller er det bare et "drømmebillede " af hende /ham ? 

Men når du så virkelig elsker. Ja så går det dybere . Så har du erkendt hvem personen er. At der er sider af hende/ham du ikke bryder dig om , men du elsker hende alligevel. For det hele menneske hun er.  Du vil blive hos hende også selvom hun bliver syg, taber håret eller mister et øje. Du vil passe på hende og sætte dine egne behov til side for at gøre hende glad.  Du vil kæmpe for jeres forhold - og ikke bare give op når den første konflikt viser sig.  At elske er ikke overfladisk. Det er forelskelse ofte .Eller kan være. Der findes jo også begrebet " at være alvorligt forelsket ". Men at elske går dybere og det er når du elsker at du har virkelig meget på spil rent følelsesmæssigt.  At være forelsket har et stærkt kødeligt / seksuelt element. Det har at elske ikke.. Men det er ikke sikkert alle er enige. Det er bare sådan jeg ser det .  åhh det her emne kunne jeg skrive meget om. <3 

Hold da kæft Lady C - jeg er målløs ! De tanker havde jeg aldrig tiltænkt dig og jeg bøjer mig andægtigt i støvet og siger undskyld - mange gange. Helt ærligt og det viser jo bare hvordan vi mennesker er indrettet , rent faktisk så har du aldrig været min kop te, og det er associeret med navnet fra VL ( Venus logen ) som måske er ? eller ikke er ? samme person  doesn't  matter. Uanset hvad, så er du med dette skriv steget voldsomt i min agtelse og jeg vi i fremtiden nok læse lidt mere af hvad du skriver . Tilgiv mig min tidligere  forudindfatttethed .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
powerpoint skrev, for 1 time siden:

Hold da kæft Lady C - jeg er målløs ! De tanker havde jeg aldrig tiltænkt dig og jeg bøjer mig andægtigt i støvet og siger undskyld - mange gange. Helt ærligt og det viser jo bare hvordan vi mennesker er indrettet , rent faktisk så har du aldrig været min kop te, og det er associeret med navnet fra VL ( Venus logen ) som måske er ? eller ikke er ? samme person  doesn't  matter. Uanset hvad, så er du med dette skriv steget voldsomt i min agtelse og jeg vi i fremtiden nok læse lidt mere af hvad du skriver . Tilgiv mig min tidligere  forudindfatttethed .

Du aner ikke hvad du er gået glip af min ven. Læs og lær. Lady c er en ener<3

Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 6 timer siden:

jeg elsker dig<3 men på hver sin måde

Men hvem tør definerer?

Jeg tror, at jeg måske har det på samme måde? Kærligheden HAR mange ansigter! 

For mig er nøgleordet, i det at elske nogen, netop "kærlighed". Føler jeg kærlighed over for nogen, og det behøver ikke at være den kærlighed der har Romeo-og-Julie-ansigtet, ja, så elsker jeg. 

Jeg er klar over, at jeg nok definerer "jeg elsker" lidt bredere end mange andre, men for mig giver det mening.

Jeg skrev tidligere i denne tråd til @Nemtøs at jeg elsker hende, det var dels en lille prøveballon, når nu tråden omhandlede "jeg elsker dig", men det var da sandelig også fordi jeg mener det. Jeg har været herinde i så mange år, læst utallige af hendes indlæg, jeg føler at jeg kender hende, konklusionen er, at hun er et dejligt og vidunderligt menneske - hvorfor skulle jeg så ikke elske hende?

Jeg ved godt, at der nok er mange, som "reserverer" sætningen "jeg elsker dig" til jeres børn, og så jeres partner... Og det er super fint, jeg har det bare lidt på en anden måde.

Jeg ved, at jeg kommer til at blive umådelig trist og fælde tårer, dog først i en forhåbentlig fjern fjern fremtid, når en af os herinde,  kommer til at logge af Eroguide for aller sidste gang. Hvorfor? Fordi jeg føler kærlighed, fordi jeg elsker.

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...