Hop til indhold
Joey Joe Joe

Kolding - hvorfor?

Recommended Posts

John41 skrev, den 29.5.2020 at 05:44:

Måske fordi der bor ca 30.000 flere folk i Vejle kommune end Kolding?  Måske vi generelt bare er mere liderlige i Vejle og bruger flere penge på købesex? Måske fordi Vejle er en pæn og smuk by? Måske fordi de kan trække kunder fra både Kolding og Horsens området?  Amen jeg kunne blive ved :D

Hmm. Indbyggertal 

vejle 57000

kolding 61000 hvor får du lige de 30.000 fra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vidt vides er bygningen overtaget af nye ejere, om de er interesseret i at udleje til "Kolding-Stjernepigerne" fremover er vist meget usikkert.

Trist

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, den 24.5.2020 at 17:15:

Er der nogle her på forummet, der har et eller flere bud på, hvorfor udvalget af piger er så ringe i Kolding. Danmarks 7. største by. Sammenligner man med Vejle, så er udvalget næsten altid meget lille i Kolding. Det undrer mig. En stor centralt beliggende by med motorvej og togbane i alle fire retninger. Hvorfor? 

@Joey Joe Joe Jeg var i Jylland i sommers og overvejede Kolding. Jeg valgte byen fra, da jeg ikke fandt et sted, der passede mig, og hvor udgifterne var rimelige. Derfor blev Kolding valgt fra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ginne skrev, for 2 timer siden:

Hmm. Indbyggertal 

vejle 57000

kolding 61000 hvor får du lige de 30.000 fra

Kolding kommune: 93.073

Vejle kommune: 115.316

JA, jeg tæller hele kommunen med... Du tror vel ikke at det kun er dem i byen der køber glædespiger ;) 

Redigeret af John41

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, 1 time siden:

.... JA, jeg tæller hele kommunen med... Du tror vel ikke at det kun er dem i byen der køber glædespiger ;) .....

Begrebet "bondepul" er jo ikke grebet ud af den blå luft.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Begrebet "bondepul" er jo ikke grebet ud af den blå luft.

Det er et vestsjællands udtryk. i Jydeland bruger vi det ikke. Det er for upræcist, da alle er bønder ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Det er et vestsjællands udtryk. i Jydeland bruger vi det ikke. Det er for upræcist, da alle er bønder ;) 

Ja, begrebet er i Jylland vist ikke noget, der adskiller det ene fra det andet B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 20 minutter siden:

Ja, begrebet er i Jylland vist ikke noget, der adskiller det ene fra det andet B)

Nope, vi skelner ikke blandt folk. Der er jyder og så alle de andre som kommer med pengene når du skal slappe af ved havet :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Nope, vi skelner ikke blandt folk. Der er jyder og så alle de andre som kommer med pengene når du skal slappe af ved havet :mrgreen:

Så jyder har ikke penge, kan jeg forstå? Det er måske baggrunden for kravet om øget kommunal udligning fra os i øst? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 22 minutter siden:

Så jyder har ikke penge, kan jeg forstå? Det er måske baggrunden for kravet om øget kommunal udligning fra os i øst? :D

Altså enhver kan jo se i skats analer at vi ikke tjener noget. Det er derfor vi ikke kan betale skvat og moss, eller hvad det nu hedder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Altså enhver kan jo se i skats analer at vi ikke tjener noget. Det er derfor vi ikke kan betale skvat og moss, eller hvad det nu hedder ;)

Ja, når I ikke engang véd, hvad det hedder, så er det jo lidt svært at betale :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...