Hop til indhold

Jeg elsker dig

Featured Replies

Skrevet
powerpoint skrev, for 3 timer siden:

Hold da kæft Lady C - jeg er målløs ! De tanker havde jeg aldrig tiltænkt dig og jeg bøjer mig andægtigt i støvet og siger undskyld - mange gange. Helt ærligt og det viser jo bare hvordan vi mennesker er indrettet , rent faktisk så har du aldrig været min kop te, og det er associeret med navnet fra VL ( Venus logen ) som måske er ? eller ikke er ? samme person  doesn't  matter. Uanset hvad, så er du med dette skriv steget voldsomt i min agtelse og jeg vi i fremtiden nok læse lidt mere af hvad du skriver . Tilgiv mig min tidligere  forudindfatttethed .

interessant med den forudindtagethed :ph34r: Vil bare lige sige at jeg aldrig har været en del af venuslogen.  Den var før min tid i denne branche . Og vidste ikke der var noget der hed Venuslogen før jeg blev medlem på EG og læste debatter hvor VL blev nævnt. Anede heller  ikke at der var en der havde samme nick som Jeg. Det er da egentlig lidt irriterende :ph34r:

Redigeret af Lady C

• Svar 50
  • Visninger 7.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har fortalt en GP jeg elskede hende! Så fik jeg karentæne! Så hende aldrig igen! 

• Ude er livet er hårdt, men herinde på lille EG havde moderationen nok kun tildelt dig en mild advarsel

• Jeg ser, at du er "erfaren bruger", men jeg tillader mig alligevel: Forelskelse er en pludseligt opstået lykkerus i mødet med et andet menneske, hvor man 24/7 ikke tænker på andet end objektet fo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.