Hanshj 236 Skrevet 3. Juni, 2020 Er koldingpigerne på Vejlevej lukket for altid? Deres hjemmeside virke inaktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 325 Skrevet 4. Juni, 2020 John41 skrev, den 29.5.2020 at 05:44: Måske fordi der bor ca 30.000 flere folk i Vejle kommune end Kolding? Måske vi generelt bare er mere liderlige i Vejle og bruger flere penge på købesex? Måske fordi Vejle er en pæn og smuk by? Måske fordi de kan trække kunder fra både Kolding og Horsens området? Amen jeg kunne blive ved Hmm. Indbyggertal vejle 57000 kolding 61000 hvor får du lige de 30.000 fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 4. Juni, 2020 Så vidt vides er bygningen overtaget af nye ejere, om de er interesseret i at udleje til "Kolding-Stjernepigerne" fremover er vist meget usikkert. Trist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 899 Skrevet 4. Juni, 2020 Joey Joe Joe skrev, den 24.5.2020 at 17:15: Er der nogle her på forummet, der har et eller flere bud på, hvorfor udvalget af piger er så ringe i Kolding. Danmarks 7. største by. Sammenligner man med Vejle, så er udvalget næsten altid meget lille i Kolding. Det undrer mig. En stor centralt beliggende by med motorvej og togbane i alle fire retninger. Hvorfor? @Joey Joe Joe Jeg var i Jylland i sommers og overvejede Kolding. Jeg valgte byen fra, da jeg ikke fandt et sted, der passede mig, og hvor udgifterne var rimelige. Derfor blev Kolding valgt fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 976 Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) Ginne skrev, for 2 timer siden: Hmm. Indbyggertal vejle 57000 kolding 61000 hvor får du lige de 30.000 fra Kolding kommune: 93.073 Vejle kommune: 115.316 JA, jeg tæller hele kommunen med... Du tror vel ikke at det kun er dem i byen der køber glædespiger Redigeret 4. Juni, 2020 af John41 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Juni, 2020 John41 skrev, 1 time siden: .... JA, jeg tæller hele kommunen med... Du tror vel ikke at det kun er dem i byen der køber glædespiger ..... Begrebet "bondepul" er jo ikke grebet ud af den blå luft. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Juni, 2020 Borende X skrev, for 4 minutter siden: Begrebet "bondepul" er jo ikke grebet ud af den blå luft. Det er et vestsjællands udtryk. i Jydeland bruger vi det ikke. Det er for upræcist, da alle er bønder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Juni, 2020 Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden: Det er et vestsjællands udtryk. i Jydeland bruger vi det ikke. Det er for upræcist, da alle er bønder Ja, begrebet er i Jylland vist ikke noget, der adskiller det ene fra det andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Juni, 2020 Borende X skrev, for 20 minutter siden: Ja, begrebet er i Jylland vist ikke noget, der adskiller det ene fra det andet Nope, vi skelner ikke blandt folk. Der er jyder og så alle de andre som kommer med pengene når du skal slappe af ved havet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Juni, 2020 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Nope, vi skelner ikke blandt folk. Der er jyder og så alle de andre som kommer med pengene når du skal slappe af ved havet Så jyder har ikke penge, kan jeg forstå? Det er måske baggrunden for kravet om øget kommunal udligning fra os i øst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Juni, 2020 Borende X skrev, for 22 minutter siden: Så jyder har ikke penge, kan jeg forstå? Det er måske baggrunden for kravet om øget kommunal udligning fra os i øst? Altså enhver kan jo se i skats analer at vi ikke tjener noget. Det er derfor vi ikke kan betale skvat og moss, eller hvad det nu hedder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Juni, 2020 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: Altså enhver kan jo se i skats analer at vi ikke tjener noget. Det er derfor vi ikke kan betale skvat og moss, eller hvad det nu hedder Ja, når I ikke engang véd, hvad det hedder, så er det jo lidt svært at betale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg