Hop til indhold

Recommended Posts

most wanted skrev, for 7 timer siden:

Ville bare høre om nogen der ved om hun er begyndt at gi noget ekstra? 

Bj? Hj? BTB? Fuldpakke? Synes bare jeg hørte nogen fortælle om det

 

Synes jeg har hørt om nogen der fortæller hun er lidt træt af at der er nogen der mener hun giver det hele. Men jeg kan jo tage fejl. Der er skrevet stolpe op og stolpe ned i tidligere tråd om det. Ellers kan man jo prøve at ringe til hende og spørge, hun taler ganske godt dansk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Synes jeg har hørt om nogen der fortæller hun er lidt træt af at der er nogen der mener hun giver det hele. Men jeg kan jo tage fejl. Der er skrevet stolpe op og stolpe ned i tidligere tråd om det. Ellers kan man jo prøve at ringe til hende og spørge, hun taler ganske godt dansk.

 

Har bestilt en massage behandling nede ved hende i næste uge, så må vi se om hun tilbyder andet 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, den 18.7.2020 at 12:57:

Skriv lige om din oplevelser @most wanted

Udemærket behandling Hun bruger fødderne til at gi massage/behandling, blev bedt om at beholde boxershorts og blev ikke tilbudt noget ekstra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

jeg har været der indenfor de sidste 14 dage. Bestilte hos Ulai men en anden åbnede og det var hende jeg fik massage af, desværre. Det var ok, og heller ikke mere. 

Tænker når man ringer til Ulai - er det hende man forventer at få. 

Så jeg finder nok et andet sted fremover. Hvem giver ellers en over-gennemsnittet massage i Odense og omegn? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 3 timer siden:

jeg har været der indenfor de sidste 14 dage. Bestilte hos Ulai men en anden åbnede og det var hende jeg fik massage af, desværre. Det var ok, og heller ikke mere. 

Tænker når man ringer til Ulai - er det hende man forventer at få. 

Så jeg finder nok et andet sted fremover. Hvem giver ellers en over-gennemsnittet massage i Odense og omegn? 

Høre osse gerne hvem folk tænker der giver en god gang massage, det ekstra er bonus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 10 timer siden:

Tænker når man ringer til Ulai - er det hende man forventer at få. 

Der er to på adressen der giver massage. Hvis man vil have Ulai kan man vel specifikt bede om hende når man bestiller tid. Er det så ikke hende der er der når man ankommer kan man jo bare smutte igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke unormalt at de bare bytter rundt som det passer dem.

Hvis du havde bestilt massage hos Ulai, så er det meget useriøst.

Find et andet sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Umiddelbart hvis man tager udgangspunkt i den her side: http://thaikropsterapi.dk/se-vores-team/

Så forventede jeg Ulai. Det var også hende jeg bestilte hos.

Men jeg prøver hende igen om et års tid. Indtil da kunne jeg godt tænke mig et bud på en anden god en?
Pris niveau omrking 400 kr for en times massage (u/ ekstra)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna

Det sker ofte at man bliver spist af med hende der har tur på thaiklinikkerne, ejerne af klinikkerne skal jo sørge for de piger der arbejder der har nok at lave, ellers smutter de bare.

Så jeg har erfaring med man skal gøre det ret klart ved bestilling hvem man vil ha og så stå fast når man bliver påduttet en anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, den 22.7.2020 at 19:27:

Udemærket behandling Hun bruger fødderne til at gi massage/behandling, blev bedt om at beholde boxershorts og blev ikke tilbudt noget ekstra

Skal man lang tid tilbage før der var mulighed for hele pakken, eller er det bare her på det seneste?

Del dette indlæg


Link til indlæg
GinoVanelli skrev, for 3 timer siden:

Skal man lang tid tilbage før der var mulighed for hele pakken, eller er det bare her på det seneste?

Jeg mener man skal et godt stykke tilbage i tiden, 

men høre da gerne hvis nogen får fuld pakke hos ulai nu her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...